Spring naar bijdragen

gestolen VG-95-HV in Enschede


mark

Recommended Posts

  • Forumlid
Gisteren avond is om 22:00 van het Transportcentrum in Enschede gestolen:

Witte Scania 143h 4x2 470PK, Witte Scania met blauw chassis en bumper Kenteken VG-95-HV.

zie bijlage:

Ik zal deze melding proberen in Duitsland zoveel mogelijk te verbreiden.

Noud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gisteravond, vrijdag 17-04-2009, omstreeks 22.00 uur is er een trekker bij Leusink Transport Enschede B.V., Transportcentrum 7b, ontvreemd. Het betreft een witte Scania welke eigendom is van de firma Mark Lampe int. Transport B.V. en voorzien is van het kenteken VG-95-HV.

De trekker heeft is ongeveer 22.25 uur nog aanwezig geweest op het Transport Centrum en is middels track en trace voor het laatst getraceerd in Vreden (Duitsland)

Voor tips ben ik bereikbaar via: mark@marklampe.nl of 06...[/size]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond, vrijdag 17-04-2009, omstreeks 22.00 uur is er een trekker bij Leusink Transport Enschede B.V., Transportcentrum 7b, ontvreemd. Het betreft een witte Scania welke eigendom is van de firma Mark Lampe int. Transport B.V. en voorzien is van het kenteken VG-95-HV.

De trekker heeft is ongeveer 22.25 uur nog aanwezig geweest op het Transport Centrum en is middels track en trace voor het laatst getraceerd in Vreden (Duitsland)

Voor tips ben ik bereikbaar via: mark@marklampe.nl of 06...[/size]

jullie kunnen ook een PB naar mark sturen of naar een van mij als admin zijnde .

Heb namelijk marks telnummer .

@mark ik hoop dat de wagen snel wordt teruggevonden ...

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi Allemaal,

Helaas............... Ze hebben de auto gisteren compleet uitgebrand teruggevonden in Emmerich / Duitsland.

Naar alle waarschijnlijkheid heef men de trekker gebruikt voor "criminele activiteiten" en hierna de auto maar in de brand gesproken.

Bedankt voor jullie reacties, ik ga voor me zelf proberen het een plek te geven, en hoop er het beste maar van!

gr,

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Topic gesloten op verzoek van Mark.

Helaas dat je hem op die manier hebt gevonden, nu de daders nog.

Namens Mark iedereen bedankt voor de eventueel genomen moeite met het helpen terug vinden van de trekker.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden