Spring naar bijdragen

Kempische Truckfan

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    487
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Kempische Truckfan

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  1. Twee BV's Hat transport Stadskanaal failliet verklaard

    Nee oke maar waarom dan een oude afgereden V8 kopen van HATals je ook een goede tweede handse basis trekker kunt kopen? Betrouwbaarder, ook minder financiering en je kunt je meer concentreren op het rijden. G.J. Wibbelink in Goor kocht ook z on oude V8 van HAT. Ze rijden ook met een 2e handse V8 van Maarten Fransen. Die werden beter bijgehouden denk ik.
  2. Seal Transport BV Failliet

    Vorig jaar was erg nog gedonder in Scandinavia toen ze charter reden voor Van Dijken. Ze reden charter voor: ATO, Allround transport en Van Gerwen Logistic in Vught. Hadden ze wel eigen werk?
  3. De vid vind ons prutsers

    Hierbij nog een filmpje. Firma Voncken uit Susteren http://bd.nl/regio/112-nieuws/vrachtwagen-geschaard-op-a58-door-gladheid-video-1.6817210
  4. Uitstel van betaling voor Speksnijder logistiek bv

    Het kan raar gaan. Speksnijder Tilburg daarvoor was de eigenaar Sluyter logistics, daarvoor twee heren die C. Huybregts en Swaans overnamen. Hadden ook al de blauwe Van de Ouweland in Chaam overgenomen. Was Leo Nolen nog werkzaam bij Speksnijder Tilburg (gehuisvest in het oude pand van Wil Versteijnen). Laat het Coca Cola vervoer maar naar Van Rijen in Oosteind gaan. Prima bedrijf met goed materiaal. Het AH-werk zal wel worden verdeeld onder: Peter Appel, Cornelissen, Simon Loos en Zamdbergen Tilburg.
  5. Wie reed er ook weer bij Waberer?

    Er staan inderdaad een rij KLG-trailers langs de A67 maar als je richting Antwerpen rijdt kijk je zo op het terrein. Vandaag stonden er al de nodige wagens. Maar op meer plaatsen wordt er nu ruimte gemaakt om al het materieel te parkeren.
  6. Twee BV's Hat transport Stadskanaal failliet verklaard

    En andere ex HAT trekkers zijn hier te koop: http://debruintrading.nl/occasions/trekker/scania-r114-380-manual/
  7. Bedrijf stilgelegd door de Ilent

    En wie in Roosendaal? Heb wel een idee.
  8. waar ben je begonnen met int rijden .

    Ik ben benieuwd immers ik heb zelf ooit bij Den Hessel gewerkt.
  9. waar ben je begonnen met int rijden .

    Het is triest hoe een goed bedrijf als Hessinex indertijd om zeep is geholpen door de volgende generatie. Piet en Ben begonnen in Hilvarenbeek met een prima bedrijf (binnenkort is er niets meer zichtbaar van de oude panden). Brabantveem in Den Bosch (veel klanten uit de regio toen), Trans-Jung in Nijvel waar altijd de groepage werd gelost, een goed pand met docks en laadperrons in Goirle en een eigen garage en wasplaats. Daarnaast veel werk van een grote Twentse bevrachter, werk van Maildex uit Turnhout, Unichema Gouda en een koekfabriek in Rotterdam waar elke dag 2/3 volle wagens geladen werden. Daarnaast was Hessinex kind aan huis bij veel koekfabrieken. Het eigen douanekantoor aan de grens in Poppel leverde ook werk op voor 2 / 3 man. Het concept van 24 uurs levering in de Benelux was voor die tijd uniek en daarmee had Hesselmans een troef in huis. Maar bij de zoon heerste er grootheidswaanzin en de overname van Verhoeven Expediteurs deed hen mede de das om. Ineens werd er een compleet nieuw wagenpark gekocht bij Vullings / MAN en moesten alle trailers voorzien worden van nieuwe witte huiven en logo. Na het faillissement is het werk en personeel verdeeld aan Kuijken Luijksgestel (nu KLG), Gebr. Huybregts (waar Hessinex vaak zendingen mee uitwisselde) en ook Hooijen. Nadien is Verhoeven WDC opgericht en ook Forhan en TST Tilburg. Verhoeven WDC eerst op de Katsbogten en nadien in het oude pand van Verhoeven Expediteurs aan de Ledeboerstraat. De operationeel manager van Hessinex is dat bedrijf begonnen met een van de twee planners daar. Er is nu ook een Verhoeven Expediteurs in Goirle eigendom van Wim Hamerlinck. Als ik me niet vergis ooit werkzaam bij de blauwe Versteijnen. (waar is het werk voor Stahl Waalwijk vervoerd door Verhoeven Expediteurs gebleven na de overname? Riwo Waalwijk?)
  10. Wie kent 4 You logistics

    Ze bieden vanuit Berghem opslagruimte aan: http://www.marktplaats.nl/a/zakelijke-goederen/bedrijfs-onroerend-goed/m1093943690-op-en-overslag.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=16
  11. Grootschalige inval bij Daas Groep wegens mestfraude.

    Zijn er inmiddels al minstens twee... Er is daar meer aan de hand aldus Omroep Brabant.
  12. Grootschalige inval bij Daas Groep wegens mestfraude.

    Omroep Brabant meldt als volgt: http://www.omroepbrabant.nl/?news/257552902/Klokkenluider+doet+meer+onthullingen+over+fraude+transportbedrijf+Wintelre+Uitkleden+en+opdoeken.aspx Deze zomer kwam een andere mesttransporteur uit Bergeyk al in het nieuws...
  13. Uitgebuite Roemeense truckers van Wismans staan vast in Luik

    Laat het FNV er voor zorg dragen met andere partijen dat Wismans van de markt gaat. Oneerlijke concurrentie daar zitten we niet op te wachten. Asscher twittert maar laat hem actie ondernemen en dan kan hij laten zien dat hij een echte socialist is.
  14. Uitgebuite Roemeense truckers van Wismans staan vast in Luik

    Kijk hier eens: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1391084764252005&set=a.197212476972579.59121.100000514840020&type=3&theater
  15. Uitgebuite Roemeense truckers van Wismans staan vast in Luik

    Wat zou de nieuwe regels per 1 januari voor ketenaansprakelijkheid dadelijk betekenen voor Wismans en opdrachtgevers? Zou het iets helpen? Als er dan toch gecontroleerd wordt op buitenlandse chauffeurs die wekenlang bivakkeren op parkeerplaatsen: controleer die zwarte Scania s van ITL op de parkeerplaats bij het wegrestaurant in Gilze aan de A58. Staan er elk weekend en ook tussen Kerst en Nieuw.
×