Spring naar bijdragen

skielder

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    33
  • Geregistreerd

skielder's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

29

Waardering in de gemeenschap

  1. Een wipkar is niet per definitie lichter hoor, als ik bij onze firma kijk, daar is ie zwaarder dan de schamel
  2. Onze auto's al aantal keer gecontroleerd,maar er werd niet eens naar gevraagd
  3. Als je op je blinde kant ergens in gaat draaien, draai je spiegel dan mee, dan kan je het wat beter zien
  4. Met een abs storing werkt t systeem ook niet
  5. Het is veiliger om je spanners aan de bijrijders kant te hebben, mocht er onderweg wat losraken..
  6. De demo auto's van de garages worden ook geoptimaliseerd. Een bekende tuner is terlouw. Zelf hebben we ook 2 'getunede' trucks gehad, ook geen extra slijtage gehad. Bij een nieuwe truck vervalt je garantie bij de garage. Bij een collega vervoerder startte de truck niet meer na montage van de nieuwe chip, werd aan huis gedaan, maar die moest snachts weer rijden, dus werd nog een lang klusje voor de tuner.
  7. normaal gesproken bellen ze eens in de zoveel jaar op om te vragen of je wat wilt opsturen, of als ze in de buurt zijn komen ze wat administratie ophalen,. dat dit met zoveel mensen gebeurt en in de media komt, zal de vakbond er ms wel achter zitten. ik denk niet dat er meer ''gerommeld' word dan bij andere transportbedrijven, je kan weinig verbergen in de administratie en de goede instelling is dat ze met zijn allen wat geld willen verdienen
  8. Aantal weken terug ook een vacature van hun gelezen in een zondags krantje, standplaats schagen\heerhugowaard werd er gevraagd
  9. Over een heel jaar met vakantiedagen meegerekend, gemiddeld 50-51 uur p\w
  10. http://www3.picturepush.com/photo/a/5739731/img/5739731.jpg http://www.peterelskamp.eu/images/VandeBrugPutten.jpg Nog een paar vier assers
  11. Aerodynamica zal er ook een rol in spelen. Ik zelf rijd ook met 4.10 tandem en kan met een koeler gewoon tussen kop schot en cabine lopen. Schotel verder naar voren word hem niet, omdat ik dan met achterkant chassis trekker\chassis trailer in de knel kom.
  12. http://www.truckstar.nl/media/uploads/media/2011-migrate/Foto_184111200750639.jpg.590x590_q85.jpg Ik zie er cker voordelen in,zeker als je seizoen werk hebt. als je een goed merk koopt kan je dr zo 15 jaar of langer mee doen, waardoor je al 2 losse trekkers zonder meerprijs voor die extra as aanschaft. Elke enkelas trekker kan dan dat 'zware' werk doen, waarvoor anders ms de tandemasser alleen voor gebruikt kan worden, voor de planning ms makkelijker. Voordeel voor de enkelassers is dat ze met grote brandstof tanks kunnen rijden.want als je seizoen werk doet en je rijdt in het voorjaar mee met de bloemen en planten, heb je weinig voordeel van je tandemAsser
  13. Als bij de DAF de handrem erop staat, staat de trailer ook op de rem, weet niet of dat bij Mercedes ook is, maar vind het een nadeel
  14. Hoe lang wil je met een auto doen? Verschil in aanschaf prijs,maar ook in inruil waarde Ook verschil in onderhoudkosten, onze ervaring is dat DAF vaker nieuwe onderdelen nodig heeft. DAF heeft geen blanke lak laag af fabriek hoorde ik Op de DAF zit momenteel een subsidie regeling op het silent model
  15. Bij ons word er een bepaald aantal overuren uitbetaald, de rest word opgespaard en uitbetaald in de rustigere maanden, zodat je ook een gelijkmatig loon hebt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden