Spring naar bijdragen

rocky4x4

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    12
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  1. Zeker met het werk wat jij gaat doen zal je vaak je aanhanger ergens neerzetten, zorg altijd dat je er recht voor kan komen om weer aan te koppelen. Dat bespaart een nieuwe vangmuil. Hans
  2. rocky4x4

    navigatie of vaginatie

    Ik gebruik zo'n chinees 7 inch tabletje waar Igo truck en camper navigatie op zit en bij Straelen kom ik op 300 mogelijkheden op straat niveau. En werkt daar ook goed want we hebben er verschillende klanten in de buurt. Wel heb ik nu als op de A 28 rijdt bij Utrecht dat hij mij altijd bij de laatste afslag [De Bilt] er af wil hebben en dan het laatste stukje er weer op. Ook de andere kant heen richting Emmen wil hij mij de eerste afslag na Zwolle eraf hebben richting Ommen. Dit heeft ie nooit gedaan en zonder instellingen te veranderen geeft ie dat aan. Maar ja het blijft een hulpmiddel je moet toch zelf na blijven denken. Hans
  3. rocky4x4

    Opening A4 Midden - delfland

    Twee rotondes zullen wel blijven in dit stuk bij de op en afritten van A28. Hans
  4. Lubbers is ook geen Lubbers meer is gedeeltelijk overgenomen door een investeerder. Heeft al jaren auto's met GB kenteken en daar ook een vestiging heeft sinds kort ook een vestiging in oost europa. Hans
  5. Ik rij ook vaak voor Hallo in Beilen en inderdaad zijn er routes maar vaak kloppen die niet of zijn ze van de oude situaties( Super de Boer of C 1000). En omdat mijn werkgever meer combi's heeft dan opleggers kom ik er geregeld met een combi. Maar niet alle winkels zijn geschikt voor het lossen met een combi. Zoals een ander draaipunt en lengte. Ook het lossen met een zijplaat staat niet altijd vermeld op de route beschrijving. In ons normale werk gebruiken we die niet dus niet iedere wagen heeft er een bevestiging voor. Hans
  6. rocky4x4

    Display melding

    Dan staat je luchtvering niet in de rijstand. Dit symbool staat ook op je bediening van de luchtvering. Hans
  7. De Rijke heeft al enkele jaren een vestiging in Hongarije, zelfs voor het uitvlaggen hadden ze al vestigingen door heel Europa. Kijk maar op hun site waar ze allemaal zitten Hans
  8. rocky4x4

    Vastgereden

    Jaren geleden bij een kwekerij laden in Limburg. In de herfst eind van de dag en achteruit een bospad op met aan iedere kant een sloot, extra verlichting had nog niemand van gehoord en zoveel licht had je dus niet. Een plas nog niet eens zo diep maar onderin vol met bladeren en als je dan geen snelheid hebt kan je opeens niet verder, stond dus niet echt vast. Een sper had uitkomst geboden, had ik niet maar die loonwerker gelukkig wel. En een keer op de bouw met heipalen de rijplaten lagen niet echt op de maat van lengte transport en dan kom je nog wel eens naast de baan terecht. Gelukkig is er dan meestal wel een shovel of zoiets in de buurt.
  9. rocky4x4

    Bosman in de aardappels?

    Het kan ook zijn dat de nummerplaat zo hoog hangt omdat ze in het buitenland vaak aan de voorkant flitsen. Hans
  10. rocky4x4

    omvormer: 12 of 24v?

    Vaak staat er op oplaadsnoertjes dat ze geschikt zijn voor 12-24 volt. Alleen werkt het niet altijd. Mijn truck navigatie werkt met het orginele kabeltje (12-24 volt )wel goed op 12 volt maar niet op 24 heb inmiddels mijn derde snoertje al, Nu gebruik ik mijn oude TOM Tom snoertje ui de personenauto dat werkt wel goed op 24 volt. Hans
  11. rocky4x4

    forumgebruikers gespot

    Die witte uit Erica
  12. rocky4x4

    forumgebruikers gespot

    S & S om 15.00 uur bij Wezep. Ik reed in de auto van de witte collega's. Hans
  13. rocky4x4

    hoera de A50 stond vanmorgen weer vast

    Het was gebeurd voor de eigenlijke wegversmalling. eerst aan de rechterkant de berm/vangrail in en met de bekende ruk aan het stuur naar links zo de barrierres in. Deze waren ongeveer anderhalve baan opgeschoven en daarna op eigen weghelft geschaard.Waarschijnlijk in slaapgevallen of niet goed geworden. Hans
  14. rocky4x4

    Vraagje over BCDE (uit 1969) en CVV-B.

    Als je een herseninfarct heb gehad mag je zes maanden niet rijden met BE en vijf jaar niet met CD(E). In Nederland is dat verzekering technisch in het buitenland bij wet. Staat ook iets over op de website van het CBR Ik dacht art 7.4 in de richtlijn 2000.
×