Spring naar bijdragen

GTAKevin023

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    53
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over GTAKevin023

  • Rang
    Senior Forumlid
  • Verjaardag 01-01-93

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Auto's en mooie meiden. :D

Recente profielbezoeken

1628 profielweergaven
  1. Stuur (snel) schoonmaken

    Alcoholdoekjes al geprobeerd?
  2. Ringweg A10 West Amsterdam 6 weken onderhoud

    Tja, thnx. Ik heb er heel veel last van. Aantal collega's van mij ook.
  3. Hey mede-chauffeurs, Hou hier even rekening mee de aankomende 6 weken. http://www.nu.nl/binnenland/4853820/zes-weken-lang-onderhoud-ringweg-a10-west.html Gr GTAKevin023
  4. Drukke centrum (Amsterdam)

    Ja, het is een mooie plek om stil te staan maar ik wil ook weer weg. En dan moet ik door die smalle straat heen. Er hoeft maar 1 auto verkeerd geparkeerd te staan en dan sta ik vast.
  5. Drukke centrum (Amsterdam)

    Niceee Flikker ik de volgende keer die rolkarren lekker aan de kant.
  6. gebruik tachograaf

    Misschien wel ja....
  7. gebruik tachograaf

    Ik heb ook nog steeds niet door hoe de tacho werkt. Denk dat ik vele fouten heb gemaakt. Ook net misschien een maandje vrachtwagen aan het rijden. Weet nog steeds niet hoe ik tijden dat ik gewerkt heb buiten het vrachtwagen rijden in de tacho stop. Als ik een dag op de zaak heb gewerkt en met een busje zonder tacho heb gewerkt weet ik nog steeds niet hoe ik dat in die tacho krijg. Helaas, tis fout, maar ik zet die tijden in me tacho als rust. Als ik bijvoorbeeld 4 dagen heb gewerkt op een busje en in de zaak, en ik rijd een dagje weer vrachtwagen, dan zet ik voor ik vrachtwagen ga rijden die 4 dagen op rust. Had het ook al aan mensen gevraagd op het werk. Zeggen ook. Gooi gewoon je kaart erin en gaan. Waarom moet je dagen in je tacho zetten dat je niet vrachtwagen heb gereden? Vragen ze dan. Tja, dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen. En het grappige is. Ik hou me in de praktijk aan de rij en rust tijden. Weet alleen niet hoe ik het moet verandwoorden. Dus hoe ik me tijden in me tacho zet is verkeerd maar ik weet in de praktijk wat ik moet doen met rust en rijdtijden en daar ga ik niet overheen. Maarja, bewijs dat maar. Ik rij ook nooit meer dan 4,5 uur op een dag Veel laad en los werkzaamheden en karren met producten voor klanten uitladen en in hun koelingen, magazijn en/of vriezers leggen.
  8. Vraagje? Is het in zo'n geval juist handig om aan de politie aan te geven dat je je wagen niet vertrouwd zodat ze gaan zoeken? Des noods met speurhonden? Ben je tenminste eerlijk. Of ben je dan alsnog de sjaak als je gepakt word met een vluchteling in je trailer?
  9. Drukke centrum (Amsterdam)

    Klopt inderdaad. Ik ben als jong persoon gewoon tomtom's gewend. Ik zal is ff kijken of ik een boek met kaarten kan krijgen. Een chauffeur bij ons heeft ook z'n boek in z'n auto liggen maar die gebruikt hij zelf. Zal ff kijken of ik iets van een boek met mappen van Nederlandse steden kan kopen. Zou inderdaad een perfecte plek zijn als D van den B niet hun rolkarren op hun laad en losplek laten liggen voor hun vrachtwagen Zie inderdaad dat ze dat nu niet hebben gedaan tijdens het google maps foto's schieten. Maar normaal liggen er karren op hun rug op die plek. Weet alleen niet of ze daar het recht voor hebben om dat te doen. Dus misschien, weet niet of jullie dat weten, maar heb ik het recht om die karren aan de kant te gooien en zelf er te gaan staan?
  10. Drukke centrum (Amsterdam)

    Oh ja, guys. BTW. Ik heb met google maps ff street view gebruikt maar het ziet er mega rustiger uit dan als ik er ben. Ik denk dat het met de zomerperiode te maken heeft dat ik nu last heb van drukte
  11. Drukke centrum (Amsterdam)

    Die gaven mij de tips wat ik nu doe. Vlakbij de Heineken fabriek zetten. Maar daar staan soms tourbussen. Is niet altijd een plek vrij. En ik ben ook te bang. Om schade te rijden of om vast te zitten en niet verder te durven. Heb mezelf al een keer klem gereden en dat heeft die wagen en wat paaltjes geweten. Yup, een bakwagen idd. Dirk van den broek zet zijn laad en los plek af met rolkaren op de grond. Das het probleem ook. Staan meerdere wagens. Staat soms helemaal vast. En ik ben een keer met een vrachtwagen erin gegaan maar toen had ik een paar zijspiegels gepakt van auto's. Wil ik niet meer. Werk wat ik doe is ook voor Hanos.
  12. Hallo allemaal, Ik zou graag wat tips willen van wat jullie doen in drukke centrums. In mijn geval dus Amsterdam. Waar ik last van heb is goede laad en los plaatsen vinden vlakbij me klanten waar ik wezen moet. Voorbeeld: Klant op de Gerald Douplein in Amsterdam. https://www.google.nl/maps/place/Gerard+Douplein,+Amsterdam/@52.3583934,4.8890295,17.31z/data=!4m5!3m4!1s0x47c6098d55c7d45b:0xb455e9f45c5451a0!8m2!3d52.3560274!4d4.8929274 Ik los het vaak op door NIET de straat (Eerste van der Heisstraat) in te rijden maar langs de stadhouderskade een laad en losplaats te vinden. Reden dat ik dat doe is omdat mijn vrachtwagen te groot is en de straat te druk met bestelwagens. Als ik de Gerard Doustraat zou ingaan met mijn vrachtwagen dan is de kans groot dat ik een aantal zijspiegels van auto's zal gaan raken. Maar mijn probleem is dat ik hele zware rolkarren kan hebben. Ik moet dan soms 2 a 3 karren lopen en dan ben ik soms dik een uur bezig bij 1 klant. Zouden jullie hetzelfde doen als ik? Of zouden jullie het anders oplossen? Dit soort situaties heb ik bij meerdere klanten in Amsterdam. En omdat ik beginnend chauffeur ben en Amsterdam centrum echt een hel voor mij is is het lastig voor me. Maar ik doe op hetzelfde moment ook veel ervaring op want als je eenmaal Amsterdam kan rijden dan kan je overal wel rijden. Gr GTAKevin023.
  13. Begin net alleen te rijden. Tips?

    Wat ik gewoon wil verbeteren aan mezelf is: Minder chaotisch denken/handelen bij situaties waar ik moeite mee heb. Dus geduldig en rustig blijven. Maar daar wil ik ook weer niet te lang over doen. Ik moet gewoon een grens weten te vinden tussen rustig handelen en nadenken en vlot en tempo werken. Ik denk gewoon dat ik daar ff tijd voor mezelf moet gunnen en dat dat mij ook gaat lukken. Hoop alleen dat er nog mensen zijn die mij tips kunnen geven. Want laten we eerlijk zijn, iedereen is ooit begonnen en dan gaat het nooit zo soepel als je zou willen. En zo gaat het nu bij mij ook niet.
  14. Begin net alleen te rijden. Tips?

    Waarom ben ik chauffeur geworden? Omdat ik vrachtwagen rijden echt geweldig vind. Ik geniet als ik rij, echt waar! De problemen die ik heb zijn er alleen als ik in een drukke stad ben zoals Amsterdam waar je altijd te maken heb met drukte en dat maakt me chaotisch in me hoofd. Iets waar ik niet zoveel aan kan doen. En ik ga het ook nog niet opgeven. En ik heb echt een top werkgever. Het is alleen zwaar werk en dat heb ik ook altijd geweten. Daarom vraag ik ook om tips. Routes zijn elke dag wel iets anders. Heb makkelijke en moeilijkere ertussen zitten. En dat ik zelfstandig aan het werk ben is ook iets wat mij aantrekt. Dat vind ik juist fijn. Alleen heb ik nog niet alle dingetjes op een rijtje hoe ik het beste op mezelf KAN werken. Spierkracht voor zware karren heb ik nog niet. Maar het belangrijkste is er wel!! Dat ik me best probeer te doen en graag wil! Dat is er Daarom vraag ik om tips hoe ik het beste dit aan kan pakken. Inzicht heb ik wel, maar het is de spanning en de chaos in me hoofd dat het moeilijker maakt. Daar moet ik hulp en middelen bij vinden om dat te doen zoals van mij verwacht word en ik wil doen Klopt idd. Dit is ook precies wat ik probeer. Maar dat is voor mij ook gelijk een valkuil om weer te lang bezig te zijn met een veilige en goede plek te zoeken om te lossen en geduldig te wachten als er iets is om iets zoals een paaltje niet kapot te rijden of idd wat jij zegt iets anders. Waardoor ik te laat kan zijn bij me klanten.
  15. Hallo, Ik ben net begonnen weer het vrachtwagen rijden op te pakken. Ben bijna 2 weken aan het werk bij een groothandel dat vervoerd in Amsterdam en in de buurt aan horeca bedrijven. Nou heb ik als C chauffeur net 3 dagen alleen gereden met een bakwagen en dat is mij niet echt gemakkelijk gegaan. Heb een kar laten vallen tijdens het duwen (wieltje bleef haken tegen een put) en de hele straat zat onder de melk, yoghurt, mayonesse en andere dingetjes. Ook al een paaltje overreden en door te lang te doen over mijn route 2 klanten niet kunnen bezorgen omdat ze dicht gingen aan het einde van de dag. Had maar 10 klantjes. Normale chauffeurs hebben 12 a 15 klanten elke dag en zijn vaak gewoon op tijd bij de klant. Nou heeft het bedrijf mij echt top ingewerkt en al mijn collega's zijn echt super aardig en geduldig. Maar het lukt mij maar niet om zelfstandig alles te doen zoals ik het zou willen. Misschien wil ik wel te snel of ben ik gewoon een onhandige kluns. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik ook best bang ben als ik alleen op stap ben. Ik vind het heel erg spannend en kan best paniekerig zijn als er iets is waar ik niet mee weet te dealen. Naar eigen zeggen ben ik er gewoon niet klaar voor om alleen te gaan rijden. Maar aan de andere kant leer je wel het beste om alleen te gaan. Daarom vraag ik wat tips aan jullie: Mijn problemen: Bang voor smalle straatjes Niet genoeg kracht voor zware karren Onhandig en paniekerig bij situaties die ik niet 1,2,3 kan oplossen Elke dag na het werk heel moe en uitgeput omdat het me veel moeite kost (fysiek en geestelijk) Gewoon heel simpel nog niet veel ervaring met vrachtwagen rijden Chaotisch in me hoofd (ADHD) Hoop dat jullie me kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Kevin.
×