Spring naar bijdragen
AngeliqueBS

De Sluis - Keldonk N279

Recommended Posts

N279 Den Bosch - Helmond

Open van 05.00 uur tot 24.00 uur

Bosscheweg 5 Keldonk

Tel 0413-213466

Goed eten ... rustig gestaan (totdat het verkeer in de vroege ochend weer op gang komt). Beperkt aantal parkeerplaatsen wat jammer is ... maar over het smalle bruggetje schijnt ergens ook nog een mogelijkheid tot parkeren te zijn.

Schone wc's & douchegelegenheid

Prijs : Zeer oke!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verleden daar met me collega daar bakkie gedaan en een balletje gehakt...want we reden langs de kanaal en ik moest me verplichte rust maken, leuk restaurant...

gisteren na lossen in beek en donk daar ook ff bakkie gedronken en een burger gegeten....echt lekkere burger is 't zeg...de nacht daar voor was well beetje druk...was dan maar doorgereden tot beek en donk om te slapen op t' industrieterreintje...wat bleek dat je daar niet mocht parkeren/slapen....dus toch gedaan...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is dit restaurant nog open voor chauffeurs en ook nu in de vakantietijd? Ik moet morgen namelijk vroeg lossen in Veghel en wil vanavond bij dit restaurant een hapje eten en overstaan voor de nacht.

Alvast bedankt voor reactie.

bewerkt door buster

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is dit restaurant nog open voor chauffeurs en ook nu in de vakantietijd? Ik moet morgen namelijk vroeg lossen in Veghel en wil vanavond bij dit restaurant een hapje eten en overstaan voor de nacht.

Alvast bedankt voor reactie.

Ja hoor is nog gewoon open, kunt evt effe bellen 0413-213466

grt. Weske

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

N279 Den Bosch - Helmond

Open van 05.00 uur tot 24.00 uur

Bosscheweg 5 Keldonk

Tel 0413-213466

Goed eten ... rustig gestaan (totdat het verkeer in de vroege ochend weer op gang komt). Beperkt aantal parkeerplaatsen wat jammer is ... maar over het smalle bruggetje schijnt ergens ook nog een mogelijkheid tot parkeren te zijn.

Schone wc's & douchegelegenheid

Prijs : Zeer oke!

[ cyberarcheologiemodus] dat is dat weggetje erachter,heb ik vaak gestaan maar dan moet je wel leeg zijn want je moet de berm in.Sta je een stuk rustiger :cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden