[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ik word er niet goed van


Gast chauffeurtjenuenen

Recommended Posts

Gast chauffeurtjenuenen

waar ik me nou eens echt aan erger.

zijn de mensen die zelf geen chauffeur zijn altijd hun mening over transport bedrijven klaar hebben.

dat is meestal negatief.

begrijpen die mensen nou echt niet dat zonder ons het vuil niet meer word opgehaald geen spullen meer in de winkels liggen.

daar word ik echt niet goed van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zulke mensen houd je altijd:( maar het is niet alleen over het transport hoor, hoeveel mensen zijn er niet die zeggen dat boerderijen stinken maar zonder boeren geen eten, en hoeveel mensen zijn er niet negatief over de politie, maar zonder hun geen veiligheid:ja: jammer dat die mensen niet inzien dat de meeste beroepen heus niet voor niks bestaan, en dat je dagelijks met heel veel diensten/produkten enzv. van andere broepen te maken hebt:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Lekker laten gaan:p

Het is toch iets typisch Hollands, als er niets te zeuren valt zeuren we dáár maar over...

Iedereen moet zich eens een beetje meer met zichzelf bemoeien, en een ander de ruimte geven om zijn/haar eigen ding te doen. Daar wordt het allemaal veel makkelijker van:angel:

Maarten

(die daar ook heus wel eens moeite mee heeft, maar met de jaren toch minder!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn ook genoeg chauffeurs die niet helemaal begrijpen........ S'morgens heeeeeel vroeg :( op de A27: Ik kom aangereden met 120/130 of 140, en als ik dan 100 meter voor de 2 vrachtwagens ben, besluit de achterste m maar naar links te gooien!! Dan kan ik een anker uitgooien om m niet te raken. Als deze uiterst sociale chauffeur ongeveer 10 tot 20 seconden wacht met inhalen.................. En laten we eerlijk zijn: We kennen allemaal wel van dit soort verhalen uit eigen ervaring. Chauffeurs die de naam nog steeds verpesten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Nog even off-topic dan: zo'n inhaal actie gebeurde vanmiddag ook op de A 50 ri. Apeldoorn, in een inhaalverbod. Alleen die goochemerd (met een bak van een ander bedrijf aan de schotel) plant z'n auto voor de IVW!!:cool:

Men reed gewoon door... Van mij had deze vliegenier een controle tot de laatste ventieldop gehad:ja: Hoezo een bepaald beeld kweken? Eikel!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nog even off-topic dan: zo'n inhaal actie gebeurde vanmiddag ook op de A 50 ri. Apeldoorn, in een inhaalverbod. Alleen die goochemerd (met een bak van een ander bedrijf aan de schotel) plant z'n auto voor de IVW!!:cool:

Men reed gewoon door... Van mij had deze vliegenier een controle tot de laatste ventieldop gehad:ja: Hoezo een bepaald beeld kweken? Eikel!

Maarten

Ik ken een goede Engelse methode;

Ik vermoed dat hij een alcoholische drank in zijn banden vervoert dus geheel slap laten.

Deze methode werd door enkele Bobby's gebruikt als ze vonden dat je je eigen misdroeg op de weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

tsja.....geen samenhorigheid meer.. en iedereen maken tegenwoordig elkaar af....

Als elke truckers dezelfde salaris en dezelfde materiaal krijgen, dan zijn we iedereen vrolijk en meer samenwerken :rolleyes: ( elke avond echte feestje bij truckstop net als vroeger)

ventjes van 18jr oud weten altijd beter dan wij.....:sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast chauffeurtjenuenen
tsja.....geen samenhorigheid meer.. en iedereen maken tegenwoordig elkaar af....

Als elke truckers dezelfde salaris en dezelfde materiaal krijgen, dan zijn we iedereen vrolijk en meer samenwerken :rolleyes: ( elke avond echte feestje bij truckstop net als vroeger)

ventjes van 18jr oud weten altijd beter dan wij.....:sjalom:

als we nou eens wat leren van mekaar of we nou 18 of 45 zijn dat maakt toch geen bal uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Zo heeft Nederland 16 miljoen vrachtwagenchauffeurs, 16 miljoen scheidsrechters, 16 miljoen premiers, 16 miljoen ministers, 16 miljoen rechters, 16 miljoen .........

Ik trek mij er geen ene reet meer van aan, mijn probleem niet, probleem van de gene die zonodig moet zeuren.:stom:

Ik ging/ga fluitend naar het werk, deed/doe fluitend mijn werk, en ging/ga FLUITEND weer naar huis.biertje

Als er iemand zich aan mijn werkwijze ergert... Doet hij het toch lekker zelf.:ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo heeft Nederland 16 miljoen vrachtwagenchauffeurs, 16 miljoen scheidsrechters, 16 miljoen premiers, 16 miljoen ministers, 16 miljoen rechters, 16 miljoen .........

Ik trek mij er geen ene reet meer van aan, mijn probleem niet, probleem van de gene die zonodig moet zeuren.:stom:

Ik ging/ga fluitend naar het werk, deed/doe fluitend mijn werk, en ging/ga FLUITEND weer naar huis.biertje

Als er iemand zich aan mijn werkwijze ergert... Doet hij het toch lekker zelf.:ja::ja:

AMEN!!:sjalom::sjalom::sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo heeft Nederland 16 miljoen vrachtwagenchauffeurs, 16 miljoen scheidsrechters, 16 miljoen premiers, 16 miljoen ministers, 16 miljoen rechters, 16 miljoen .........

Ik trek mij er geen ene reet meer van aan, mijn probleem niet, probleem van de gene die zonodig moet zeuren.:stom:

Ik ging/ga fluitend naar het werk, deed/doe fluitend mijn werk, en ging/ga FLUITEND weer naar huis.biertje

Als er iemand zich aan mijn werkwijze ergert... Doet hij het toch lekker zelf.:ja::ja:

:ok: Zo is het maar net !!!!!!!

Er wordt teveel over een kam geschoren als 1 iemand een ongeluk of iets anders veroorzaakt worden de anderen meteen gebrandmerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden