Spring naar bijdragen

Chauffeur van deze wagen


Gast

Recommended Posts

post-1177-1394778999,292_thumb.jpg

De chauffeur van dit span heeft op de boot mijn breedtelampje eraf gereden,toen ik hem tot stoppen dwong,om te kijken of ik nog meer schade had,kreeg ik ook nog een grote bek van hem.Daar ik verders geen schade had heb ik hem laten gaan.

Eigenlijk wil ik hem nog een klap op zijn toeter geven.

Wie kent hem?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De atmosfeer zit er lekker in, hahahaha

maak je niet zo druk over een lampie, je weet hoe die gasten zijn, ik ni begrijpen, ich auslander.of je moet gelijk aangifte doen. Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Peterrr 1. Je hebt het internetadres van zijn werkgever, zijn kenteken, de lokatie, de tijd, wat houd je tegen? ;)

VettigePaultje

2. Scherpe opmerking Peterrr,maar mijn tsjechisch is net zo goed als mijn koreaans,dus dat gaat ook niet lukken. :confused:

Hummel

3.Geeft niets, heb de site ff bekeken, ze spreken en lezen er duits en engels en mailadres staat erbij. :p

Succes!

En ik zeg gebruik Babel fish voor een vertaling :rolleyes:

http://babelfish.altavista.com/

Grt Philou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...
  • Forumlid

Vera Svobodova

Zdenka Cermakova

Lukas Korel

Michaela Baculakova

tel.: +420 326 701 404

tel.: +420 326 701 414

fax.: +420 326 701 492

e-mail: prodej@atmos.cz

effe voor u opgezocht :o pak de telefoon en scheld ze allemaal is goed uit , niet dat het iets opbrengt, maar het lucht enorm op :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vera Svobodova

Zdenka Cermakova

Lukas Korel

Michaela Baculakova

tel.: +420 326 701 404

tel.: +420 326 701 414

fax.: +420 326 701 492

e-mail: prodej@atmos.cz

effe voor u opgezocht :o pak de telefoon en scheld ze allemaal is goed uit , niet dat het iets opbrengt, maar het lucht enorm op :D :D

zo moet je het doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jullie hebben hier een jaar over gedaan ,voor andwoord hier op te gevenLOLLOL

geen wonder dat ze die chauffeur niet te pakken konden krijgen. Zelfs een oostblokker is dan allang thuis! (of al weer op pad natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

zo zielig op dit forum he.

een breedtepootje word er afgereden op een boot.

het is dan een chech, en gelijk weer oostblokker. (zou een duitser het doen, wat net zo makelijk kan, want op boten word veel schade gereden), dan noemen we dat niet een westblokker, maar een duitser. raar eigelijk? of is het omdat we zelf een westblokker zijn?

die gasten spreken toch geen buitenlandse talen, en hummel geeft aan dat engels en duits blijkbaar geen probleem is.:confused:

nee, lekker blijven oordelen, en aan de andere kant blijven klagen dat er toch zo weinig begip is.

zie wat chauffeurs zelf doen.Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, lekker blijven oordelen, en aan de andere kant blijven klagen dat er toch zo weinig begip is.

zie wat chauffeurs zelf dobarf.gifen.quote

en wie was degenen die in een ander topic zo mooi zelf oordeelde over een ander?

Veeg jij maar even voor je eigen deur dacht ik zo

en als je dit forum zo zielig vind dan vraag ik me af wat je hier nog steeds doet..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zo zielig op dit forum he.

een breedtepootje word er afgereden op een boot.

het is dan een chech, en gelijk weer oostblokker. (zou een duitser het doen, wat net zo makelijk kan, want op boten word veel schade gereden), dan noemen we dat niet een westblokker, maar een duitser. raar eigelijk? of is het omdat we zelf een westblokker zijn?

die gasten spreken toch geen buitenlandse talen, en hummel geeft aan dat engels en duits blijkbaar geen probleem is.:confused:

nee, lekker blijven oordelen, en aan de andere kant blijven klagen dat er toch zo weinig begip is.

zie wat chauffeurs zelf doen.Barf

is al de tweede keer dat ik je tegen kom op cf

maar je bent echt een belachelijk mens hoor

alleen maar negatieve onzin eruit kramen

van mij mogen de admins je maar al te graag van t cf verwijderen:mad::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zo zielig op dit forum he.

een breedtepootje word er afgereden op een boot.

het is dan een chech, en gelijk weer oostblokker. (zou een duitser het doen, wat net zo makelijk kan, want op boten word veel schade gereden), dan noemen we dat niet een westblokker, maar een duitser. raar eigelijk? of is het omdat we zelf een westblokker zijn?

die gasten spreken toch geen buitenlandse talen, en hummel geeft aan dat engels en duits blijkbaar geen probleem is.:confused:

nee, lekker blijven oordelen, en aan de andere kant blijven klagen dat er toch zo weinig begip is.

zie wat chauffeurs zelf doen.Barf

Dan stem ik hier op mee

want m'n vrouw komt uit Rusland en dat heeft niks temaken met oostblok maar met het karakter en die Hollanders moeten eerst naar hun zelf kijken

en niet zo zeuren over een lampie..want dat vervangt je baas ..want daar kan je niks aan doen dus Hollanders zijn zeurderig om niks en huilen om niks :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden