[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waar nog te koop, Shell navigator stratenboek


Arjan1980

Recommended Posts

  • Forumlid

Waar zijn ze nog te krijgen? Al bij vele Shell stations gevraagd maar nergens nog te krijgen. Het nieuwe stratenboek wat wel te krijgen is, is op van dat goedkope papier gedrukt dat het gewoonweg niet heel blijft.

En voor de snuggere onder ons met ongetwijfeld goed bedoelde adviezen een Tomtom heb ik al maar ik houd er graag een boek bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas is het shell stratenboek niet meer te krijgen, simpelweg omdat men denkt dat iedereen een navigatie heeft.:hamer:

zelfs ik baal ervan omdat t toch wel fijn is als je ff in het boek kan kijken hoe t in mekaar zit omdat een navi nog altijd grove fouten kan maken:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...
  • Forumlid
En een bijkomend probleem is dat in het nieuwe boek van Shell alleen maar de centrums van de dorpen en steden zijn vermeld dus niet de omgeving of platteland en dat vind ik een groot tekort.

Dat vind ik ook balen.

Dan weet je wel hoe je in het dorp moet navigeren, maar voor de omgeving heb je weer een extra kaart nodig :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
Gast Oosterse-Trucker84

Ik gebruik zelf het stratenboek van Falkplan en die is naar mijn mening een echte aanwinst voor de chauffeur. Ik rij zelf met truck TomTom maar ik gebruik altijd het boek bij nieuwe adressen. Het is niet heel erg goedkoop, maar je haalt t geld dr gelijk uit als je je daadoor niet vast rijdt.

Je moet alleen wel ff opletten dat je de goede hebt, net als bij de Shell-variant heb je de beknopte zonder stadsplattegronden en de "dikste" waar wel alles in staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Het stratenboek van Shell is weer opnieuw uitgebracht.

Bij de Shell aan de A4 bij Hoogmade lagen er genoeg, ik neem aan dat er dan bij andere Shell-stations ook liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het stratenboek van Shell is weer opnieuw uitgebracht.

Bij de Shell aan de A4 bij Hoogmade lagen er genoeg, ik neem aan dat er dan bij andere Shell-stations ook liggen.

Het is de 57e editie uit 2010.

Jammer genoeg geen nieuwe editie maar toch goed bruikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sorry Arjan, het was een beetje flauw, die opmerking maar zo n navigatiesysteem is toch meer up to date?

Nou Hans, ben ik niet met je eens. Ik heb nog ergens een Mio 710 liggen. Daar kan ik echt geen update meer voor krijgen, na 2 jaar was dat ding dus al waardeloos. Heb nu een Negerhut IQ routes van TOM TOM (Is een surimamer die roept of ik links of rechts mag:D), dingetje begint na 3 en half jaar wel wat kuren te vertonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dingetje begint na 3 en half jaar wel wat kuren te vertonen.

Pieter, op die TomTom hebben ze ook abonnementen voor nieuwe kaartupdates ieder kwartaal, toch?

Ik heb een navigon premium 70 truck nav met fresh maps(kaartupdates) ieder kwartaal, die kaartupdates was een aanbieding, kostte me 20 euro aanschaf, maar dan heb je wel 2 jaar lang ieder kwartaal de nieuwste kaarten.

Voor je TomTom kun je op internet, op een misschien niet geheel legale manier, vrij recente kaarten vinden, deze downloaden op je computer, TomTom aansluiten aan je computer en de hele mikmak doorsluizen naar je TomTom en klaar is kees, of in dit geval Pieter.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb een TT met die works versie erop (dus trucknavigatie) met kaarten van 2 jaar terug erop maar verder niet te updaten. Mocht ik er echt niet meer uitkomen heb ik nog een smartphone met Google Maps erop.

En Hans ik doelde meer op het feit dat er collega's zijn die met de handen in het haar zitten als de DomDom er onderweg mee stopt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden