Spring naar bijdragen

Chauffeur van deze wagen


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid
Dan stem ik hier op mee

want m'n vrouw komt uit Rusland en dat heeft niks temaken met oostblok maar met het karakter en die Hollanders moeten eerst naar hun zelf kijken

en niet zo zeuren over een lampie..want dat vervangt je baas ..want daar kan je niks aan doen dus Hollanders zijn zeurderig om niks en huilen om niks :mad:

mmmmmm.......

ik heb geen tranen gezien.

jij praat dan over huilen,

en als er dan tranen zijn, dan denk ik van woede:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@ jovdwal ... vraagje over jou avatar is et een make over of een photoshopper :D

mmmmm, en dan over iemand zijn uiterlijk beginnen,

niet tacties.

die goede man geeft alleen zijn mening, net als jij:eek:

en dat zegt dan dat nederlanders dan zo zeuren:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mmmmm, en dan over iemand zijn uiterlijk beginnen,

niet tacties.

die goede man geeft alleen zijn mening, net als jij:eek:

en dat zegt dan dat nederlanders dan zo zeuren:confused:

Uiterlijk mmmmm

ja inderdaad dat was me gewoon opgevallen dat z'n haar door de war zat dus dacht ik misschien is hij zelf in de war ofzo :confused:

Maar goed we praten er verder niet meer over ..zand erover ok!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sjoeke is dit dan lekker bezig zo met die haat smilies dan :confused:

Betreft mijn vrouw uit Rusland komt ....

zoals ik Jo ken (jij uiteraard niet omdat je hier nog niet zo lang rondloopt) bedoelt ie dat zeker niet....Denk dat het meer een reactie is op jou laatste zin. Maar misschien moet hij je dat zelf maar uitleggen. Helaas gaat t vaak zo dat als je negatieve reacties geeft (jaja jou mening oke) dat je dan ook niet zon hele aardige reacties terug krijgt.

Je vraagt je ergens af hoe t kan dat we je niet wat vriendelijker behandelen als nieuwkomer (vrij vertaald),nou als nieuwkomer kun je natuurlijk ook proberen je een beetje aan te passen.En dat hoeft echt niet ten koste te gaan van je mening geven.

Maar ik weet natuurlijk niet of het jou wat boeit hoe en of wij op je reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo kleuters!!!

En nu ophouden! Dafmaniac is blij met z'n Russische vrouw en ik vind Jo er best lekker uitzien ;) (mijn mening!)

Kappen nou!:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@Sjoeke is dit dan lekker bezig zo met die haat smilies dan :confused:

Betreft mijn vrouw uit Rusland komt ....

of dat denk jij dan, mischien gaan die smilies wel over

die zeurende nederlanders,

zo kun je overal wel iets uit halen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zoals ik Jo ken (jij uiteraard niet omdat je hier nog niet zo lang rondloopt) bedoelt ie dat zeker niet....Denk dat het meer een reactie is op jou laatste zin. Maar misschien moet hij je dat zelf maar uitleggen. Helaas gaat t vaak zo dat als je negatieve reacties geeft (jaja jou mening oke) dat je dan ook niet zon hele aardige reacties terug krijgt.

Je vraagt je ergens af hoe t kan dat we je niet wat vriendelijker behandelen als nieuwkomer (vrij vertaald),nou als nieuwkomer kun je natuurlijk ook proberen je een beetje aan te passen.En dat hoeft echt niet ten koste te gaan van je mening geven.

Maar ik weet natuurlijk niet of het jou wat boeit hoe en of wij op je reageren.

Ja daar geef ik jou wel gelijk in maar toch blijf ik bij mijn mening daar veranderd helaas niks aan!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden