[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vragen, vraag ze hier


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Soms stuurt iemand een pb met wat vragen.

Ten eerste ben ik heel slecht als het aankomt met andwoorden.

Dacht ik zet ze hier, en als iemand anders iets wilt weten, vraag het hier, iemand weet het juiste andwoord wel.

ff wat vraagjes uit nieuwsgierigheid,

heb je je rijbewijzen opnieuw moeten halen voor the usa?

Ja, eerst auto, ddarna vrachtwagen. Wat zeer makkenlijk was, nam geeneens les. Je moet eerst theorie doen, als je daarvoor slaagt kan je praktijk doen.

Je kan je theorie iedere 24 uur overdoen.

hoelang heeft het geduurd voor je daar werk vind?

Ik vond vrij snel werk, maar wat een takke bedrijf was dat, na enkele jaren was ik in de gelegenheid om het koren van het kaf te scheiden.

Mijn huidige baan duurde 18 maanden voor ze mij aan namen, de meeste bedrijven kun je gelijk beginnen...

rijden jullie allemaal met navigatie of is het ouderwets boekenwerk?

Persoonlijk rij ik liever met een kaart, kijk ook wel eens op GE voor de juiste adres. We kregen allemal een GPS een tijdje terug, maar ik heb vriendelijk geweigerd.

Ook nog 1 voordeel als iedereen engels spreekt, even bellen voor de juiste weg....

en zijn er veel verschillen vergeleken met hier met betrekking tot regels?

Niet echt, we mogen 11 uur rijden en 3 uur "On duty", laden/lossen, tanken enz.

Sinds alles genoteerd is in een logboek ben je nooit uit uren, als je bedrijf je niet op een andere manier controleert, met bv. de quallcom.

Je mag 70 uur maken in 8 dagen, maar als je 34 uur stilstaat, "Off duty" dan kun je weer bij nul beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zat. - zon.

Even laten weten, dat ik weer enorm genoten hebt van je rit. Zat. bijna de gehele dag gekeken, helaas het einde gemist ( je rust ) door alle berichten, zal je m`n vraag gemist hebben "in de fille voor Manhatten , staat alle vracht, links "is dat wettelijk of is het bekend zijn met wat komt ? Zon. tot je rust kunnen volgen, helaas riepen de werkzaamheden hier ook. Hoop dat je van je vrije tijd thuis geniet. Bedankt nog. bert

Die brug is een tolbrug.

Bijna alle tolbruggen en wegen kun je electronies betalen met een "EZPass"

De EZPass tolgaten zitten links bij deze brug.

Goed te weten dat je het leuk vind, daar doen we het voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

webcam op de wagen

hoi corydon ik wil graag weten hoe je dat doet een webcam meelaten draaien live op het internet en wat je er allemaal voor nodig hebt

gr van een canadees uut holland

Alain

Een laptop en een camera.

Ik heb een iets duurdere camera gekocht die wel alles automaties doet.

Je laad de software en of you go.

De site die ik gebruik kost niks, heeft wel streaming life beelden en geen X rated rotzooi.

Je meld je aan en zij sturen je een link zodat je kunt inloggen.

Weet alleen niet hoe goed het zou gaan in NL, je moet wel een snelle verbinding hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Forumlid

Heb twee maal Laurens gesproken.

Zag Knabbel en Babbel in Tulsa bij de Flying J, ze hadden toen die naam op de grill, 2 NL kenteken platen.

Ben ooit een Fries tegen gekomen in Florida, die hier al heel lang woont en zijn eigen truck en trailer heeft. Hij deed auto transport.

Er was een friese flag achterop zijn trailer, zodoende zag ik dat.

Twee maal een groep motor rijders uit NL die hier op vakantie waren via Amerika moter Reizen, beide keren in Arizona.

1 maal omdat ze in hetzelfde motel sliepen als wij, we gingen regelmatig naar Parker Arizona omdat het een schoon motel was met zwembad, ook schoon. Miss Happy zwemt graag.

Tweede keer stond er een groep te tanken/rook pauze te maken en ik stopte er om sigaretten te halen of zoiets.

Was wel grappig, ze waren nogal luid ruchtig.

Ze keken wel naar de truck, het was in het midden van niks, maar bleven door praten, totdat ik zei, "Is dit de juiste weg naar Breda?":D:D:D

Nooit een man of 15 zo snel zo stil zien worden......:p

En vandaag stopte ik bij een motel in Vinita Oklahoma waar de eigenaar een Nederlander is, heel toevallig.

Zegutmaor had een tijdje terug over hem geschreven. 1 1/2 uur met hem staan buurten.

Maar normaal zie ik er dus geen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden