[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gebruik van CMR


erik70

Recommended Posts

Wellicht zal het voor sommige werkgevers overdreven zijn, maar altijd als wij wat vervoeren wil de planning dat er een vrachtbrief bij is. Op het pendelwerk na dan hier op het industrie-terrein.

Want hoe wil je anders kunnen aan tonen dat je transport (dus diensten) hebt verricht en je wilt dat declareren. Oke, het kan voor een gedeelte wel op vertrouwen maar met als je het over 20 zendingen per dag hebt waar je geen papieren bij hebt, hoe vaak gaat dan iets verloren? Er is werk verricht waarvoor normaliter voor betaald wordt. Toch?

Er zullen best afspraken zijn over bepaalde dingen (bijvoorbeeld het pendelwerk op het eigen industrieterrein) maar als je ergens wat ophaalt of aflevert hoe wil je dan kunnen aantonen dat je het inderdaad hebt geleverd? Bij het afhalen schrijven we altijd (nou ja, horen we altijd een cmr te schrijven) een cmr als er geen papieren bij zitten.

Hoe dat met containers zit weet ik helaas niet. Maar zo doen wij dat bij ons met distributie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zie dat het bestand weg is. Kan hem zo ook niet meer terug vinden. (wie haalt ook die oude koe uit de sloot????)

Misschien kan Mark hem naar het beheer sturen, die hebben er wellicht webruimte voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zie dat het bestand weg is. Kan hem zo ook niet meer terug vinden. (wie haalt ook die oude koe uit de sloot????)

Misschien kan Mark hem naar het beheer sturen, die hebben er wellicht webruimte voor.

zie ik nu ook maar op blz 2 van dit onderwerp staat een vrij uitgebreide uitleg van Mark.

En ik had niet gezien dat de koe al zo oud was.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mij dochter thuis komt vraag ik het wel om onder mijn Map te zetten

Het is vrij moeilijk En dan kan iedereen het lezen als hij wil.Ik denk dat Mark het wel weet.Of hij heeft het op een normaale manier Hwm

je kunt ook op mijn site kijken, daar staat het cmr verdrag ook op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden