Spring naar bijdragen

Bert-Vossie weg???


Gast routier

Recommended Posts

  • Forumlid
Jammer jammer jammer.Ik zit er de laatste tijd ook niet zo veel meer op,Ik vind de gezelligheid die er pak weg een jaar geleden nog wel volop was een heel stuk minder.:mad:Maar m'n account opzeggen doe ik niet.Ik hoop dat de gezelligheid ooit weer terug komt,net als Bert :ja:

Ben het 100% eens met bovenstaande en zit ook niet meer zoveel op het forum,maar zeg mijn account niet op in de hoop dat de saamhorigheid en gezelligheid van pakweg 1 jaar geleden ooit weer terugkomt!

En Bert,jammer dat je weg bent en misschien zien we je ooit weer terug op het forum.

Ria

Link naar opmerking
  • Forumlid
Ben het 100% eens met bovenstaande en zit ook niet meer zoveel op het forum,maar zeg mijn account niet op in de hoop dat de saamhorigheid en gezelligheid van pakweg 1 jaar geleden ooit weer terugkomt!

En Bert,jammer dat je weg bent en misschien zien we je ooit weer terug op het forum.

Ria

Ben bang dat dat niet makkelijk zal gebeuren, als je kijkt hoeveel nieuwe leden erbij zijn gekomen het laatste jaar (ook ik) met ieder zijn eigen mening en beleving kan het gewoon niet meer fungeren als het forumclubje zoals een jaar of wat geleden.

Daarbij is elkeen ook verschillend in zich schriftelijk uitdrukken en het begrijpend lezen met als gevolg dat er onnodige misverstanden ontstaan en allerlei irritaties worden opgewekt.

Vind het jammer dat Bert is vertrokken, las ze posten graag.

Het is een keus die Bert heeft gemaakt en kan niets anders dan die respecteren.

Bert als je dit leest;

Het gaat je goed en ik hoop dat je toch je eigen bedenkt en weer lid wilt zijn van dit forum.

Link naar opmerking
  • Forumlid
Jammer jammer jammer.Ik zit er de laatste tijd ook niet zo veel meer op,Ik vind de gezelligheid die er pak weg een jaar geleden nog wel volop was een heel stuk minder.:mad:Maar m'n account opzeggen doe ik niet.Ik hoop dat de gezelligheid ooit weer terug komt,net als Bert :ja:

Helemaal mee eens, rede waarom ik ook bijna niet meer reageer....

Er is een boel verpest door een paar mensen...... Noem ook maar geen namen degene weten het zelf wel :ja:

Link naar opmerking
  • Forumlid

@Gé .. bedankt voor het steuntje in de rug.. Niet dat we die nodig zijn ofzo, maar toch goed om te lezen dat het ook vanuit ons standpunt wordt bekeken.

We gaan er zeker nog over denken hoe in de toekomst om te gaan met openbaar neerkalken van PB berichten. Daar we een X-Aantal berichten hebben gehad van leden die vonden dat daar een grens mee was overschreden... Het is een actie geweest die we nog niet eerder bij de kop hebben gehad.. Mede daarom hebben we gekeken wat op dat moment hetgeen was we konden doen. We hebben toen afgesproken het kaarten systeem in werking te zetten en aan de hand daarvan een kaart uitgedeeld. Wellicht moeten we eens kijken of er in de toekomst toch punten zijn die een directe ban kunnen opleveren.. Natuurlijk is het zo dat PB persoonlijk is.. Waarom bestaat dat systeem anders.

We gaan ons in elk geval erover buigen hoe dit in de toekomst aan te pakken.. Wellicht zal er een plan van aanpak komen die we dan wel bij de forumregels zullen neerkalken... Enkele globale richtlijnen zeg maar.

Voorgaande actie zal niet ongedaan worden gemaakt. of nog een keer bestraft, maar heeft er wel voor gezorgd dat we misschien toch nog ergens het 1 en ander kunnen bijschaven.

Ook ik vind het zonde dat Bert is weggegaan, laat dat vooropgesteld zijn..Maar het zal er niet toe leiden dat leden gaan beslissen of er gebanned wordt of niet.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Het is dat ik teruggelokt ben met bitterballen...

Maar het blijft selektief.

Snap Bert wel!

BERT Joehoe..............................Bitterballen!!!!!!!!!!!!!Kijken of het helpt :D

Knip/plak..Ook ik vind het zonde dat Bert is weggegaan, laat dat vooropgesteld zijn..Maar het zal er niet toe leiden dat leden gaan beslissen of er gebanned wordt of niet....Knip/plak

Ik denk dat Bert dat ook wel weet,maar in het heetst van de strijd iets geroepen heeft.(hoop ik :ja:)

Link naar opmerking
Voor mij hoeft het niet hoor Cor..

Als je je op die manier wil profileren en zo een punt wil maken.. mag je van mij evengoed naar je "eigen" cluppie gaan hoor.

--== Freddy ==--

En wie mag dat 'eigen cluppie' zijn in deze situatie?

Link naar opmerking
  • Forumlid

Gaan we nu niet veel te ver?

Bert had een eis waar de admins van het forum niet aan hebben kunnen voldoen.

De meeste hier op het forum zouden het leuk vinden als Bert weer terug keert maar dat is aan hem.

Al het overige is bijzaak en leid hoog uit naar wrevel, onvrede en onbegrip.

Ik kan slechts de handelswijze van het forum-beheer toejuichen, niet een lid maakt de dienst uit hierop het forum, hoe goed hij ook gezien is, dat doet het forum-beheer.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Tijd om te sluiten lijkt me....

Komt Bert terug is ie welkom, komt ie niet terug.. jammer maar helaas.

Genoeg over gezegd en geschreven.

Wil men toch verder discussiëren doe het dan maar per PB... Naar wie zou ik niet weten, maar evengoed is dit topic gesloten.. Life goes on !!

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden