[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Politie pakt hardleerse Pool rijbewijs af


Peet

Recommended Posts

  • Forumlid

Politie pakt hardleerse Pool rijbewijs af

DRIEBERGEN - Een Poolse vrachtwagenchauffeur heeft donderdagmiddag zijn rijbewijs moeten inleveren nadat de politie hem binnen een etmaal twee keer had betrapt op rijden met een flinke slok op. Dat meldde het KLPD.

m1bzt07a1771.jpg

De 39-jarige chauffeur werd woensdag aangehouden op de A16 nabij de Brienenoordbrug. Een collega had zijn rijgedrag opgemerkt en de politie gewaarschuwd.

Hij had vier keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed en kreeg een boete van 1700 euro, die hij meteen betaalde, en een rijverbod van 12 uur.

pixel.gif

De politie hield de Pool donderdag opnieuw aan op de A16, ditmaal bij Zevenbergschen Hoek. Uit een blaastest bleek dat hij weer veel te veel had gedronken. Daarop hebben de agenten zijn rijbewijs ingenomen.

© ANP

bron:nu.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans

pixel.gif

De politie hield de Pool donderdag opnieuw aan op de A16, ditmaal bij Zevenbergschen Hoek. Uit een blaastest bleek dat hij weer veel te veel had gedronken. Daarop hebben de agenten zijn rijbewijs ingenomen.

© ANP

bron:nu.nl

Hebben ze in Polen soms een chauffeurs tekort of zo. als ik werkgever was van deze persoon dan stuurde ik gelijk een andere chauffeur naar Nederland om de truck terug te halen, en die sukkel kon op eigen houtje zien thuis te komen, blijkbaar nemen de werkgevers het daar niet zo nou, en verdien je nog een 2e kans (die nu ook wel voorbij is lijkt me zo).

Of geldt daar 3x scheepsrechtLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De politie hield de Pool donderdag opnieuw aan op de A16, ditmaal bij Zevenbergschen Hoek. Uit een blaastest bleek dat hij weer veel te veel had gedronken. Daarop hebben de agenten zijn rijbewijs ingenomen.

© ANP

bron:nu.nl

En de politie denkt dat die voldoende is om die dronken Pool van de weg af te houden? Hadden ze niet beter ook zijn vrachtwagen aan de ketting kunnen hangen?

Die Pool koopt zodra hij terug is in zijn eigen lang gewoon een nieuw rijbewijs waarschijnlijk onder het mom dat hij zijn rijbewijs ergens verloren is of zo.

Ik denk niet dat al die bestanden namelijk met elkaar binnen de EU en de nieuwe EU-landen gekoppeld zijn.

Zinloze actie dus van de politie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En de politie denkt dat die voldoende is om die dronken Pool van de weg af te houden? Hadden ze niet beter ook zijn vrachtwagen aan de ketting kunnen hangen?

Die Pool koopt zodra hij terug is in zijn eigen lang gewoon een nieuw rijbewijs waarschijnlijk onder het mom dat hij zijn rijbewijs ergens verloren is of zo.

Ik denk niet dat al die bestanden namelijk met elkaar binnen de EU en de nieuwe EU-landen gekoppeld zijn.

Zinloze actie dus van de politie.

Dat rijbewijs is eigendom van de poolse staat dus ze moeten het terugsturen naar Polen. Maar ik ben net als jij bang dat ze er daar niet zo wakker van zullen liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind dat ze ook "diegene" die hem een rijverbod van MAAR 12 UUR heeft gegeven ook moeten aanpakken, 4x de toegestane hoeveelheid alcohol is niet in 12 uur uit een Pools lichaam dat elke dag 4x de toegestane hoeveelheid alcohol incasseerd.

Ga er maar vanuit dat ze van de Oostblokkers minimaal 50% aan de kant moeten zetten na een blaastest, ze zuipen allemaal als beesten, dat kan je al opmerken aan hun agressieve rijstijl. biertjebiertjebiertjebiertje

Waarom is die hollander wel gelijk z'n rijbewijs kwijt en "hij had maar 2x de toegestane hoeveelheid alcohol op".

Je hoort niet te rijden met een slok op maar dan wel iedere overtreder gelijk behandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Euh niet alleen onze oostblokvrienden hoor..Ben nou 3jaar van het buitenland af maar onze eigen collega's kunnen dr ook wat van...

Heb vaak zat bij routiertjes gestaan,waar ook een avondje doorgehaald werd...Ben zelf ook niet heiliger als de paus...maar had meestal wel een boerennacht als het voorkwam...En ben ook vaak zat bij de peage staande gehouden om te blazen...maar altijd goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden