[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Webcam is aan


corydon

Recommended Posts

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Werkte best wel...:D

Ben nu bij de Texas New Mexico staatslijn, morgen dus NM en Arizona, en een stukje California. Veel ver gezichten en best wel mooie natuur, vind ikzelf.

De antenna.

De oude was verbogen en de vrouw keek op e bay en zag er een hoop te koop. Uiteindelijk ging ik naar de winkel waar ze dat spul verkopen om te vragen of dit mogenlijk was.

De dame zei,"ik heb er 1 te koop, de nieuwste, 50 dollar". Ik zei, OK als je ook t programma instaleert;).

Dat nieuwste moet je wel met een flinke korrel zout nemen, die dingen veranderen ongeceer iedere twee weken, maar het werkt, goed zelfs. Was vandaag on line voor een uur of 6, zonder onderbreking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Was vrijdag ochtend in Corona, daar hebben ze de oplegger gelost, en ook weer geladen, dus ik rij dit weekend precies dezelfde weg terug, met de cam aan natuurlijk.

Cam werkte best goed, er zijn een paar stukken waar geen, of te weinig zend masten zijn, zo, als je geen beeld hebt, probeer het later weer.

Vertrek in Corona om een uur of 8 of 9 vanavond en rij een uurtje of drie, dan de heele zaterdag in CA AZ en een goed stuk NM.

Hoop dat de liefhebbers het leuk vinden, en ook de INT chauffeurs hebben een kansje om mee te gluren, als ze dat willen natuurlijk.........:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

ik kan niet kijken:mad:

mijn apple heeft nog geen programma dat MIME ondersteunt, maar daar ga ik nu dringend naar op zoek.

dus corydon ik moet nog ff geduld hebben en dan rij ik af en toe weer stukje mee:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik was laatst al op zoek naar streams, kon niets vinden.

Blij dat je weer aan het streamen bent, ben nu al aan het kijken eventjes :-).

Misschien dat ik binnenkort serieus eens gaat kijken naar mogelijkheden in mijn truckie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kreeg er 7 af gisteren.... laatste vaochtend gedaan.

Ze proberen altijd een terug vracht te krijgen, maar er is eigenlijk nooit niks in Miami, teveel cubanen die voor de kat z'n drumstel rijden.....

Ga voorzichtig naar huis, hopenlijk vinden ze niks, dan moet ik weer omdraaien.....................

Ga via I 95, I 10 en dan naar boven via I 75.

Veel plezier iedereen in Assen, er zijn showpaardjes en dan zijn er werkpaarden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat is dat toch met CD?

Kwam maandag avond in de yard, sta net aan te koppelen staat de planner te zwaaien.

Een Volvo was kapoet in West Virginia, Moest dus een truck in de takelwagen hangen en omwisselen met de kapotte, Ben nu eindelijk weer op weg met de origineele trip, beetje moe nu.

Morgen is tie aan.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat is dat toch met CD?

Kwam maandag avond in de yard, sta net aan te koppelen staat de planner te zwaaien.

Een Volvo was kapoet in West Virginia, Moest dus een truck in de takelwagen hangen en omwisselen met de kapotte, Ben nu eindelijk weer op weg met de origineele trip, beetje moe nu.

Morgen is tie aan.:ja:

Morgen heb ik geen tijd:D. Ik check volgende week de cam wel weer :-).

Vandaag op de A9 nog ingehaald door een busje met aanhanger. Toen plots de wind vat kreeg op de lading en de kisten door de lucht vlogen. Raakten gelukkig net niet mijn wagen of de auto's direct achter mij.

Zijn toch de momenten dat ik het jammer vind dat ik geen cam in mijn auto heb:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je hebt toch wel geholpen om ze er weer terug op te laden??????:p

De cam zend alleen, neem niks op om later af te spelen.

Oh, als jullie iets schrijven lees ik dat later weleens terug, maar ik raak de computer niet aan tijdens het rijden, zo sorry voor nooit reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hej corydon,

Ik kijk ook regelmatig mee door je vooruit, echt super, zeker nu de mensen als Prariedog, Where is Mike, en Truckbuddy steeds minder online zijn en volgens mij ook mee gestopt zijn.

Ga zo door en nog vele veilige kilometers gewenst in dat mooie Amerika.

Groeten Holland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ga vanavond, zondag, weg om een uur of 7/8, wat nogal vroeg is in NL 1 of 2 uur.

Moet slechts naar Indianapolis, wat 2, uur en 45 minuten rijden is, maar heb niet zoveel zin om er om 4 uur uit bed te komen en dan ergens in een file staan om 7 uur. Heb al bijna 12 minuten in diverse files gestaan dit jaar:p.

3 adresjes in Indy, 1 in Danville Illinois en dan leeg terug. Als iemand vanavond wilt kijken, laat maar weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sneeuw??? Gatver.....:o.

Zat de halve dag in Miami op een terug vracht te wachten, belt ie om haf vijf in de middag, terug naar de zaak, zaterdag in de loop van de ochtend in Yonkers (NYC) lossen...

Maar even een nachtje door tuffenBarf Niet mijn favoriete bezigheid. Maar ik zei, OK:stom:.

Zal de cam morgen middag aan hebben, en zaterdag en zondag.

Hmm, had dus gewoon Weekend moeten typen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden