Spring naar bijdragen
Gast Hallowed

wist je dat

Recommended Posts

1 uur geleden zei ELZEN106:

Wat voor een tempratuur is het bij jullie half juli?

Ga dan van Trondheim richting Oslo.

Neem iets voor tegen de muggen mee altijd fijn :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar kan ik je half juni eventueel wat over vertellen. Trondheim ligt ca 12 rij uren en Oslo ligt ca 8 rij uren van mij vandaan….

Maar momenteel worden er warmte records gebroken. Zo lang al warm en droog….

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Murphy:

Daar kan ik je half juni eventueel wat over vertellen. Trondheim ligt ca 12 rij uren en Oslo ligt ca 8 rij uren van mij vandaan….

Maar momenteel worden er warmte records gebroken. Zo lang al warm en droog….

Graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei josimo:

Het er lekker aan toe gaat bij @Teddybeer voor het huis

https://youtu.be/5HirDndjq2A

Was niet voor mijn huis, maar wel voor "mijn" werk/standplaats.

Het meisje is te snel rechtsaf de brug op gereden, en heeft daarbij iets te veel de binnenbocht genomen. Daarbij is ze over het betonrandje gereden, waar de brugleuning op staat.

Dan leer je dus wat de middelpunt vliegende kracht inhoudt. 

Geluk bij een ongeluk is dat de verwondingen van de bijrijder mee vallen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Teddybeer:

Was niet voor mijn huis, maar wel voor "mijn" werk/standplaats.

Het meisje is te snel rechtsaf de brug op gereden, en heeft daarbij iets te veel de binnenbocht genomen. Daarbij is ze over het betonrandje gereden, waar de brugleuning op staat.

Dan leer je dus wat de middelpunt vliegende kracht inhoudt. 

Geluk bij een ongeluk is dat de verwondingen van de bijrijder mee vallen.

Moraal van het verhaal, vrouw achter het stuur .........................................;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik het voor dit moment wel gezien heb  hier op het forum. Allen veel plezier nog en wie weet tot ooit in de toekomst mits tapa talk weer werkt.

Gegroet allen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei wesley 85:

Ik het voor dit moment wel gezien heb  hier op het forum. Allen veel plezier nog en wie weet tot ooit in de toekomst mits tapa talk weer werkt.

Gegroet allen

Jammer, ik mocht je bijdragen graag lezen maar kan het me voorstellen.

ps. heb jij tegenwoordig reclame op de zijkant staan? Zo ja dan kwam ik je gister tegen op de A73, was een Volvo met knooiaap er achter maar had het net te laat door vanwege de reclame

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
22 minuten geleden zei wesley 85:

Gegroet allen

Kijk er niet van op ... succes kerel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
52 minuten geleden zei albertvv:

Jammer, ik mocht je bijdragen graag lezen maar kan het me voorstellen.

ps. heb jij tegenwoordig reclame op de zijkant staan? Zo ja dan kwam ik je gister tegen op de A73, was een Volvo met knooiaap er achter maar had het net te laat door vanwege de reclame

Nou Albert omdat jij t bent ;)

Nee rijd en blijf compleet in de huiskleuren. Zijn wat volvo's geleverd laatste tijd. Ben op dit moment te herkennen aan rode wielringen op trekker en rvs moeren op de trailer. Dit weekend gaan de wielringen na de spuiter en dan dus ook de trailer op de assen in het rood. Adios amigo 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei josimo:

Kijk er niet van op ... succes kerel

Jij ook kerel en geniet van de nieuwe auto. Geen idee of je m al hebt maar weet dat ie er aan kwam 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Valkje
9 uur geleden zei scania 440:

Ron Valk me net verteld heeft hoe ik het CF weer werkend heb gekregen op de fone en laptop.

Ik me af vraag of dit wel slim was, hahaha ( dit is dus getypt met een hele dikke ;) )

Dat je onder bij thema even cf forum standaard moet aanvinken, indien je problemen hebt om via de browser in te loggen.

Vooral als je dus mobiel probeert in te loggen.

Indien er mensen zijn die je kent in je directe omgeving die dus daarom niet inloggen dus even wijst op deze oplossing.

Niet iedereen die leest dit direct namelijk.

bewerkt door Valkje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei wesley 85:

Gegroet allen

Ik sta op 't punt je te volgen Wes maar ben er nog wel. Lid vanaf 2004 en ook daarvoor toen het nog anders heette. Iets met aquarium ofzo. 

Trouwens alleen omdat het opperhoofd - die je hier ook nooit meer treft - te fucking eigenwijs is om Tapatalk weer in te stellen. 

Maar wellicht word ik er nu afgepleurd wegens 'n grote mond. 

• Like 2
  • Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei matthieu:

Ik sta op 't punt je te volgen Wes maar ben er nog wel. Lid vanaf 2004 en ook daarvoor toen het nog anders heette. Iets met aquarium ofzo. 

Trouwens alleen omdat het opperhoofd - die je hier ook nooit meer treft - te fucking eigenwijs is om Tapatalk weer in te stellen. 

Maar wellicht word ik er nu afgepleurd wegens 'n grote mond. 

Blijf ook wel Lid en mocht het via Tapatalk weer gaan werken kom ik weer terug. Zal nu af en toe kijken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Valkje

ik ook eens naar het zonnige zuiden van Frankrijk mocht ? :banaan:

Het hier verdoemme maar 17 graden is en het met bakken uit de lucht komt ? :stom:

die Fransen dus echt puntje precies zijn en ik netjes te horen kreeg, Demain, 8 heurs, LOLen dat dus om 14.20 hrs vandaag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites