-
Aantal bijdragen
24 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
1
MANdiesel heeft voor het laatst op 21 september 2015 de dagwinst behaald
MANdiesel had de meeste vind ik leuks
Over MANdiesel
- Verjaardag 22-09-1972
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
zwolle
-
Interests
motoren ,auto,s trucks ,muziek
MANdiesel's Achievements
Newbie (1/14)
49
Waardering in de gemeenschap
-
precies mijn manier van aanpak,zo komt het tot nu toe altijd nog goed ,ff stukje te voet verkennen ,dan rijden
-
spanjaard ipv spaanjaard hahaha
-
weet niet of ie al gepost was , maar hier een hilarische situatie in mn eigen stadje jongstleden ....... http://www.destentor.nl/regio/zwolle/vrachtwagen-rijdt-zich-klem-in-zwolse-wijk-assendorp-4-auto-s-beschadigd-ooggetuigenverslag-1.5308105 echt wow
-
klopt ,ik heb zelf net 1 okt een jaar contract getekend en ze zoeken meer mensen ! als iemand een chauffeur kent die werk zoekt is dit de uitgelezen kans voor die persoon.
-
bakwagenchauff- met 12 jaar ervaring -nu met CE -zoekt werk -NL
discussie reageerde op een MANdiesel van MANdiesel in Ik zoek een baan
bedankt mensen !! @albertvv hahaha heb sinds augustus 2012 geen contract meer gezien ,alleen maar uitzuigbureaus...dus dit is iig weer eens een contract -
bakwagenchauff- met 12 jaar ervaring -nu met CE -zoekt werk -NL
discussie reageerde op een MANdiesel van MANdiesel in Ik zoek een baan
dank jullie voor de felicitaties !! -
bakwagenchauff- met 12 jaar ervaring -nu met CE -zoekt werk -NL
discussie reageerde op een MANdiesel van MANdiesel in Ik zoek een baan
Heel goed bericht gehad van het weekend!! Ik krijg een jaar contract bij Peter appel !! kan mn geluk niet op en morgen ben ik jarig dus dit is wel het mooiste kado wat ik me wensen kon .. dit topic kan dus gesloten worden -
Klopt dit? (50k te weinig chauffeurs 2015)
een vraag reageerde op MANdiesel in Vraagbaak voor de (beginnende) chauffeur
nog maar een keer mijn verhaal 11,5 jaar bakwagen gereden dus niet onervaren ,ben wel al bijna 43 januari dit jaar e bij c gehaald ,en dan sta je dan met 0,0 ervaring , geen enkel bedrijf gaat met je in zee zomaar het is dus echt een kwestie van een kans krijgen ergens ,ik had via een uzb een enkel ritje voor een charter met een bakwagentje 4 maand na behalen e rijbewijs. via dat ene ritje bleek dat hij wel een chauffeur kon gebruiken en opleiden , ik mocht toen koppelen voor verbrugge en laden voor verbrugge toen mocht ik hem een week vervangen op zijn eigen wagen toen had ik genoeg zelfvertrouwen en gevoel ervoor om mezelf CE chauffeur te durven noemen dit heeft in een baan geresulteerd in de winkeldistributie op de trekker oplegger -
ik heb in mn diensttijd een klapband gehad op de vooras van een 4 tonner vol soldaten ,dat was niet remmen en niet sturen en het spul heel langzaam naar de kant laten lopen. schrik zat er wel in maar eind al goed
-
Slaperig in de nacht
vraag reageerde op een rotaruud van MANdiesel in Vraagbaak voor de (beginnende) chauffeur
bij mij was het de n33 bij veendam waar ik in slaap viel ,heb het nog vers op mn netvlies staan ,en het is toch alweer zon 13 jaar terug. -
Slaperig in de nacht
vraag reageerde op een rotaruud van MANdiesel in Vraagbaak voor de (beginnende) chauffeur
ik heb 7 jaar nacht distri gereden ,wel full time week in week uit 49 wk per jaar mijn oplossing was een combi van dingen ik had al gelezen in een onderzoek hiernaar dat je je ogen moet blijven sturen ,dus blijven bewegen die oogballen ,niet gaan turen met gefixeerde ogen want dan zakken ze dicht geen kachel aan ! raam al naar gelang open of beetje open , radio harder gaat het niet weg ,stoppen en peuk roken of iig benen strekken helaas ben ik een ervaringsdeskundige met in slaap vallen want het is mij in die 7 jaar jammerlijk genoeg 1 keer gebeurd ! had toen wel 2 banen en ben direct met die dagbaan gestopt ik ging links de streep over en mn tegenligger seinde met groot licht en dook half de berm in ,dat was ons geluk want ik schrok wakker van zn licht en schoot terug naar rechts, en we vervolgden allebei ongeschonden onze weg geluk moet een mens hebben zo af en toe -
Loont het zich om vrachtwagenchauffeur te worden?
vraag reageerde op een Ragebol van MANdiesel in Vraagbaak voor de (beginnende) chauffeur
ik kan wel mijn verhaal vertellen , 12 jaar bakwagen gereden ook thuis komen te zitten en ook als reach en heftruck chauff hoeft men mij nietmeer ,te oud ..42 in mijn geval. toen heb ik voor 1300 euro E bij C gehaald en ja dan sta je daar met 0 uur rijervaring ik heb wel ondervonden dat geen hond op je zit te wachten dan via een job voor een aantal dagen mn eerste koppel en dock ervaring opgedaan toen met de laagste loonschaal mogelijk bij een kleine transporteur ad gang gegaan voor een half jaar toen kwam het pas een beetje op gang ,nu rijd ik inmiddels 2 maanden waarvan 1 bij peter appel het is toch je eigen zelfvertrouwen wat je snel op weg kan helpen en dat kan je alleen achter het stuur opdoen denk k het is in jouw geval nog lastiger omdat je helemaal onderaan moet beginnen ik zou er nog eens heel goed over nadenken , succes iig ! -
Loont het zich om vrachtwagenchauffeur te worden?
vraag reageerde op een Ragebol van MANdiesel in Vraagbaak voor de (beginnende) chauffeur
ik heb precies meegemaakt wat jij hebt zien gebeuren ,alleen was mijn wagen bijna het bokje maar ik was gelukkig in de gelegenheid om heel hard HOOOOOOOOOOOO te roepen ,,, anders had een idioot hem ook middenop de cabine geparkeerd.. beetje jammer -
Truckers slaan zelf alarm: ‘Zo kan het écht niet verder’
een discussie reageerde op MANdiesel in Transportnieuws
komt bij de navigatie ,mobiele internet en telefonie ,boardcomputer ,dit voorbeeld laatst gezien 2 bestelbussen ,1 klapt achterop de andere ,en die gozer zat nog steeds op zijn mobiel te kijken na de crash ,en hij keek niet blij ,want ze lezen je foon uit en je hangt , deze had overduidijk ook op zn scherm ipv de weg zitten turen -
Truckers slaan zelf alarm: ‘Zo kan het écht niet verder’
een discussie reageerde op MANdiesel in Transportnieuws
ik heb ook zon discussie gehad met een chauffeur op een COE mack uit de 60.s met stickshift en tientallen meters en klokken op zn dash we waren het eens over het feit dat meespeelt met de vele ongevallen dat de moderne trucks VEEEL te smooth en geruisloos en luxe zijn daarom vallen we meer inslaap en is de concentratie vaak beneden vriespunt ,we hoven niks meer te doen dan zitten en stuurtje met pink bedienen