Spring naar bijdragen
Gast edwin

Scania R620

Recommended Posts

Gast edwin

Ik heb mezelf een tijd geleden verwend met een scania.In de schaal 1/14.

De doos met inhoud.

1248371103-490.jpg

Links is een komplete in de schaal 1/24,rechts alleen een gedeelte van de cabine.

1248371258-530.jpg

Ik heb hem intussen al in elkaar zitten om te kijken of alles past,en nu kan hij weer gedeeltelijk uit elkaar om te spuiten.

1248371390-580.jpg

1248371390-580.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast edwin

Na een tijdje nadenken welke kleur het moest worden en diverse bouwmarkten bezocht op de verfafdeling kwam ik een mooie kleur tegen bij een hobbyzaak.Die moest het worden.

1248371647-10.jpg

1248371687-480.jpg

Nadat het eerste onderdeel gespoten had moest ik even nadenken"waar ken ik die kleur toch van?" Na een kop koffie wist ik het weer.

1248371903-620.jpg

Mijn probleem met de kleur van de gril is ook gelijk opgelost.Ik zat namelijk te twijfelen tussen rood en swart.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast edwin

Het is alleen jammer dat het een Highline is en geen topline.Maar de kleur is echt stom toeval hoor.In het boek is hij namelijk iets lichter.Niet dat ik er spijt van heb want de kleur is echt supermooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast edwin
Wauw, met electrische besturing inbegrepen?

Waar koop je zoiets? Wat kost het?

Ik had deze besteld in belgie was die iets goedkoper.En er zit alleen een motortje bij.De rest moet je zelf kopen.De truck op zich moet je rekenen vanaf ongeveer 300 euro.Dan de zender,batterij,lader en als je verlichting/geluid erin wil komt er ook nog een bult electronica bij.Dus alles bij elkaar duuuuuuuuuuuuuuuuuur.Maar wel errug mooi.

Sorry Kitty ik heb hem al lang geleden weer verkocht.Ik moest de electronica allemaal hebben en dat kost aardig wat geld en hij stond een beetje op de kast te verstoffen,dat vond ik zonde.

Ibo het is dat je zo ver weg woont anders ging je over de knie :p:D

Even uitleggen.

Ik was bezig om de witte Peterbilt van Ibo zijn werkgever na te maken in schaal 1:24.Hij was bijna klaar toen de hond van mijn vriendin het wel een leuk stukje speelgoed vond met als resultaat dat hij in stukjes de kliko in kon.Ik ben er bijna een jaar aan bezig geweest:hamer::hamer: Oja de hond leeft nog hoor :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden