Spring naar bijdragen
Gast Hallowed

wist je dat

Recommended Posts

7 uur geleden zei road train:

Nee natuurlijk meen ik dat niet weet ook wel dat flink verveelend is als je alles kwijt bent dat blokkeren en wachten op je nieuwe passen.

Maar we zijn niet allemaal het zelfde toch. Hoe stom kun je zijn om alles in de wc te laten liggen toch  .ik haal ook wel eens auto s op waar alles nog in licht geld & camera's laat alles mooi liggen ga me eigen daar niet aan branden .

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei road train:

Maar we zijn niet allemaal het zelfde toch. Hoe stom kun je zijn om alles in de wc te laten liggen toch  .ik haal ook wel eens auto s op waar alles nog in licht geld & camera's laat alles mooi liggen ga me eigen daar niet aan branden .

Ik ben zo stom.

een poos geleden moest ik naar Antwerpen toe om te lossen. Toen ik leeg was ben ik een hapje gaan eten bij de total in Stabroek. Toen ik klaar was ben ik naar de wc geweest en weggereden. en mijn portemonnee lag dus op de wc.

Ik kwam er na een uur ongeveer achter en heb gebeld. Hadden ze mijn portemonnee gevonden op de parking. Achteraf zat alles er nog in, behalve het geld. Hoeveel er in zat weet ik niet meer ik ben niet zo van het tellen maar veel zal het niet geweest zijn. Maar verder miste ik niets en savonds had ik alles weer.

• Like 3
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Domino:

@Nagamiji ik weet niet of je facebook hebt? Soms kan een oproep daar ook wel helpen om bij de eigenaar uit te komen? 

Nee, geen Facebook of andere media

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei shompie:

Ik ben zo stom.

een poos geleden moest ik naar Antwerpen toe om te lossen. Toen ik leeg was ben ik een hapje gaan eten bij de total in Stabroek. Toen ik klaar was ben ik naar de wc geweest en weggereden. en mijn portemonnee lag dus op de wc.

Je mist toch gelijk iets in je broekzak of niet.ikwel ga mijn niet gebeuren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei road train:

Ik heb mijn portomonee nooit in mijn kontzak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben 3 X gerold. 2e keer met geweld en ze waren weg voor ik iets kon doen. Had toen al alleen muntjes in mijn portemonnee. 3e keer was ik gevold na het pinnen. Maar ik werd omver geduwd en toen zag ik meteen een gat in mijn tas. Ik lachtte me kapot: ze hadden een toilettas met restjes make-up. Alle 3 de keren had ik een merk-tas. Nu heb ik kindertassen of grappige tassen en ik ben niet interessant meer. Ze denken dat je met een merktas meer geld bij je hebt. Dom-dom-dom, dat is toch al op? :ja:

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Domino:

@Nagamiji ik weet niet of je facebook hebt? Soms kan een oproep daar ook wel helpen om bij de eigenaar uit te komen? 

Plus ik vermoed dat er een taal probleem is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Nagamiji:

Plus ik vermoed dat er een taal probleem is.

Als je wil, wil ik wel even kijken of ik zn naam ergens terug kan vinden op fb? Misschien is er een link te leggen. En google translate kan helpen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Domino:

Als je wil, wil ik wel even kijken of ik zn naam ergens terug kan vinden op fb? Misschien is er een link te leggen. En google translate kan helpen ;)

Ik heb het net aan mijn pleegdochter gevraagd. :ok:

Zij is opgegroeid met fb :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei road train:

Ik heb mijn gewone portemonnee altijd aan zo een kettinkje.........

nieuwe portemonnee? Ff met de gaatjestang en hup kettinkje overzetten en gaan. 

F3932535-2F46-4011-9479-0BB9F693BF9E.jpeg

bewerkt door roadtrain

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is idd handig. Ik heb er een belletje aan. Die kan ik bij het wisselen overplaatsen. Ik wissel nogal eens van portemonnee 🙈

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wist je dat Scania en MAN behoren tot het VW concern ? Ik in ieder geval niet.😏 Zal voor velen wel een ¨weetje¨ geweest zijn maar niet voor een ieder denk ik.

Bron: NU.NL

Volkswagen wil zijn vrachtwagen- en bussendivisie, met de merken MAN en Scania, zelfstandig naar de beurs brengen, meldt het Duitse autoconcern maandag.Door Traton naar de beurs te brengen, zou Volkswagen miljarden euro's kunnen ophalen. Dat geld zou gebruikt kunnen worden voor investeringen in de truckmerken, die kampen met stevige concurrentie van Daimler en Volvo.

Daarnaast steekt Volkswagen bijna 1 miljard euro in het opzetten van een fabriek voor accu's in het westen van Duitsland. Nu haalt de Duitse autofabrikant de accu's voor elektrische voertuigen nog bij externe leveranciers uit Azië, maar daar moeten accu's van eigen makelij bij komen. Sterk voor de dag komen met elektrische auto's is momenteel van belang in de autowereld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wist je dat...

Hubbie nu defibitief overgaat op een smartphone? Hij is al een beetje hooked aan whatsapp, de groeps-app van de "jongens". :ja:

En het vinden van de eigenaar van de portemonnee al dichterbij is? Routier zal mijn email-adres doorsturen aan de eigenaar van de tankpassen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Andere Volkswagen LT weetjes[bewerken]

Dat Volkswagen in het marktsegment van zware bestelwagens samenwerkt met Mercedes Benz zal inmiddels duidelijk zijn. Toch zijn er ook minder bekende samenwerkingsverbanden geweest. Zo heeft Volkswagen in samenwerking met M.A.N. een poging ondernomen om ook in het middensegment van de vrachtwagenmarkt voet aan de grond te krijgen. Dit had voor beide fabrikanten het voordeel om samen de hele markt van zware bestelwagens tot en met zware vrachtwagens te kunnen bedienen, Volkswagen aan de onderkant van de markt, M.A.N. aan de bovenkant en gezamenlijk onder de merknaam M.A.N. VW in de middenklasse. Een enkele keer is op het Europese wegennet nog een van deze modellen te zien. Het chassis werd gebouwd door M.A.N., evenals de motoren; de cabines kwamen van Volkswagen en werden geleend van de LT. Hiertoe werd deze iets verbreed en werden de plaatsen voor de koplampen voorzien van plaatwerk, de koplampen verhuisden naar de bumper. De grillpartij bleef op haar plaats en werd voorzien van beider emblemen.

De samenwerking tussen VW en M.A.N. werd echter wegens gebrek aan succes gestaakt waarna Volkswagen de productie van de M.A.N.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_LT

V-W   LT.jpgM-A-N V-W  LT.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

MAN hier een versie van de LT transporter (opnieuw) levert. Ziet eruit als de wat grotere serie's VW bussen, enkel met MAN in de grille.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Murphy:

MAN hier een versie van de LT transporter (opnieuw) levert. Ziet eruit als de wat grotere serie's VW bussen, enkel met MAN in de grille.

De tge

Die rijdt hier al even 

Heeft alleen voorwiel aandrijving,  dat rijdt wat lastig met een hoogwerker er achter volgens de monteurs 

20180417_174530.thumb.jpg.a82b1d2295cd629212ccbcb24ba517a6.jpg

bewerkt door trieftol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei doemijnbest:

Wist je dat Scania en MAN behoren tot het VW concern ?

LOL

Dat MAN Scania heeft overgenomen zodat de Scania's in de toekomst ook kwaliteit gaan worden

• Like 2
  • Haha 4
  • Sneu 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites