Spring naar bijdragen
Gast Hallowed

wist je dat

Recommended Posts

42 minuten geleden zei trieftol:

Ik toch een beetje trots ben op mijn oudste mini-trieftol, die vandaag geslaagd is.

Gefeliciteerd!

en ook alle andere die geslaagd zijn. Hier in de straat ziet het rood-wit-blauw van de vlaggen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Fg2200:

Mijn jongste dochter is ook geslaagd......kwam er(voorlopig) mee weg met een taart en een knuffel...…...maar ben bang dat het daar niet bij blijft.:D

mijn buurjongen is ook geslaagd, dat wisten we woensdag avond, en zaterdagavond worden we er aan herinnerd,

kwam die effe waarschuwen LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei tiny:

mijn buurjongen is ook geslaagd, dat wisten we woensdag avond, en zaterdagavond worden we er aan herinnerd,

kwam die effe waarschuwen LOL

Klein feestje:wijn:

kleine tip: als je de herrie zat ben, ga dr ff langs en drink een borrel meebiertje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

mijn vrouw slaapt met oordoppen, mijn jongste slaapt aan de andere kant, mijn oudste, heeft koptelefoon met andere herrie,

ik ga achter de playstation zitten met ook een koptelefoon,:D

en nee heb er geen hekel aan als andere een feestje hebben, zolang dat niet door de week is en of elke dag .

we hebben goede en tolerante buren, dus dat gaat wel goed komen :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei shompie:

Ik zou ze gaan werken.  Goed voor de weekend uren...

Heb ik nog aan gedacht. Maar ben bezig om “luxe” probleem beetje aan het wegwerken. Overigens initiatief geheel van mijn kant. Heb nogal wat verlof open staan.....

dus nu twee weekjes extra verlof. 

(Eigenlijk kan ik de rest van het jaar ook verlof nemen.........)

dus als je een half jaartje wilt “bulken”?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei roadtrain:

Heb ik nog aan gedacht. Maar ben bezig om “luxe” probleem beetje aan het wegwerken. Overigens initiatief geheel van mijn kant. Heb nogal wat verlof open staan.....

dus nu twee weekjes extra verlof. 

(Eigenlijk kan ik de rest van het jaar ook verlof nemen.........)

dus als je een half jaartje wilt “bulken”?

De laatste keer dat ik met een bulk aan het stoeien geweest ben is denk ik 31 jaar geleden bij Rumping. Toen ging ik wel eens mee met Dirk of Arie.

Verder als dat rijkt mijn ervaring niet. Maar buiten dat en met alle respect, ik denk dat ik me heel snel verveel. Ik ben daar te druk voor....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei shompie:

Maar buiten dat en met alle respect, ik denk dat ik me heel snel verveel. 

Begrijp je helemaal. Heb me 24 jaar op de meelauto een slag in de rondte gewerkt. Overigens altijd met veel plezier. Maar kan hier ook mijn ei wel kwijt. Echte werkdruk is er niet maar worden even goed best wel lange dagen gemaakt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden