[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ongeluk afte handelen in duitsland.


Danny1983

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb er gelukkig geen een gehad zal ik er meteen maar bij zetten.

Maar ik wordt steeds vakker naar duitsland gestuurd om daar te lossen.

En nou heb ik wel eens gehoord dat je in duitsland iets moete tekenen als je een ongeluk heb gehad ofzo?

En dat jedaar nooit schuld moet bekennen ook al zat je fout want dan had je een probleem.

Wie ow wie kan hier verheldering in brengen voor mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben een keer bij een ongeluk betrokken geweest in Duitsland waar wij wettelijk gezien overduidelijk fout zaten.

we zijn op een stilstaande auto gereden , meneer stond met zn zwarte mercedes in de schaduw onder een viaduct op een linkerrijbaan net voor je een baustelle in reed, nooit gezien en vol erop geklapt, gelukig zonder gewonden wonder boven wonder.

We hebben niets hoeven te tekenen, alleen kregen we wel een boete omdat we een ongeval hadden veroorzaakt, schadebedrag was 960 duitse mark, wat terug gebracht is naar 600 duitse mark omdat de chauffeur niet meer op zak had, ik had de rest van het geld maar daar vroegen ze niet naar.

Dit is wel de nodige jaren terug geweest, ik weet niet of het veranderd is maar wij hebben niets getekend toen der tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden