Spring naar bijdragen
Gast schrootmalloot

trucker lex blog

Recommended Posts

Hoe lang is het geleden dan dat hij hier op het forum was???

Of komt hij hier ook niet meer ... ???

Het zou vreselijk jammer zijn als hij van Heisterkamp niets meer op zijn weblog mag schrijven.

Jammer (en nu speculeer ik natuurlijk) dat werkgevers daar zo overdenken cq "bang" zijn.

Erg jammer want het is altijd leuk en informatief over andere werkzaamheden te lezen. Niet iedere chauffeurs baan is immers hetzelfde ... we hebben afhankelijk in wat voor'n soort transport je werkzaam bent nogal uiteenlopende werkzaamheden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer (en nu speculeer ik natuurlijk) dat werkgevers daar zo overdenken cq "bang" zijn.

Het zou kunnen zijn dat werkgevers bang zijn dat duidelijk wordt wie de opdrachtgevers zijn, en dat andere vervoerders dan naar deze klanten gaan hengelen.

Er werd eerder op dit forum al gespeculeerd dat juist hkp op het internet ging zoeken naar informatie over andere vervoerders.

In het geval van Lex kan ik me dit eigenlijk niet voorstellen omdat hij nooit bedrijfsnamen noemt en in bedekte termen spreekt over gevoelige details.

Misschien zijn er gewoon prive omstandigheden die wij niet kennen, en die de aanleiding zijn voor de radiostilte. Een (tijdelijk) afscheidsbericht van Lex zou echter wel leuk zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou nou, nog steeds rustig op Lex zijn weblog. begon er net aan te wennen, op zondagavond als ik overschakel van dag naar nachtdienst, even 2 weekies lezen, ben je zo een tijdje verder, en dan nog wat anderen lezen.

Lex sterkte ermee en hoop binnenkort weer wat van je te lezen.

Groet'n en Kalm Anus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Update Zal Spoedig Volgen...

Tja menschen, da's een lange stilte. En dat zal ook nog heel even blijven. Ik zit inderdaad sinds 1 April (da's geen grapje) thuis met rug en neurologische klachten en ben inmiddels ook niet meer werkzaam bij Heisterkamp. Maar het hele complete verhaal zal t.z.t. geplaatst worden, daar ik op dit moment geen mogelijkheid heb om het hele verhaal te schrijven.

Maar de wilde verhalen die ik her en der heb opgevangen dat ik een spreek/schrijf verbod zou hebben gekregen en alle andere zelf bedachte verhalen, verwijs ik graag door naar het grote sprookjesboek!

Wel wil ik iedereen bedanken voor de vele reacties die ik heb mogen ontvangen via de blog, het chauffeursforum en prive. Wordt enorm op prijs gesteld!

Tot de volgende en tevens (waarschijnlijk) laatste blog en zoals altijd, Kalm Anus!

bron: http://truckerlex.blogspot.com/

Dit staat er sinds vandaag op de blog.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een pb van iemand gehad (nog bedankt daarvoor trouwens:tu:), en het komt er in het kort op neer, Lex meld zich vanzelf weer als hij tijd heeft wat hij op dit moment even niet heeft. Meer wil ik er niet over zeggen en laat dit graag aan Lex zelf over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

*kuch* *proest* *kuch*, wat kan zo'n account toch stoffig worden... 

Tja, eerlijk is eerlijk... Ik ben niet netjes geweest! En sommige verwensingen die ik heb gekregen over de jaren heen zijn ook terecht. Van de 1 op andere dag niets meer van me laten horen en niet meer langs geweest op het forum. Er waren menschen bij die wel op de hoogte waren wat er is gebeurd, maar de meesten van jullie niet. 

Laten we voorop stellen, ik hoef mijzelf niet te verdedigen of te verdedigen over wat er is gebeurd. Had net zo goed een nieuw account kunnen aanmaken (wat ik ook heb gedaan) en gewoon kunnen doen alsof mijn neus bloedt. Maar dat is dat net weer iets wat ik niet kan. Zeker niet tegenover de oudgedienden van het forum, waar ik altijd prima mee heb kunnen vinden. Dus heb Freddy gevraagd om dit account te heractiveren, zodat ik nog eenmalig als Trucker Lex mijn kant van het hele verhaal kan doen. 

Zoals bekend, kwam ik thuis te zitten vanwege het door mijn rug gaan. Op zich niet zo heel spannend, overkomt iedereen wel een keer. De rugklachten gingen over, maar bleef ik een dood gevoel houden in mijn hand. Je weet wel, het gevoel dat je per ongeluk de hele nacht op je hand hebt gelegen. Eerst werd gedacht dat met de rugklachten een bepaalde zenuw de oorzaak was, maar heel wat testjes later bleek dat ik een zenuwbeknelling in mijn linker elleboog had. Hieraan ben ik geopereerd, maar werden de klachten alleen maar erger welke weg werden geschreven als dat de operatie zwaar was en het tijd nodig had om te helen. 

De pijn was 24/7 en mijn hand begon in te vallen. Pas na een paar weken kwamen de hooggeleerden erachter dat de operatie helemaal niet goed was gegaan. Sterker nog, wat het vrij maken van de zenuw in mijn elleboog had moeten zijn, bleek dat de zenuw nog strakker te zijn weggelegd en de doorbloeding naar mijn hand toe had afgeknepen. De vingers begonnen al aardig krom te trekken. Binnen een paar dagen een spoed operatie gehad om mijn hand te behouden. Ja, U leest het goed, er was zelfs sprake van amputatie! 

Gelukkig heeft de spoed operatie wel goed doorgepakt, ik kan nog steeds zwaaien met twee handjes, maar omdat ik meer dan 70% krachtverlies in mijn linkerhand had, werd mij verteld dat rijden op een vrachtwagen niet meer mogelijk was. De droom waaraan ik zo hard aan had gewerkt, werd door een fout van het geweldige zorgstelsel van Nederland in 1x van de kaart geveegd. Alles kwijt, droom uiteen gespat...

DAT is de reden geweest dat ik van de 1 op andere dag niks meer van me heb laten horen. De disillusie, het niet willen bevatten dat alles over was. Ik heb door kwaadheid en teleurstelling overal een punt achter gezet. Waarom zou ik nog verder gaan? Wannabe trucker die het zelf niet meer kon. Beetje mooi meepraten, maar verder eigenlijk niks meer.

Egoistisch? Ja! Begrijpelijk? Dat laat ik aan jullie over... Nogmaals, ik had natuurlijk wat van mij kunnen laten horen. Ik had jullie op de hoogte kunnen houden van wat er was gebeurd, zoals ik dat elke week via mijn blog had gedaan. Maar de kwaadheid en teleurstelling heeft gewonnen van het rationeel denken en ik was er een hele lange tijd klaar mee. 

Maar waarom dan nu, na vijf lange jaren, wel een verklaring? Wel de moed bij elkaar geschraapt te hebben om het te vertellen? Welnu, men zegt dat als je eenmaal op de bok hebt gezeten, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Lange tijd heb ik mogen revalideren om weer kracht in mijn hand te krijgen, wat uiteindelijk toe heeft geleidt dat ik er weer volledig controle over heb. En aangezien C-E nooit officieel van mijn rijbewijs is afgehaald, wat nu mijn geluk blijkt te zijn, heb ik afgelopen Januari de stoute schoenen weer aangetrokken en via 24/7 Chauffeursdiensten meerdere ritten gemaakt. 

Het bloed is weer volledig gaan borrelen en ben ik nu druk op zoek naar een fulltime rijdende baan. Dat tussen 4 muren werken en nu aan de visitatiepoort van een bekend Vlissingse terminal staan als beveiliger, is toch niet wat ik wil. Ik wil er niet hele dagen naast staan, ik wil op de wagen zitten en rijden! Na vijf jaar mag en kan ik het weer, dus waarom niet?! 

Ga ik weer een blog bijhouden? Waarschijnlijk niet, zeker niet als 'TruckerLex'! Dat was een tijdperk die ik achter mij wil gaan laten. Wil ik oude contacten weer ophalen? Als het aan mij ligt wel, maar dat ligt aan jou. Nogmaals, ik had het achteraf gezien het anders moeten doen, jullie wel op de hoogte moeten houden. Maar het is een keuze die ik op dat moment heb gemaakt en ik ben mans genoeg om mijn fouten te erkennen, ook na vijf jaar. Dus vraag ik niet om 'vergeving', maar misschien om een heel klein beetje begrip. Zo niet dan niet en so be it. Maar je hebt in ieder geval nu wel het echte verhaal kunnen lezen over het plotselinge 'verdwijnen'.

Ik wil langs deze weg iedereen wel bedanken voor de lieve (prive) berichtjes die ik heb mogen ontvangen, ook al is het vijf jaar na dato. Hierdoor is ook daadwerkelijk het besef gekomen, dat ik eigenlijk heel iets moois heb laten vallen voor een zware, zwarte periode in mijn leven. En dat spijt me oprecht! 

TruckerLex, dan is het nu echt het einde van een tijdperk en zal ik ook niet meer onder deze account inloggen. Dat ligt nu in het verleden en ga ik mij richten op het heden. Het is tijd om de Euro 3 account in te wisselen voor een fonkelnieuwe Euro 6 en ik hoop dat ik onder mijn nieuwe account 'TheDutchGuy' gewoon weer de LOL mag beleven, die ik eigenlijk achteraf gezien wel gemist heb. Maar dat ligt eraan of ik nog welkom ben ja of ter nee...

Kalm Anus!

• Like 13

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken je niet, en ook je verhalen niet.

Weet wel een klein beetje wat je doorgemaakt hebt.

En dat valt niet mee !!!!

Succes en ik hoop dat je gauw weer 24/7 op de bok zit !!!

Welkom terug, DutchGuy !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zullen vast wel een boel menschen zijn die mij niet kennen, vijf jaar is ook een aardige tijd. Het was ook meer ter informatie voor de oudgedienden ;)
Maar bedankt en laten we hopen dat ik binnenkort weer fulltime mag rijden... Fijne feestdagen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik herkende de auto, had nog niet ingezoomd vandaar haha! Maar belinda rijd al een hele tijd niet meer nee, teveel lichamelijke klachten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hee lex welkom als ik het zo lees heb je wel wat achter de rug maar je bent nooit vergeten.

groetjes rik

Hey Rik, genoeg achter de rug en hand gehad, maar blij om het kunstje nog maar weer eens opnieuw te kunnen gaan proberen. Bedankt! 

Hey Lex, welkom back. Hij leeft nog !!!!!

checked by my phone

Ja zekers! En nu de baan nog op zien te komen! Hoessie?

Ik herkende de auto, had nog niet ingezoomd vandaar haha! Maar belinda rijd al een hele tijd niet meer nee, teveel lichamelijke klachten

Laat Belinda maar niet horen dat je haar op mij vond lijken LOL

Maar jammer om te horen dat ze niet meer kan rijden... Misschien in den toekomst? Zeg nooit nooit, kijk naar mij...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hey lex ...welkom terug... :ok:

je hoeft jezelf niet te bevr......sorry... verdedigen :D

ieder mens denkt dat die het zo goed doet ....anders deed hij het wel anders.....toch ?

en dat je weg bleef na zo'n slecht nieuws...kan ik me echt levendig voorstellen ( effe je leven weggegooid door zo'n arts pfff)

en daarbij...mischien heb je er wel goed aan gedaan zo....anders mischien zoveel frustraties op cf gegooit ...dat het niet leuk meer was...

maar mischien ook een uitlaatklep....

you never know

met wat ik lees....vind ik het enorm positief...dat je weer zover bent ...dat je weer een chauffeur kan worden

ik wordt daar ook vrolijk van...als je leest dat het iemand ook goed gaat  :ok:

voor de rest.....je mag best hier blijven posten....als je ons tenminste nog wilt hebben LOL

ik wens je heel veel succes in je verdere carrierre..ik hoop het allerbeste voor 

de toekomst

ik gun het je in ieder geval  :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook van mij een hartelijk welkom terug Lex.  :ok: .

Op het forum was indertijd ineens te lezen dat je lichamelijke problemen had en daardoor niet meer achter het stuur te vinden was. Wat is het goed te lezen dat het nu toch weer kan en dat je weer positief in het leven staat.

Met veel plezier heb ik altijd je verhalen als Trucker Lex mogen lezen en de filmpjes op Youtube. Wat vond ik (en ik denk velen) het jammer dat we je niet meer konden volgen, maar het is heel begrijpelijk als je bovenstaand verhaal leest. Het is begrijpelijk dat je het Trucker_Lex gedeelte voor jezelf hebt afgesloten en met frisse moed aan een nieuw hoofdstuk in je carriere-boek wilt beginnen.

Dus Welkom TheDutchGuy, blijf vooral forummen hier  :ja: .

Hendrik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hey lex ...welkom terug... :ok:

je hoeft jezelf niet te bevr......sorry... verdedigen :D

voor de rest.....je mag best hier blijven posten....als je ons tenminste nog wilt hebben LOL

ik wens je heel veel succes in je verdere carrierre..ik hoop het allerbeste voor 

de toekomst

ik gun het je in ieder geval  :ja:

Ik heb eindelijk genoeg kracht om mezelf weer te bevre.... Um... Never mind! :D

Afijn, bedankt voor de bemoedigende woorden Tiny... I'm back op het forum, nu de weg nog  :ja:

Ook van mij een hartelijk welkom terug Lex.  :ok: .

Op het forum was indertijd ineens te lezen dat je lichamelijke problemen had en daardoor niet meer achter het stuur te vinden was. Wat is het goed te lezen dat het nu toch weer kan en dat je weer positief in het leven staat.

Met veel plezier heb ik altijd je verhalen als Trucker Lex mogen lezen en de filmpjes op Youtube. Wat vond ik (en ik denk velen) het jammer dat we je niet meer konden volgen, maar het is heel begrijpelijk als je bovenstaand verhaal leest. Het is begrijpelijk dat je het Trucker_Lex gedeelte voor jezelf hebt afgesloten en met frisse moed aan een nieuw hoofdstuk in je carriere-boek wilt beginnen.

Dus Welkom TheDutchGuy, blijf vooral forummen hier  :ja: .

Hendrik

Een blog zal ik niet zo snel meer aan beginnen Hendrik, maar filmpjes? Wie weet  :angel:  Bedankt man!

Welkom terug Lex! Blij te lezen dat het je goed gaat!

Grt'n Joost

Blij om terug te zijn Joost... En nu vooral lezen.... Heel veel bijlezen! Heb het gevoel dat ik op bepaalde zaken weer compleet opnieuw begin kwa regelgeving en handige tips. Dus er zullen vast wel weer leuke topics door mij geopend worden om hier weer wat vakkunde op te halen  :wijn:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites