[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen gekanteld op ring A'dam


Gast sjeffer

Recommended Posts

AMSTERDAM Op de A10, de ring van Amsterdam, is woensdagochtend een vrachtwagen gekanteld.

Dat gebeurde op de buitenring, bij de afslag naar de A1.De vrachtwagen was geladen met glaswerk. Door nog onbekende oorzaak belande de wagen in de vangrail. De 36-jarige chauffeur uit den Helder bleef ongedeerd.

Het verkeer wordt ter plaatse omgeleid. Het verwijderen van de vrachtwagen en het herstel van de vangrail zal zeker nog tot 14.00 uur duren. Er staat daardoor een file tussen Schellingwoude en Diemen.

Bron: rtvnh.nl www.rtvnh.nl/fotoviewer.asp?newsid=97656&fotoid=35825

Bron: blikophetnieuws.nl www.blikophetnieuws.nl/popup/video/96079

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Iemand een idee wat ze in het filmpje aan het doen zijn met de hamer?

En waar zou de rook uitkomen?

Ben er langsgekomen nadat het net gebeurt was en had op dat moment het idee, dat het wel eens slecht met de chauffeur zou kunnen zijn.

zag er niet echt lekker uit!

gelukkig blijkt achteraf dat de chauffeur niet al teveel heeft opgelopen.

volgens mij proberen ze de twistlocks los te krijgen.

rook komt vanuit de uitlaat.

http://www.webregio.tv/11768866

Bron webregio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kwam vanuit zuidelijke richting, rond een uur of half 12, over de A10 en reed onder dat viaduct/fly-over de A1 op richting Amersfoort. Chauffeur heeft heel veel geluk gehad. Zo te zien ( Bron nufoto.nl: http://media.nu.nl/m/m1bzr41a3eiz.jpg) is de vangrail er niet tegen bestand geweest. Dit was ook te zien "vanaf beneden". Gokje 5 meter verder en de auto kon wel eens op de A10 zijn "neer gevallen".........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waar zie jij die steekvlam dan?

Kan het niet zo zijn dat de motor nog gewoon draait.... en dat de boel een beetje door elkaar loopt omdat ie op z'n kant ligt?

In dat filmpje op webregio.tv zie je wel degelijk iets wat op een vlam lijkt. Zodra de trekker op zijn wielen getrokken word en ze gaan blussen, in het filmpje om ongeveer 00:42.

nou vriend een bs-bt is wel een euro 5

had zelf een bs-bd was ook euro 5 met adbluebiertje

En ik rij een BS-NJ met een euro 4 motor ;-), dus dat zegt niets.

Volgens de RDW is deze scania wel degelijk een euro 3 motor, hoe onverwacht dat ook mag zijn :kiss:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Volgens mij draait de motor nog, maar door de wat vreemde stand krijg je natuurlijk geen optimale verbranding... wel rook daardoor lijkt me zo:ja:

En Scania bereikt Euro 5 toch zonder Ad Blue, of niet? Dan lijkt een AB installatie op een Scania me zo wie zo niet aan de orde te zijn!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nou vriend een bs-bt is wel een euro 5

had zelf een bs-bd was ook euro 5 met adbluebiertje

Vanaf oktober 2007 werd de euro 4 norm pas van kracht. Een 2006 auto kan dus prima een euro 3 motor hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En Scania bereikt Euro 5 toch zonder Ad Blue, of niet? Dan lijkt een AB installatie op een Scania me zo wie zo niet aan de orde te zijn!

Maarten

Een aanvulling op jouw stelling.

Zowel Scania als MAN hebben het nog niet voor elkaar gekregen om zonder Ad Blue te werken in de zwaardere motoren.

M.a.w. een 500pk motor zonder Ad Blue maar wel Euro 5 is op dit moment nog niet mogelijk.

In de 300pk regionen wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik kan jullie nog wat info verschaffen omdat het hier om een vaste charter gaat die dagelijks met meerdere auto 's voor ons rijdt

de rook is idd omdat de motor nog doordraaide en bij het overeind zetten is er olie in de uitlaat gelopen die ook ontvlamde . overigens was de chauffeur voorhet eerst in zijn loopbaan met een container op weg en was het zijn eerste dag met die wagen.vandaag is de container alsnog naar zijn eindbestemming gegaan (koopman emmeloord) alwaar verzekeringstechnisch nog zal worden bekeken of er wat over is van het glaswerk wat erin zat. overigens heeft de chauffeur geluk gehad dat hij zijn gordel om had want er is een stuk vangrail door de cabine en door het front van de container gegaan tot wel een paar meter in de container. op een van de foto bij rtvnh is nog mijn collega te zien die de container heeft opgeladen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden