Spring naar bijdragen

theotrucker

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    29
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

theotrucker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Vanuit de ww word ik door de UWV doorgestuurd naar zulke sites: Targos BV - Passion for People! Is dit nou voor Nederlanders of Hongaren?
  2. Er zullen er meer de WW ingaan dan met pensioen!
  3. Faillissement voor Gorissen Gronsveld | L1 | Nieuws en sport uit Limburg Gorissen Gronsveld is failliet verklaard. De rechtbank in Maastricht sprak dinsdag het faillissement uit voor de werkbedrijven handels- en transportondernemingen, grondverzet en industrieel machineverhuur. Andere vennootschappen zijn niet betrokken bij het faillissement. Het bedrijf heeft het faillissement zelf aangevraagd. Oorzaak is een liquiditeitstekort. Volgens de curator moest het bedrijf steeds vaker bedragen voorschieten, maar betaalden opdrachtgevers steeds later. Gorissen is een familiebedrijf dat al ongeveer 25 jaar opdrachten uitvoert voor particulieren, overheden, wegenbouwers, aannemers in de bouw. Bij Gorissen werken ongeveer 70 mensen. De curator onderzoekt de mogelijkheid van een doorstart. Ook gaat de curator proberen om zoveel mogelijk werk dat er nog ligt af te maken.
  4. En de trailer gaat wat korter door de bocht. Gewoon opletten in de eerste bochten en dan lukt het wel.
  5. Faillissement voor Geraedts uit Kessel | L1 | Nieuws en sport uit Limburg De rechtbank in Roermond heeft dinsdag het faillissement uitgesproken. Bij het bedrijf werken 18 mensen. Geraedts is in 1945 opgericht en gespecialiseerd in wegtransporten met containers en losse materialen. Ook materialen voor de bouw als mobiele kranen en containers worden er verhuurd. Het bedrijf heeft het faillissement zelf aangevraagd. Een curator onderzoekt of een doorstart voor Geraedts mogelijk is.
  6. Kinderbijslag weet ik niets van, moet je navragen. Vanzelf zal niks gaan denk ik. Heb je een eigen huis en krijg je geld terug van de belasting? Ook wat betreft je pensioen.
  7. Ruslander, je hebt gelijk, ze moeten ook dik genoeg zijn. Maar vaak sta je lastig in een rij en kom je er niet kort genoeg bij. Ik heb wel eens in Spanje hulp gehad van een busje met 12V en met gewone luxeautokabeltjes. Hele weekend deuren open gehad en niet meer aan de binnenverlichting gedacht. 10 minuten op de eerste accu, daarna 10 minuten op de tweede accu. En rijden!
  8. En haal je de stroom voor de omvormer uit die lege accu? Maar lang genoeg is het allerbelangrijkste voor kabels!
  9. Het UWV is ook begaan met de plaatselijke werkgelegenheid, ze sturen me naar Coumans Bunde en XL Logistics Heerlen. IK dacht beide waren failliet. We zullen wel zien.
  10. Geen doorstart via curator, wel via Leon v. Loo met chauffeurs tegen C2 en C3 beloning.
  11. En dan vroeger met maar een remslang, tijdens het remmen ging je luchtketel op de aanhanger leeg en dan had je daar geen rem meer. De motorwagen had alleen spruitstuk bekrachtigde hydraulische remmen. Kon je met je voet op gaan staan en afzetten met twee armen onder het stuur. Dat was 1973, 1974 mercedes 1517 met aanhanger ca 40 ton totaal.
  12. Nu is het toch weer nul klanten. Die 700 zijn inmiddels voorzien. Alles is weg, het licht is uit.
  13. De eerste of tweede versnelling, hoger ging je ook niet naar boven met 40 ton en 172 PK, 40 jaar geleden. En zuinig met motorrem, dan ging ie olie zuipen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden