Spring naar bijdragen
Gast Hallowed

wist je dat

Recommended Posts

31 minuten geleden zei Murphy:

Dan eerst maar eens afwachten in wat voor een "hok" de mannen de verplichte weekend rust gaan doorbrengen.....

Denk niet dat het een hotelstandaard gaat worden....

Als er rotte appels in de kist zitten dan wordt die regel vanzelf strenger ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je de weekenden zo graag thuis wil doorbrengen zijn er toch genoeg werkgevers waar dit mogelijk is?

Keuze genoeg.

Je kunt zelfs aangeven op welke tijd van de dag je wilt werken en wanneer thuis wil zijn, hoeveel dagen of uur je wilt werken.

Dinsdagavond naar tennis??? Alles is mogelijk tegenwoordig hoor :ja:.

Misschien wordt het wanneer je zo graag de weekenden thuis zijn tijd om ander werk te zoeken!!!!

Dat om de gene die wel lang op de baan willen zijn om door Europa te zwerven, de kans te geven om dat te doen zoals de Hollandse chauffeur dat jaren geleden deed? 

Aan de ene kant klagen dat de Hollanders het verre werk kwijt raken, aan de andere kant lopen te klagen dat je het weekend niet thuis bent :stom:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

........om mij te vertellen wat goed voor me is. Dat weet ik zelf veel beter.

Je denkt dat je het beter weet, maar in de berichten die je zelf hebt gepost heb je al meerdere keren laten zien dat dat het tegendeel waar is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei *Ger*:

Als er rotte appels in de kist zitten dan wordt die regel vanzelf strenger ;)

Ach Ger, wat denk je nu.  Dat ze zo allemaal lekker in een hotel zitten en onder het genot van een goed glas wijn en een stokbroodje met pate af zitten te wachten tot ze aan het werk mogen?

Nee hoor, ze zitten zo heerlijk op elkaar gepakt in een porte cabin of iets van die strekking of er word ergens een huis gehuurd war ze met 20 man inzitten en waar de hygienne ver te zoeken is.

Ik weet zeker dat er maar heeeeeel weinig mensen zijn die er daadwerkelijk mee te maken hebben hier op zitten te wachten.

Ga eens opzoeken hoe de gemiddelde Roemeen hierover denkt. En dan niet die Roemeen die bij jullie werkt want daar is alles uiteraard perfect voor geregeld maar gewoon de jan boerenlul.

Ik denk dat je versteld staat over de uitkomst. Ook die willen dat niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het redelijk strontvervelend is als je een smiley, of een howley (ja, weet ik veel) invoegd je te lezen krijgt dat dat nou juist niet de bedoeling is.......keeeee, ben digibeet, maar zelfs een ei-foon moet dat toch ku(e)nnen......:- /

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei fleur:

Het redelijk strontvervelend is als je een smiley, of een howley (ja, weet ik veel) invoegd je te lezen krijgt dat dat nou juist niet de bedoeling is.......keeeee, ben digibeet, maar zelfs een ei-foon moet dat toch ku(e)nnen......:- /

Alleen de forum smiley s gebruiken :cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden