Spring naar bijdragen

Herbert

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    15
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Herbert's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Voor Baks heb ik 2 jaar geleden een paar maanden voor gereden, het was een goed bedrijf maar die hebben niemand nodig. Hier heb je gewoon weinig keuze in de Achterhoek wat tanktransport betreft..
  2. Hoi, Ik ben op zoek naar werk als Tankwagen Chauffeur. Ik heb ruime ervaring met allerlei vloeistoffen in zowel food als nonfood producten. Momenteel ben ik werkzaam bij een bedrijf wat veel ADR goederen rijd maar ze hebben het steeds minder druk en daarom wil ik verder kijken. Het liefst regio Achterhoek, ik ben bereid verder te reizen mits ik de hele week van huis ben. Wie weet er een leuk en goed bedrijf die nog een chauffeur zoekt? p/s Geen distributie werk of ploegen/aflos diensten. Gr, Herbert
  3. Op 24-02-2009 is Jac van Baal te Ulft failliet gegaan. Het betreft faillissement: Van Baal International B.V. Jac. van Baal Transport Van Baal Ulft Holding B.V. Bron: Ex chauffeur 25-02-2009
  4. Mijn dank voor de sterkte die iedereen mij wenst, het zal niet meevallen om een leuke baan terug te vinden hier in de Achterhoek. Ergens anders is het niet veel beter, er staan veel bedrijven op omvallen. Omdat ik aan de Duitse grens woon probeer ik nu wat te zoeken door heel Nederland met ritten naar Duitsland/Oostenrijk/Italie. Als iemand wat weet dan hou ik mij natuurlijk aanbevolen.
  5. Helaas is het zover.. Maandag gaat de stekker eruit, einde verhaal. Op Maandag 16-02-2009 staan we met zijn allen op straat. En nu? Ik weet het niet meer.. de laatste lonen zijn niet betaald. Ik zal moeten gaan vechten om te overleven in deze rechtstaat
  6. routier ik ben het helemaal met je eens! Het is ook vervelend voor de Nederlanders die er nog werken, je weet in zo'n situatie nooit waar je aan toe bent. Ik kan niet in details treden hier en dat doe ik ook niet. Hopelijk trekt alles binnenkort weer aan al denk ik niet dat het zal gebeuren. Thuis heb ik ook een vrouw en kind die brood op de plank moeten hebben. Het is moeilijk nu om ander werk te vinden, en als je wat vind dan heb je ook geen zekerheid. Dus voor mij en vele andere is het afwachten..
  7. Ik werk dus daar ook als chauffeur. (+/- 6 jaar) Vandaag heb ik een dagje vrij genomen met pijn en moeite, ik wil daar nog werken zolang het kan. Ook van diverse collega's heb ik al afscheid moeten nemen, we werken nog met 5 Nederlandse chauffeurs en de rest zijn Tjechen en Duitsers. Ik weet ook niet of het verstandig is om nu wat anders te gaan zoeken? Een bedrijf wat vecht om te overleven ga je niet zomaar verlaten.
  8. Jac van Baal uit Ulft was op TV Gelderland link: http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=05022009&id=57439 Vanaf 4:30 min begint het. Jac van Baal verteld op TV Gelderland hoe slecht het gaat in de transport. In de kantine zitten een stuk of 10 chauffeurs koffie te drinken en te kaarten omdat ze geen werk hebben. Geef uw reaktie...
  9. Ik maak al geen vrienden zo zie ik. Mijn standpunt wou ik gewoon duidelijk maken en Freddy kiest ervoor om erop in te gaan via het forum. Het mag gewoon niet klaar uit, zie hieronder: - Het bedrijf mag alleen mailings versturen die over eigen producten gaan. Ze mag geen mailings versturen voor de producten van anderen (dus als twee bedrijven samenwerken, mag het ene bedrijf niet voor het andere bedrijf reclame versturen). Bovendien moeten de mailings handelen over gelijksoortige producten, te interpreteren vanuit het perspectief van een normale klant. - Maar ik ga hierover verder niet in discussie, het forum is er niet voor om meningen uit de hand te laten lopen toch?
  10. Freddy ik schrijf geen onzin. Mischien is het niet zo netjes van mij om gelijk een topic hier over te starten maar ik heb een hekel aan ongevraagde reklame van derden, ook als het voor een goed doel is. Ze hebben niet voor niets de wetten aangepast om dit tegen te gaan, zie artikel 11.7 van de Telecommunicatiewet Als forum gebruiker moet je je altijd aan de regels houden en dit geld ook voor Moderators tegenover de gebruikers. Reklame van het Chauffeurs Forum heb ik niets op tegen maar ga niet mailboxen vol spammem met banners en links van andere bedrijven of instellingen. http://www.spamvrij.nl/docs/wetgeving-tw-uitleg.php
  11. Ik hoop dat de moderator dit bericht laat staan! In mijn mailbox kreeg ik een mail met banners, als je daar op klikt gaat er 0.1 tot 1 cent naar het account die die banners heeft aangemaakt. In dit geval de eigenaar van dit forum krijgt een paar centen binnen, als je geluk hebt een paar euro. Het is toch wel droevig gesteld dat een forum beheerder spam moet gaan versturen om een paar centen te krijgen, ja en het gaat dus over centen en niet over euro's. De banners lopen via Daisycon, daar staan dus ook de voorwaarden! Hier staan ze: http://www.daisycon.com/?act=home/terms_and_conditions Wat er nu is gebeurd is tegen alle voorwaarden in. Als dit forum echt op zwartzaad zit en de rekeningen kunnen niet meer betaald worden dan kan ik nog wel helpen, maar verstuur niet meer van die onzin A.U.B.
  12. Ik heb wel iets, het is een dagstaat in excel Hij berekend ook de totalen.. Belangrijk is dat je onder "extra" Macros de beveiliging op laag moet zetten anders werken de formules niet. Verander ook niets aan de cellen omdat dan de berekening ook niet meer klopt! In het excel bestand moet onder gewerkte uren bij meerdaagse ritten de aanvang op 00:00 uur beginnen en einde 24:00 Je kan het downloaden op: http://hmnet.nl/dagstaat.zip
  13. Herbert

    Kenteken foto's

    Deze kwam ik ook ergens tegen..hihi
  14. Hallo allemaal.. Ritje Malta enkele jaren geleden. Deze foto's zijn in Valletta gemaakt. Bij mij weten is alleen Moeies daar geweest en ik dus :) zie foto's
  15. Hallo Walter, Als je nog niet bent voorzien dan is dit wat voor jou! Wij rijden dagelijks Oostenrijk Nederland en andersom. Wij hebben meerdere chauffeurs uit Oostenrijk. 1: Aantal auto's = +/- 25 2: Nederlandse planning 3: Wekenden thuis, of hoe jij het wil. 4: Eigen vaste auto, die je mee kan nemen naar huis. 5: Betaling volgens CAO, minimaal E4 De ladingen zijn veelal komplete ladingen, ook stukgoed met max 5 adressen. Voor meer informatie kun je mij mailen. p/s ik ben zelf Chauffeur bij dit bedrijf en ik werk al hel wat jaren daar in volle tevredenheid.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden