[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

foto's gezocht Zwanenburg Transport Vlaardingen


Ruitje

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

Is er misschien iemand die mij kan helpen aan foto's van de vrachtwagens van Zwanenburg Transport uit Vlaardingen of misschien dat iemand er nog 1 weet te staan bij een 2e hands truckdealer?

Het bedrijf bestaat helaas niet meer dus even langsgaan wordt moeilijk , vandaar dat ik het hier probeer.

alvast bedankt!

groet,

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Hallo,

Is er misschien iemand die mij kan helpen aan foto's van de vrachtwagens van Zwanenburg Transport uit Vlaardingen of misschien dat iemand er nog 1 weet te staan bij een 2e hands truckdealer?

Het bedrijf bestaat helaas niet meer dus even langsgaan wordt moeilijk , vandaar dat ik het hier probeer.

alvast bedankt!

groet,

Marcel

Het is misschien wat ver gezocht, maar wellicht kan HZ Maasland je behulpzaam zijn. Zij hebben Zwanenburg immers overgenomen toendertijd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

bedankt :tu:

ik heb aan de hand van je tip een foto kunnen vinden in de HZ kleuren

brrz08borderyk9.jpg

ik ga morgen eens langs om te vragen of ze nog wat kunnen vinden voor me in de kleur die ik zoek , het logo van de zwaan is iig al goed :D

groet,

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
bedankt :tu:

ik heb aan de hand van je tip een foto kunnen vinden in de HZ kleuren

ik ga morgen eens langs om te vragen of ze nog wat kunnen vinden voor me in de kleur die ik zoek , het logo van de zwaan is iig al goed :D

groet,

Marcel

Zozo, had ik daar een foto van gemaakt! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ja ja, en jij maar opscheppen over je voortreffelijke archiefsysteem ;);)

Geintje................LOL

Ik ken mijn foto's wel hoor Gè, ben alleen altijd weer verrast hoe en waarvoor ze gebruikt worden :D

bewerkt door Noudi
Lullige schrijffout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hallo,

Is er misschien iemand die mij kan helpen aan foto's van de vrachtwagens van Zwanenburg Transport uit Vlaardingen of misschien dat iemand er nog 1 weet te staan bij een 2e hands truckdealer?

Het bedrijf bestaat helaas niet meer dus even langsgaan wordt moeilijk , vandaar dat ik het hier probeer.

alvast bedankt!

groet,

Marcel

Zal je verzoek in het oog behouden, als ik iets vind, meld ik me

Noud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

hallo luitjes heb nog wel wat foto,s van zwanenburg.

zowel van de SB de 66-vb-78 als ook de bg-44-xx

als deze kentekens bij anderre oud leden van de zwaanclan de belletjes doen rinkelen zou het leuk zijn als er een reactie los kwam.

denk zelf dat de "gerard" wel bekend is bij mij.

is deze soms de zoon van weilen "jaap en grè ".

zo niet alles is welkom.

voor foto,s ff mailen naar (lab.50@hotmail.com)

gr. aan alles en iedereen die het holland-italie-joegoslavie holland-middeoosten als ook de jongens en MEISJES holland-rusland een warm hart hebben toegedragen.:cool::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat is je Facebook-profiel dan, ik stond vroeger nog al eens te laden met deze mannen bij Thetford in Etten-leur. Dat was in de 'eind-periode' toen hun daar nog voor Italië deden laden. Ik zou graag die foto's willen zien. Anders kun je ze hier nog bij de vergane glorie topic posten. Dit zullen vele forumleden waarderen. Temeer omdat veel chauffeurs alhier zich vergapen aan het werk wat Jarek en Pjotr nu doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden