Spring naar bijdragen
Ad480

Team de Rooy in Silk Way Rally

Recommended Posts

Jan de Rooy besluit alsnog om toch mee te doen aan de Silk Way Rally in Rusland die 5 September in Kazan, Rusland van start gaat en 8 dagen later finisht in Ashgabat te Turkmenistan,Gerard had al aangegeven dat hij ging deelnemen aan deze rally puur om de nieuwe IVECO truck te testen.

http://www.dakar-derooy.com/nl/index.php?categoryid=142&p2_articleid=139

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gister een souvenirtje gekregen van Veka Team (http://www.veka-racing.nl/) zijn een week geleden terug gekomen van de Silk Way Rally (Rusland) dit ter voorbereiding op Parijs-Dakar (Argentinië) Mijn beste maat en zwager is monteur en chauffeur op een van de servicewagens van dat team. Hoop alleen dat ze het in Argentinië iets beter doen, nu stonden ze 70 km voor de finish stil met een kapotte aandrijving.

post-8258-1394783981,5939_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoop alleen dat ze het in Argentinië iets beter doen, nu stonden ze 70 km voor de finish stil met een kapotte aandrijving.

Maar dit was toch al stukken beter dan de afgelopen Dakar-ralley.

Toen hebben ze amper 70 km gereden.

Op de hoeveelste plaats reden ze toen ze uitvielen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maar dit was toch al stukken beter dan de afgelopen Dakar-ralley.

Toen hebben ze amper 70 km gereden.

Op de hoeveelste plaats reden ze toen ze uitvielen?

Ben ik gister vergeten te vragen, en ik heb het zelf ook amper gevolgd omdat het diep in de nacht uitgezonden werd.

Ik hoorde wel dat ze de service wagen van de VW Touareg er bij hebben gekregen als service auto daar VW stopt, heb direct gesoliciteerd voor Parijs Dakar :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Allemaal leuk en aardig al die klonen van Parijs Dakar. Toch was het, tot het ongeluk in 1988, het meest spectaculair wanneer één van de Turbotwins voorbij kwam jagen. Dat geluid en die snelheid... dat trommelde gewoon door in buik. Latere beperkingen hebben het spel een stuk minder aantrekkelijk gemaakt voor mij. Reden waarom ik er na een fiks aantal jaren de brui aan heb gegeven en ook nooit meer op verdere uitnodigingen ben ingegaan. Maar wanneer morgen de telefoon gaat, dan sta ik gisteren alweer klaar, want bloed kruipt waar het niet gaan kan. Rally Raids met trucks? Het mooiste wat er bestaat.

Hansio

http://www.oypo.nl/hansio

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites