Spring naar bijdragen

Vrachtrijder

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1047
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Vrachtrijder

  • Rang
    Vrachtrijder

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. A van Arkel vermist.

    Is weer gevonden. http://www.transport-online.nl/site/85336/vermiste-vrachtwagenchauffeur-arrian-van-arkel-teruggevonden/
  2. Wegrestaurant Betuwe, A15 Esso Overbroeken ('Kesteren')

    Had ik het toch goed. Ben er lange tijd vrijwel dagelijks langsgekomen, maar wist het ook niet zeker. Heb het even opgezocht, Vonk & Vlam ging in september 2015 failliet. Denk dat in de tussenliggende periode de La Place er heeft gezetten en kennelijk zit er nu weer een nieuwe uitbater in.
  3. TLN vreest lastenverzwaring door komst kilometerheffing

    Toevallig sprak ik vanmiddag iemand van TLN en die vertelde me exact hetzelfde. Maar hij vertelde ook dat wat TLN betreft het Duitse systeem wordt ingevoerd, dus dat ze zich daar voor lobbyen.
  4. Petitie "Anne Faber dood door schuld rechtssysteem"

    Helaas niet nee.
  5. Wegrestaurant Betuwe, A15 Esso Overbroeken ('Kesteren')

    Dan zal ik wel in de war zijn, want ik dacht dat er een La Place zat, maar dat die nu is overgenomen door een ander.
  6. TLN vreest lastenverzwaring door komst kilometerheffing

    Het MKB heeft over het algemeen nog steeds liever transportbedrijven met een Nederlands personeelsbestand, dus vooralsnog maak ik mij daar weinig zorgen over. Die oostblokkers zie je toch voornamelijk in het internationale werk en voor grote multinationals rijden.
  7. TLN vreest lastenverzwaring door komst kilometerheffing

    Als al het andere er af gaat wordt het inderdaad een lastenverlichting. Van die kant had ik het nog niet eens bekeken.
  8. TLN vreest lastenverzwaring door komst kilometerheffing

    In sommige takken van transport is "terugladen" simpelweg niet mogelijk of verre van praktisch. En ja, dan betaald de opdrachtgever inderdaad je volledige rondrit. Maar los daarvan, ik ken behoorlijk wat lieden die zichzelf "eigen rijder" noemen, pretenderen een transportbedrijf te hebben, maar in de praktijk alleen maar charteren voor 1 en dezelfde opdrachtgever (en voor de vorm zo nu en dan nog even een ritje voor een ander doen).
  9. Petitie "Anne Faber dood door schuld rechtssysteem"

    Een falend rechtssysteem. Misschien, maar ook binnen het rechtssysteem zijn er nog voldoende mogelijkheden om jezelf te verdedigen.
  10. Wegrestaurant Mendel, Beekbergen

    Een wegrestaurant, lijkt me best leuk eigenlijk. Maar heeft geen toekomst, want over een paar jaar rijden alle (vracht)wagens rond op de automatische piloot en komt er niemand meer eten. Moet 1,9 miljoen kosten. Dat kan bruintje dan weer niet betalen.
  11. Genderneutraal

    In een genderneutrale wereld komt homoseksualiteit niet voor, dat is te seksistisch en vooral niet genderneutraal. En heteroseksualiteit, biseksualiteit ook niet, evenmin transgenders. Hoe het wel heet, ik weet het niet, want het wordt mij te verwarrend...
  12. Wegrestaurant Betuwe, A15 Esso Overbroeken ('Kesteren')

    Dat is toch een La Place?
  13. TLN vreest lastenverzwaring door komst kilometerheffing

    Bij mij kosten de lege kilometers net zoveel als mijn volle kilometers. In overleg met de klant is het mogelijk om de lege kilometers niet te rekenen, maar in dat geval reken ik voor de volle kilometers 200%.
  14. TLN vreest lastenverzwaring door komst kilometerheffing

    Voor verstandige ondernemers is er geen enkele lastenverzwaring, hooguit extra bureaucratie. De lastenverzwaring van de transportsector komt uiteindelijk toch op het bordje van de consument te liggen.
  15. TLN vreest lastenverzwaring door komst kilometerheffing

    Dat is flauwekul. Linksom of rechtsom, het product moet toch van A naar B. Gewoon netjes doorberekenen die handel en er is niets aan de hand.
×