Spring naar bijdragen

cees53

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    72
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

4 Neutral

Over cees53

  • Rang
    Senior Forumlid
  • Verjaardag 16-01-1955
  1. Ach zolang de baas van het Kiwa echtgenoot van een onze vrouwelijke ministers is maak je niet veel kans denk ik. gr.Cees
  2. Dat is niet alleen kantoor personeel maar ook loodspersoneel en op de auto's engelse die via een uitzend construktie zich verhuren als self emplooid
  3. Kom af en toe bij een stukgoedboer op Hazeldonk die doet bijna alleen oekraine meest drank en die doet er op hazeldonk van die belasting bandjes op Dus ales uit de doos bandje over de dop en weer in de doos. De oekrainers die er laden komen hierheen met plastic korrels en dat soort olie podukten En lading uit Rusland. gr.Cees
  4. Wat ik begreep dat de Haas naar het oude pand van HZ gaat. gr.Cees
  5. cees53

    de ritten van Johan

    Klopt maar dat er tol betaald moest worden klopt ook en ook de Schotse regering weet wat geld verspillen is een paar jaar terug werden er nieuwe tolhokjes gebouwd dat duurde bijna een jaar en dan na een halfjaar de brug tolvrij gemaakt. Nu zijn ze ook een nieuwe brug aan het bouwen. De Dartford is nu in handen van de Fransen en dus gelijk de prijzen omhoog.Verder goed geschreven ook over Roemenie vroeger veel geweest. gr.Cees
  6. Jammer dat Kalekusi geband is die weet het wel hoe het zit heeft er dacht ik ooit gewerkt. En was dat transterra niet van ene Stolk? gr.Cees
  7. Dit klopt helemaal, ik kom al zo'n 20jr op de Filipijnen en m'n vrouw heeft 4 broers die gevaren hebben en dus ook met die agencies te maken hadden. Die verdienen het meest aan die mensen, 1e moeten ze al een behoorlijk bedrag betalen om er ingeschreven te worden, 2e het salaris gaat ook via dat agencie en word dan aan het gezin/familie daar uitbetaald op een zgn alowens na die de chauffeurs dan kunnen opnemen voor onderweg. Ik was daar in Februari toen dat hier hotnieuws was en heb een en ander nagetrokken maar voor Nederland krijg je geen papieren om ze hierheen te halen. Er zijn daar best wel chauffeurs die een aardig stukje kunnen sturen je ziet er in het zwaardere transport veel oude Amerikaanse trucks en de Filippijnen zijn aardig uitgestrekt. Wel veel eilanden maar eigenlijk maar 2 grote havens waar containers van een boot komen en die dus toch via de weg verder gaan. De haven van Manilla zit de ECT ook met een container terminal. Maar het ging over het salaris dat is dus ong net zo hoog als wat zeelieden daar vandaan krijgen, en om te vergelijken een onderwijzer verdient daar ong 250$ gr.Cees
  8. cees53

    oplegger verloren

    Kan dit wel verklaren in die schotel zit een wat ze noemen hoefijzer en daar zijn er ook die van nylon zijn, als dit versleten of gebroken is kan de trailer er uit springen, heb dit pas zelf gehad en er zit nu een stalen in. gr.Cees
  9. trl is gewoon van Vreugdenhil die Berne is de oud direkteur van Spronsen zweden die toen voor z'n eigen begonnen is. gr.Cees
  10. Ze vroegen de laatste tijd chauffeurs in Engeland die liefst in de buurt van Maidstone wonen. gr.Cees
  11. Vind hem als superspace mooier. gr.Cees
  12. cees53

    Veegwagen veegt Japanner op

    Utrecht kanaleneiland ofzo
  13. Nogmaals dit bedrijf is nooit uit Spronsen ontstaan, Pakvis heeft Koene overgenomen ervoor was hij agent voor TVM Is niet zo moeilijk al het groente werk uit het westland was vroeger van Spronsen en Dissekoen dat wil niet zeggen dat alles wat nu dat werk doet uit Spronsen vandaan komt. gr.Cees
  14. Dat werk was al eens van JP die hadden et ook van Spronsen, diie klant in Stokholm is de lachende 3e steeds goedkoper Frans vertelde me ooit als hij geen retour had moest er geld bij. gr.Cees
  15. Was vandaag op het nieuws dat de raad van state niet akkoord gaat met verlenging naar 10jr. Reden dan wordt de kans op vervalsing te groot. gr.Cees
×
×
  • Nieuwe aanmaken...