[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Webcam is aan


corydon

Recommended Posts

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Gemiddeld onder 3000 mijl, wat is geen probleem om dat legaal te ddoen.

Soms rij ik net 2000 mijl in een week, wij hebben altijd multi stops, dat is waar het geld is.

Als ik naar Corona CA ga, waar onze andere fabriek is, vertrek ik vrijdag avond om een uur of 7, rij tot 11 of middernacht, dan rij zo een 16 uur op zaterdag en 13 uurtjes op zondag. Het is 2100 mijl, 3300 km.

Het is officieel 32 uur, maar ik stop graag in Arizona, beetje relaxen op een terrasje in Williams of Kingman.

Krijg dan genoeg slaap vind ik, vecht trouwens nooit tegen mijn slaap.

De meeste staten zijn 65/70 mph, dus je kunt goed door kachelen. Ook wonen 80% van alle inwoners binnen 80 mijl van de kust, daar tussen is het rustig, sommige gedeelte zie je twee steden de heele dag, en een paar dorpjes.

Ik vind altijd dat je het hier het beste met Spanje kunt vergelijken,(zonder het goede eten.....) drukke steden, maar niet te druk, en ertuusen in woont bijna niemand.

Reed altijd graag op Spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gistermiddag kwam onze planner erachter dat een vracht s'ochtens in Knoxville moest zijn. S'avonds zelf de oplegger geladen, vanochtend de erste eruit.

Nu naar Nashville, dan dinsdag ochtend 1 in Memphis, totaal 630 mijl.

Beetje teveel tijd, kan ik mooi wat fotoos plaatsen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Trekker is in de shop, gewoon wat algemeen onderhoud. Had een air leak, 1 wielnaaf lekt olie, die zijn hier bijna altijd olie gesmeerd. en nog wat kleine dingen.

Morgen een kort ritje maar heb geen zin om de cam mee te nemen, vergeet dan altijd om iets terug in m;n eigen auto te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Thuis sinds donderdag ochtend, ook wel lekker.

Maar zondagochtend naar Jackson Mississippi, s;avonds lossen, dan maandag ochtend beginnen in Baton Rouge Louisiana en een paar in Houston Texas.

Dinsdag ochtend Corpus Christy Texas en leeg in Laredo TX.

Eindelijk eens niet naar de oostkust, de laatste tijd altijd die kant op.....

Cam is aan zondag om een uur of twee s'middags NL tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Thuis sinds donderdag ochtend, ook wel lekker.

Maar zondagochtend naar Jackson Mississippi, s;avonds lossen, dan maandag ochtend beginnen in Baton Rouge Louisiana en een paar in Houston Texas.

Dinsdag ochtend Corpus Christy Texas en leeg in Laredo TX.

Eindelijk eens niet naar de oostkust, de laatste tijd altijd die kant op.....

Cam is aan zondag om een uur of twee s'middags NL tijd.

Lijkt me mooie trip, als ik tijd heb kom ik ook nog ff kijken:tu:

kom je ook weleens in staten als Montana en Washington?:angel:

En het kan een vertekend beeld van mij zijn hoor, maar waarom zijn veel Canadase chauffeurs wel internationaal chauffeur naar de V.S. maar naar de verhalen die ik hoor gaan de Amerikaanse chauffeurs bijna nooit Canada in?:o:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er gaan wel amerikanen naar Canada, maar minder dan Canadezen naar hier. Vergeet niet dat Canada een gruwenlijk groot land is waar bijna niemand woont, iets van 33 miljoen inwoners, en het is groter dan de VS.

Ben nog nooit in die staten geweest, Montana wonen 400.000 mensen, en is net zo groot als W Duitsland, Washington zijn te veel weeg bruggen naar mijn zin:D:D= controle.

Plus Corona doet dat en we hebben een chauffeur die in Oregon woont, hij doet die trips.

Ben zaterdag avond vertrokken, als ik s'ochtens vertrek loopt het vaak uit de hand en begin ik veeeeeeeeeeeeel te laat.

Rij via I 65 naar Birmingham Alabama, dan I 20 naar Jackson Mississippi voor de eerste klant zondag, dan door naar nummer twee voor maandag ochtend in Baton Rouge, totaal 9 stops.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden