[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

hoe zit het nu met transitverbod Oostenrijk??


buster

Recommended Posts

  • Forumlid

Hoe zit het nu met het transitverbod dat als goed is dit jaar als goed is ingegaan op de inntal a12 autobahn en de brenner?

Heel af en toe moet ik met staalplaten naar Italie en afhankelijk waar ik moet lossen in Italie ging ik vaak over de desbetreffende autobahn. dat mag dus nu niet meer of is die wet niet doorgegaan?

Moet ik nu omrijden over de tauernautobahn of nog verder weg frankrijk:(?

En mag ik leeg nog wel over de inntal autobahn/brenner?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Helaas, Putter zit in Servie nu, hij zal ook wel aan de Piwo zitten denk ik! We zien hem voorlopig hier niet, hij gaat morgen nog 2 auto´s in Hongarije laden, dan overladen op een collega en naar Turkije. 6 Adressen laden kriskas door Turkije, beginnen in Trabzon! :D

Gelukkig voor hem is de Ramadan nog niet begonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

:DZover ik begrijp, zitten zijn kinderkes achter de computer.. Herman zit bij Putter te zuipen.

Zo te zien ben je nog aardig van het padje sinds je je verjaardag hebt gevierd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan moet je via Bregenz en Innsbruck en dan de Brenner op, dat mag wel. Hoe het zit met leeg retour weet ik niet op het stuk van Innsbruck naar Kiefersfelden. De laatste route is verboden voor bepaalde "laagwaardige" produkten!

Raar volk die oostenrijkers, dat dat zomaar kan in de EU en er niemand tegen in gaat. als de E19 Breda-Antwerpen bij wijze van spreken dezelfde regel zou gaan gelden dan zou europa te klein zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach, het is ongeveer 80 km extra in Oostenrijk, keer ca 80 eurocent per kiliometer is toch mooi meegenomen, niet dan?

Het milieu is een goede bron van inkomsten.

Jan is nogal ver weg dan, wilt hij dat zelf, al dat Turkije rijden?

En nee, ik drink allang niet meer, maar misschien was de schade wel permanent.....:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach, het is ongeveer 80 km extra in Oostenrijk, keer ca 80 eurocent per kiliometer is toch mooi meegenomen, niet dan?

Ik ben nooit over Bregenz geweest komen ook niet al te vaak in Italie/oostenrijk, is het wel goed te doen met een vrachtwagen over Bregenz?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nooit over Bregenz geweest komen ook niet al te vaak in Italie/oostenrijk, is het wel goed te doen met een vrachtwagen over Bregenz?

Ik ben zelf via Bregenz naar Skt-Margrethen (ch) gegaan, en dat gaat goed.

Je duikt op de grens wel gelijk een tunnel in, maar ik weet niet hoe dat zit met jullie lengte danwel breete transporten.

Voor ADR vervoer moet je in de tunnel een zwaailamp aanzetten :stom:, maar dat zal voor jullie ook wel gelden.

Ik weet niet of er dan verder nog aanvullende regels zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het milieu is een goede bron van inkomsten.

Jan is nogal ver weg dan, wilt hij dat zelf, al dat Turkije rijden?

En nee, ik drink allang niet meer, maar misschien was de schade wel permanent.....:o

Jan vindt dat mooi, hij zit het liefst tussen de trainingspakken! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Ben net terug van vakantie met personenauto over de a12 gereden van kiefersfelden naar Brenner en ik heb nergens verbodsborden gezien dat transitverkeer op die route verboden is voor vrachtverkeer.

Ik weet het dan maar er zijn er ook zat denk die het niet weten aangezien het niet daar vermeld staat dmv borden.

Reden er ook zat op die route NL, D, CZ, H, SLO, PL, I, enz, enz en het lijkt me sterk dat die ook allemaal een vergunning hebben voor dat stuk snelweg.

Of te wel controleren ze op naleving van dat rijverbod? Of als ik toch een keer met vrachtwagen die kant op moet ''íkke weet niet'' en gewoon rijden daar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Het gaat alleen om de "deelstaat" Tirol en laat daar net de Intall autobahn liggen, we rijden nu altijd terug vanaf insbruck naar bregenz.......dat is ook nog een klein stukje tirol iets van 20 km maar daar is de pakkans klein aangezien er geen contoleplaats is zoals bij Worgl

ps niet verder vertellen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden