Spring naar bijdragen

BeenThereDoneThat

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    39
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over BeenThereDoneThat

  • Rang
    Chauffeursforum Lid
  • Verjaardag 23-04-1979

Converted

  • Biografie
    - Kramer, Stompetoren
    - Heerik v/d, Broek op Langedijk
    - Schavemaker, Beverwijk
    - Beentjes, Haarlem
    - Henselmans, Zuid Scharwoude
    - Dekker, Hensbroek
    - Braas, Opbdam
    - Aviateur, Broek op Langedijk
  • Locatie
    Noord Holland
  • Interests
    Gezin + motorrijden + reizen (lees; onderweg zijn per truck of motor).
  • Beroep
    Betaald toerist.

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. BeenThereDoneThat

    Welke verschillende type's LZV??

    Types "F" en "G" ben ik in het wild nog nooit tegen gekomen hoor ...
  2. BeenThereDoneThat

    Schreeuwende rijleraar

    ZO is het, en niet anders chauffeurTJE !!! Kop dicht en rijden (haha!)
  3. BeenThereDoneThat

    Nieuws in plaatjes

    Haha, lekker hoor!
  4. BeenThereDoneThat

    Nieuws in plaatjes

    Excuses geaccepteerd. En nu ophouden met dat gezeik ;-)) Soort plaatjes maakt mij niet uit. Als men zich eraan stoort: niet kijken.
  5. BeenThereDoneThat

    Advies beginnende voorlader

    In dat geval: goed bezig! Ook altijd binnen hand bereik hebben. Garmin mijn inziens meer geschikt voor bv de motor. TomTom is idd prettig met werk. Gewoon een tweede hands kopen op MP. Klaar voor bv €100,- Géén hoogstandjes nee, maar goed zat. Niet 100% kunnen vertrouwen op dat ding (vanwege bv oude kaarten) is alleen maar goed. Word men lui, en word er nog weleens een sloot in gereden... omdat Tommie dat zei haha! File info is wel relaxed, maar als je het nieuws goed in de gaten houd, kom je je ook ver hoor.
  6. BeenThereDoneThat

    Advies beginnende voorlader

    Begin maar eens met een fatsoenlijke kaart denk. Tabmap (ringband) is het meest praktisch. Je kan online een maatje groter bestellen --> AANRADER ivm ff gauw kijken/lezen.
  7. BeenThereDoneThat

    Eerste keer boot op in Calais- waar op letten

    Waar je op moet letten? Ik zou goed op de weg letten. Deed dat werk tot ergens 2002(?) en er liepen weleens lieden op de vluchtstrook. Sluit aan bij andere trucks. Probeer niet te stoppen. En probeer ondanks de narigheid te genieten vd reis!
  8. BeenThereDoneThat

    Advies beginnende voorlader

    Klop eens aan bij De Waard Transport.
  9. BeenThereDoneThat

    Nieuws in plaatjes

    Helemaal mee eens. Laten we het hier leuk houden. Voor narigheid zijn meer geschiktere plekken te vinden. Ik zou graag weer willen lachen hierzo, gaat altijd zo lekker hier [emoji1303]
  10. BeenThereDoneThat

    iMac

    Bevalt het wat? Heb je degene die alleen archiveert, of degene die archiveert en analyseert? En het geeft geen problemen met bv het uitlezen op het werk of bij een controle lijkt mij (zou ook niet weten hoe)? Het verzenden ging goed? En is het een beetje duidelijk voor wat betreft instructies (ben niet zo'n nerd zeg maar)? Ben erg benieuwd ...
  11. BeenThereDoneThat

    Code 95 / nascholing

    Bedankt voor de info jongens, het bevestigd mijn vermoedens. Ikzelf kom er goed van af (sort of), mijn rijbewijs is geldig tot eind 2020 … pfjew Dus dat valt redelijk samen met de geldigheid van die Code 95. Bedankt, en succes iedereen!
  12. BeenThereDoneThat

    truckstop

    Goeie tent. Ik kwam er vroeger met enige regelmaat. En na gisteravond/vanochtend kan ik eenieder melden dat er niets is veranderd. Dat wil zeggen: je kan er nog steeds goed komen! O wacht, ze hebben nu ook van die zelf samen te stellen lunchpakketten. Dingetje: ik vind ik €6,- voor een kale omelet wel wat prijzig.
  13. BeenThereDoneThat

    vast maandloon

    En als je je poot breekt zit je met een schammel salarisje ... het is een keuze. Zo heeft elk voordeel z'n nadeel, al moet men het soms eerst ervaren alvorens te accepteren. Je merkt idg tzt vanzelf hoe je gewent bent aan al dat geld van overuren en toeslagen.
  14. BeenThereDoneThat

    vast maandloon

    Terug naar de vraag waar het mee begon: VAST LOON? Ik heb er goede ervaringen mee, al jaren. Het heeft zo zijn voordelen: - je weet waar je aan toe bent - er word niet gestreept - je vangt het ook bij ziek en zeer. Belangrijk: - gemiddeld aantal uren - welke cao je valt - soort werk - omstandigheden zoals fatsoenlijk materiaal en voorzieningen (bv pompwagen in de distributie) - woon werk afstand - werksfeer Ik zie een vast loon miet direct als een probleem. Maar ik verdien zo'n beetje het voorgestelde met weken van gemiddeld 45/50 uur ... zonder overnachtingen. Succes met het maken van je beslissing. En vergeet niet dat het werk tegenwoordig niet voor het oprapen ligt. Ervaring opdoen en meer verdienen dan igv thuis zitten is ook wat waard.
  15. BeenThereDoneThat

    Truckstop Roelofarendsveen.

    Sorry, ik bedoelde inderdaad Roelofarendsveen. Stond overigens wel in de betreffende link vermeld. Ben er heen geweest. Is één straat en 3 man personeel(!). Ik had uiteindelijk helaas te weinig tijd, maar begreep van een vaste bezoeker dat er goed werk word geleverd.
×