Spring naar bijdragen
Gast Hallowed

wist je dat

Recommended Posts

12 uur geleden zei Durashift:

^^ was je lekker mee, Mike. Moesten anderen ook hun deuren openen?

~~~~~~~~

Iets anders.. trieftol en zijn collega's werden, door een collega, via de landelijke radio vanochtend een  heule goede morgen gewenst bij vroeg op Frank. :ok:

Was d'r druk met N-H'ers.. Bakker & Schilder werd ook genoemd. ;)

Yup. Iedereen moest alles openen. Uiteindelijk hebben ze m niet gevonden, de vogel was al gevlogen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
vanavond op de zaak de "zomer barbecue"........hoop dat het vlees niet afgelopen zomer al gekocht was....
En dat ik dit keer niet de bob ben....ook een pluspunt......of ik daar morgen nog zo over denk weet ik nu nog niet..:wijn:

Ben je vast een collega van mij.

Wij hebben vanavond ook de BBQ

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei *Ger*:

We morgen de motor toerrit hebben van Vos.

En ik mis de 777 in het rijtje dat meegaat ;)

Lees dit nu pas. Was gister al de hele dag in Brabant lekker in het zonnetje gezeten. (Niet met de motor). 

Maar ik(wij) geen uitnodiging gehad........ dat krijg je er van als je maar half Vos bent he.....

Evengoed een prettige rit gewenst!

IMG_5045.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei roadtrain:

Lees dit nu pas. Was gister al de hele dag in Brabant lekker in het zonnetje gezeten. (Niet met de motor). 

Maar ik(wij) geen uitnodiging gehad........ dat krijg je er van als je maar half Vos bent he.....

Evengoed een prettige rit gewenst!

Weer heel thuis :ja:

Was een mooie rit Adri, ik zal eens vragen hoe dat zit met de uitnodigingen, het gaat van de PV uit dus eigenlijk zouden jullie ook een bericht moeten hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei *Ger*:

Weer heel thuis :ja:

Was een mooie rit Adri, ik zal eens vragen hoe dat zit met de uitnodigingen, het gaat van de PV uit dus eigenlijk zouden jullie ook een bericht moeten hebben.

Wij krijgen/horen nooit wat vanuit Oss..... is ook nooit anders geweest. 

Heb zelf nog maar een rondje gedaan. Via sluizen IJmuiden Haarlem halfweg Amsterdam Purmerend en weer naar huis. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Teddybeer:

Jammer, maar helaas.

Beter was het geweest dat ie de geest had gegeven op de eerste meters met de volgende coureur. :zegtniets:

Nou Jan, met die piloten die er momenteel rondrijden is dat slechts een kwestie van dagen...:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

.... ik het eerste deel van mijn eerste dienst na de vakantie erop heb zitten, nagenoeg zonder bijzonderheden...en ook zonder lucht in een achterwiel.....

Mevr. Murphy en ikkje samen met M'neer Blafbek zo'n 350 nautische mijlen hebben afgelegd en een kleine 800 liter diesel verstookt hebben in de 2 weken dat we op zee waren en voor een kleine 160 euro (Nok 1575) aan havengelden gespendeerd hebben...

O, ja... M'neer Blafbek is een spaanse waterhond van 5 jaar die herplaatst moest worden en wij de honneurs daarvoor genomen hebben...

IMG_2036.JPGIMG_1982.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee Lambiekske...

Torretje loopt op gewone BENZINE.

Maar dit torretje hangt aan de achterkant van een wat groter insect en die gaat wel gewoon op diesel, rooie, maar toch....DIESEL! :D

In tegenstelling tot de EU mogen wij in Noorwegen nog rode diesel in de boot verstoken.

Zo blijft deze elitaire hobby toch nog bereikbaar voor een hobbychauffeur....

bewerkt door Murphy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar laat Lambiek maar lullen! voorlopig heb jij een mooi bootje met een heel mooi torretje er in 14     slepertje.jpg

En dat kan ik niet zeggen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden