[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

eerste dag op me nieuwe truck en eindigen in het ziekenhuis


elbiondoitalia

Recommended Posts

  • Forumlid

goedemiddag ieder

hierbij een verslagje uit het zeer hete italie

woesndagochtend ben ik voor de eerste keer weggegaan met me nieuwe truck en het nieuwe chassis .

hadt dinsdagochtend uitleg gehadt hoe het nieuwe chassis werkte en heb daarna de container opgezet die ik woensdag kon gaan lossen in conselice.

woendagochtend op tijd weggereden (want ja je wilt een goede indruk maken)om 0715 aangekomen op het losadres even me papieren in orde gemaakt en me gemeldt bij de portier.

kon meteen de weegbrug op en me gaan melden bij de losssilo tot zo ging het perfekt.

even melden bij het personeel van de silo en kon rustig gaan lossen.nou dat rustig aan lossen (zonder problemen) kon ik wel gaan vergeten .

nadat ik alles hadt aangesloten en klaar was om te beginnen met lossen is er iets in me rug geschoten kan gebeuren.gelukkig hoefde ik niks meer te tillen dus kon gewoon gaan lossen .ben begonnen met lossen maar het produkt wat ik ging losssen (suiker) kwam gewoon in brokken uit de container dat hoorde ik ook want je hoorde het tegen het filter van de lossilo slaan.

nadat ik hiervan melding maakte van naar het bedrijf en ook het lospersoneel zijn er foto"s gemaakt van het produkt na overleg mocht ik gewoon doorgaan met lossen maar elke keer was me losslang verstopt en kon ik de slang afkoppelen.

en het fillter schoonmaken om de brokken suiker weg te halen.

omdat ik al een beetje pijn in me rug hadt en nu elke keer de losslang moest loshalen en ook leegmaken werdt de rugpijn alleen maar erger .

ben ook gewoon een paar keer naar de grond gestort omdat de pijn niet meer te verdragen was .

heb me lossing nog kunnen afmaken en ben ook nog naar verona teruggekomen.

heb me container nog afgezet en ook nog de container voor de vorige dag nog afgezet want ik dacht even thuis douchen eten en me rust pakken mischien dat het morgen beter gaat .

nou dat werdt wel even anders ben thuis nog gekomen heb nog kunnen douchen ben op de bank gaan liggen en kon daarna geen eens meer opstaan hen het uitgeschreeuwdt van de pijn ,zelfs de buren hoorde me

gelukkig kwam me meisje net thuis .

er werdt meteen een doktor gebeldt maar die was niet te bereiken dus toen werdt er maar een ambulance gebeldt die was er gelukkig binnen 5 minuten. (men wat voel je je hulpeloos want je kunt helemaal niks meer)

ben behandelt in huis en ben daarna met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht .(das ook wel een ervaring zon ambulance)

in het ziekenhuis zijn er foto"s gemaakt van me rug en heb ik een spuit gehadt plus een infuus .ben op dit monent weer mobiel kan weer lopen en recht opstaan .

moet nu 6 dagen rust houden wat niet echt leuk is als je net begint bij een nieuwe baas.

dit was even een update vanuit verona

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden