Spring naar bijdragen

Damster

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    92
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

2508 profielweergaven

Damster's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

132

Waardering in de gemeenschap

  1. Haha zo'n soort boekje heb ik hier ook thuis liggen, en dat waren voor mij ook de enige belangrijke pagina's
  2. Zopas even 600 ltr HVO 100 getankt, 2.61/ltr gelukkig hoef ik het niet te betalen ☺️ (€1550,-)
  3. Sorry, maar wat is ook alweer de vraag?
  4. correct, en bovendien zijn die ook een tikkeltje te duur denk ik. Deze daf's zouden al in oktober geleverd worden, maar door de chip tekorten pas nu uitgeleverd
  5. Vanaf vandaag m;n nieuwe werkplek. Zal overigens nog even moeten wachten omdat ik nog een weekje niet naar buiten mag.
  6. wij halen het ook gewoon bij de wagenparkbeheerder. Buitenkant doet de wasstraat zo vaak als nodig en we er tijd voor hebben. Vandaag nog bij truckwash Gieten.
  7. Toeval of niet, ik stond er daar door wel meer dan een uur in de file. Zwaar balen.😒
  8. Hierin heb je wel gelijk maar je vakantie of ziekte kunnen ze ook heel gemakkelijk aantonen via de salarisadmin of vakantie registratie. Dus in het geval van TS hoeft hij helemaal niet die laatste 2 vacantie weken de kaart uit te lezen, want er staat niets op en de z'n vrije dagen is gewoon in de vacatie registratie aan te tonen.
  9. Damster

    Daar gaat de Strator

    @veronica En was de snaar idd gebroken? Ik kan me herinneren dat we met de 1e en 2e generatie stralissen om de haverklap de storing op het dashbaord kregen dat de V snaar gebroken was, maar niks aan de hand. Dus na een paar min de hoofdstroom schakelaar om en daarna was de storing weer weg.
  10. Mooi werk is natuurlijk zeer subjectief. Wat jij met de beste wil van de wereld geen mooi werk vind kan voor een ander juist een top baan zijn. Ik ben het wel met je eens dat het geen "super mooi" werk is maar zoals Iveco al schreef voor een beginnend bestuurder, en zeker voor een 'senior chauffeur' is het wel heel erg leerzaam en krijg je het achteruit rijden met oplegger snel in de vingers. Daarna kun je altijd nog kijken wat je wilt gaan doen. Overigens rijden wij niet alleen 's nachts, zelf ben ik inmiddels ook uit de nachtritten gestapt en werk nog 4 dagen, maar wel 40 uur. ☺️
  11. Damster

    Baan gezocht

    Je kunt het altijd nog bij ons (Postnl) proberen. als nieuwe chauffeur ben je dan wel verplicht 1 week dag dan 1 week nacht te rijden. en altijd in je eigen bed slapen,
  12. Damster

    DAF topic

    Ik zie eerder een Iveco S-Way dan een MAN aan de voorkant☺️
  13. Wij rijden op koningsdag idd niet zoals schoenenreus terecht opmerkte, punt is alleen dat er vannacht nog wel gereden wordt tot in de vroege ochtend en dinsdag avond ook weer wordt gereden. Dus alleen de dagdienst ligt stil. Dit is eigenlijk op alle officiele feestdagen zo
  14. of ts nou moet werken of niet morgen is nog tot daar aan toe, maar wat mij opviel is deze zin dan bekruipt mij toch een gevoel dat ts wellicht bij een zeer malafide bedrijf werkzaam is.
  15. 1 man 2 63 3 7 u. achter het stuur 11 u. dienst tijd 4 nee 5 nee
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden