[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

waar ik ook rij of parkeer ..........


Hendrik

Recommended Posts

  • Forumlid

Als chauffeur die dag in dag uit in de stad zit is het moeilijk om het een ieder naar zijn/haar zin te maken

hier enkele voorbeelden :

Ongeveer 2 maanden geleden had ik gelost bij een hotel in de binnenstad om daar weg te komen moet ik door een ellendig smal straatje om weer op een doorgaande weg te komen

In dat smalle straatje zie ik een glazenwasser staan en ik kan er gewoonweg niet langs als deze mijnheer zijn ladder niet weghaald

Maar ik zie dat ie aanstalten maakt .....(om de ladder te verzetten hoopte ik )

Mis helemaal mis hij ziet me aankomen en stiefelt de ladder op :stom:

Verdikke nou is het bekend dat ik een vrij kort lontje heb ......dat weet hij nu ook

Ik ben gewoon doorgereden en met de rechterspiegel de trap een zetje gegeven

Dat had effect in een wereldtijd was ie beneden en waarschijnlijk alle treden niet eens gebruikt :ok:

Wat ie me allemaal naschreeuwde heb ik niet gehoord ik had net de radio wat harder gezet :D

Toen moest ik weer eens ergens midden op de weg lossen en rijdt me een auto onder de klep ....heb ik weer !!

Die knuppel doet het raampje naar beneden en stelt de bekende vraag : Hoe lang heb ie nog werk ?

Nou ik had de vraag verwacht en antwoord ook al klaar ik heb hem verteld dat ik hopelijk tot mijn 65e werk heb :ja:

Ik weet niet als het door mijn ietwat domme antwoord kwam maar hij zette zijn auto in de achteruit en na de "gewoonlijke" scheldsessie verdween deze ook weer

Vorige week moest ik lossen in de buurt van de Grote markt daar is het altijd geweldig druk met bussen en fietsers dus ik denk Hendrik op de stoep dat schip niemand last van de voetgangers kunnnen erom heen

Tja jammer hoor ik was die blinde man met zijn stok vergeten ......:o

Om daar van de ene naar de andere kant van de weg te komen hebben ze daar voor de oversteek tegels neergelegt met groeven erin zodat deze blinden dmv de stok daar kunnen oversteken

De man was aan de overkant en dacht veilig te zijn en maaide net de verkeerde kant op met die stok en liep tegen mijn auto aan

Al speelt de duvel ermee ik had weer wat uit te leggen!!:mad:

Dit is slecht een kleine greep wat ik zo meemaak en het rijden in de stad toch wel bijzonder maakt

Maar waar je ook rijdt of je auto neerzet om niemand tot last te zijn bestaat volgens mij niet LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ook al klaar ik heb hem verteld dat ik hopelijk tot mijn 65e werk heb

:sjalom:LOLLOLLOLLOL:sjalom:die onthou ik , geweldig!!!!!!

Kwam ik jou trouwens gisterochtend tegen in Rogat toen ik van de A28 af kwam ri. Meppel?! Uurtje of kwart over 3, half 4!? Draaide een Deli-auto (met striping ;-) ) vanaf Rogat via de rotonde de A28 op ri. Meppel. Seintje met de lampen over en weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kwam ik jou trouwens gisterochtend tegen in Rogat toen ik van de A28 af kwam ri. Meppel?! Uurtje of kwart over 3, half 4!? Draaide een Deli-auto (met striping ;-) ) vanaf Rogat via de rotonde de A28 op ri. Meppel. Seintje met de lampen over en weer!

Ik kom 's morgens een hele stapel distrivers auto's tegen Tento ik ben herkenbaar door de 4 oranje lampies achter het voorruit :ok:.........en een ster voorop :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
de bekende vraag : Hoe lang heb ie nog werk ?

Nou als je niet in de weg had gestaan was ik al weer weggeweest.

Haha, distributie kwaaltje zeker. Ook regelmatig last van, of je parkeert zo dat veel erlangs kan, komt er een busje langs je auto, en dat past, even later komt madam met haar MPV en volgens haar kan ze er niet langs, mooist was, dat toen de politie erlangs kwam, en die vertelden mevrouw, als je denkt dat je er niet langs kunt, moet je even wachten, maar volgens ons kun je er wel langs.

Of die vrouwen die vragen hoe lang duurt het nog???? Want ik moet me kinderen van school halen. Om 2 uur 'smiddags :ja: Of ik heb een afspraak bij het ziekenhuis. Snap ik niet wat je in het centrum moet te winkelen. Ach ja je leert er mee leven.

@ Tento, kwam ik jou vanmorgen om 03.15 bij Hoogeveen tegen, was net aan het inhalen, maar bij jullie zijn ze niet zo gul met knipperen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mis helemaal mis hij ziet me aankomen en stiefelt de ladder op :stom:

Verdikke nou is het bekend dat ik een vrij kort lontje heb ......dat weet hij nu ook

Ik ben gewoon doorgereden en met de rechterspiegel de trap een zetje gegeven

Dat had effect in een wereldtijd was ie beneden EN WAARSCHIJNLIJK ALLE TREDEN NIET EENS GEBRUIKT :ok:

Wat ie me allemaal naschreeuwde heb ik niet gehoord ik had net de radio wat harder gezet :D

Je hebt die kerel toch niet echt naar beneden laten vallen:eek: of begrijp ik ´t verkeerd en heb je hem aleen maar laten schrikken:o?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@ Tento, kwam ik jou vanmorgen om 03.15 bij Hoogeveen tegen, was net aan het inhalen, maar bij jullie zijn ze niet zo gul met knipperen.

Reed om ongeveer 5 voor 3 weg. Denk dat het een collega was die voor de 2e keer zou gaan laden. Ben zelf wel gul met knipperen nl. :cool::kill:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag stond ik te lossen in Boxtel. Straatje was niet breed maar er waren al diverse auto's en een kleine bakwagen gepasseerd. Ik sta voor in de trailer met mijn pompwagen de volgende pallet op te pompen, hoor ik een schurend metaalgeluid en voel de trailer bewegen. Ik kijk naar achter en zie nog net een Suzuki Alto met het dak langs de punt van de laadklep glijden. Meteen naar achter gelopen maar de muts vervolgde haar rit of er niets gebeurd was. Ben eigenlijk wel benieuwd of ze het zelf opgemerkt heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier verbaas ik me elke keer weer over..

Sta je in een smal straatje te lossen, helemaal tegen de stoeprand en de spiegel ingeklapt zodat de mensen nog kunnen passeren. Gaan er gewoon mensen naast je vrachtwagen aan de andere stoeprand parkeren. Niet strak tegen de stoeprand, geen spiegel inklappen. En zo kan niemand er meer door. Je kan toch zelf ook nagaan dat je dan iedereen in de weg staat?

Had ik laatst een paar fustcontainers tegen die stoeprand gezet zodat niemand er zou parkeren. Komt de bedrijfsleider van die winkel naar buiten toe, en trekt zo die containers weer richting mijn trailer. :mad:

Dacht bij me eigen, ik ga niet eens uitleggen dat ik dat deed om te voorkomen dat mensen de weg blokkeren.. Dan wacht het volk maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik had afgelopen week distributie in Amsterdam. Wat een feest weer.

Of dat adres in Broek in Waterland. Enkele keren in de week kun je op een parkeerplaats achter de winkel parkeren. Dan loop je maar 200 meter met die containers. Maar 2x in de week is er markt en dan moet je gewoon aan de voorkant komen. Blokkeer je de havenrak. Iedereen die dat straatje kent weet hoe krap dat is. Auto alarmen gaan ook af als je door die straat rijd haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
waarschijnlijk toen ze thuis kwam,of toen ze op de oren heb gekregen van d'r vriend/man:hamer:

Tja schijnt altijd lastig te zijn , ik reed een keer in Doetinchem achteruit naar een bedrijf komt er een auto aan rijdt mij aan in de flank ........

Het meisje stapte uit en begon te janken niet te weinig

Verdikke zeg ik zo hard kwam de klap toch niet aan ?

Nee zegt ze maar mijn vriend, mijn vriend .....ik vraag haar of die nog in de auto zit

Niet dus maar het was de vriend zijn auto

Ik zeg haar om haar enigzins gerust te stellen dat ze het toch niet met opzet deed ?

Nee zegt ze maar wel als hij de reden hoort !!!

En wat was de reden , er lag een dood konijn in de berm en daar keek ze naar en mij dus even helemaal niet had gezien LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tja schijnt altijd lastig te zijn , ik reed een keer in Doetinchem achteruit naar een bedrijf komt er een auto aan rijdt mij aan in de flank ........

Het meisje stapte uit en begon te janken niet te weinig

Verdikke zeg ik zo hard kwam de klap toch niet aan ?

Nee zegt ze maar mijn vriend, mijn vriend .....ik vraag haar of die nog in de auto zit

Niet dus maar het was de vriend zijn auto

Ik zeg haar om haar enigzins gerust te stellen dat ze het toch niet met opzet deed ?

Nee zegt ze maar wel als hij de reden hoort !!!

En wat was de reden , er lag een dood konijn in de berm en daar keek ze naar en mij dus even helemaal niet had gezien LOL

haha omg. Toen ik je verhaal zat te lezen dacht ik dat die vriend toch wel een klootzak moest zijn. Maar door je laatste zin geef ik haar vriend gelijk. :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Nou vanmorgen was het weer bingo !!

Ik moest lossen bij een kantorencomplex achter de Martinihal , omdat de bestelling niet helemaal klopte duurde het iets langer dan normaal je kent het wel .......bellen,overleggen,weer bellen

Al met al had ik er een half uur gestaan al leek het voor mij wel een halve dag ;)

Kom ik bij de auto word ik opgewacht door een dame die vraagt of ik lekker heb zitten koffiedrinken :hamer::hamer:

Verdikke dat was even een verkeerde vraag ik liep al een half uur achter door dit gesodemieter en dan dit

Wat was het geval ik had de auto zo geparkeerd dat de dame met haar Land-Rover er niet meer uit kon :D

Ik heb haar uit laten tieren en ben in de auto gestapt en weggetuft verder niks gezegd en niet laten blijken dat ik kookte van woede .....applausje voor mezelf :ok:

Dan kijk ik op de foon en zie dat ik 2 oproepen heb gemist,dus ik bel terug (het was het nummer van ons kantoor )

Ah Hendrik je rijdt weer ? was de vraag .....ja ik ben eindelijk weer on the road !!!

De dame had de zaak maar even gebeld met de vraag waar die chauffeur uithing want zij had enorme haast ...........

Toen ik terugkwam op de zaak heb ik maar gevraagd of ze de tel.nrs. van mijn auto willen halen LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goh, Hendrik, wat een wereldbaan heb jij toch en wat leer jij toch veel mensen kennen tijdens jouw werk en betaald wordt je er ook nog voor!!!

Nee ff serieus, jij probeert gewoon je werk te doen en dat gaat makkelijker als de mensen een beetje omzichtiger en verdraaglijker zouden zijn.

Helaas is "rekening houden met" tegenwoordig ver te zoeken.

Als ik jouw ervaringen lees, ben ik toch weer tevreden met mijn werk, ik krijg alleen maar de oren vol gejammert.

Oh ja en dan nog die "ster", pffffffffff ik heb met je te doen maat.

Noud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik klaag absoluut niet Noud das het mooie van dat werk dat ik doe de 1 is tevreden en een ander begint te mopperen als bijv zoals in dit geval de vrachtauto verkeerd geparkeert staat

Elke dag is weer een verrassing en dat maakt het werken een stuk plezieriger :ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hahaha, als ik jullie verhalen zo lees, moet ik aan m'n broertje denken.

Die heeft enkele jaren distributie gedaan, 's nachts.

Als je zo die verhalen van hem hoort, over klanten, agenten en mede-weggebruikers, om te gieren.

Helaas hadden de klagers bij zijn baas de pech dat er een oud-chauffeur achter de telefoon zat wie ook niet vies was van af en toe een geintje, z'n bekkie klaar heeft en altijd wel net de juiste vragen kon stellen aan die klager.

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik klaag absoluut niet Noud

Elke dag is weer een verrassing en dat maakt het werken een stuk plezieriger :ok::ok:

Ik heb het ook niet als klagen begrepen, maar als gewoon eens je hartje luchten en anderen laten merken dat zij niet de enigen zijn die af en toe het een en ander meemaken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik had het gisteren in den helder bij een witgoed zaak wil ik twee dozen lossen ik op zoek naar een plekkie om de wagen neer te zetten rijd er achter me een suzuki alto er vlak achteren daarachter weer een politieauto.heb maar besloten om hem 100 meter verder te zetten op een parkeerplaats die groot genoeg was voor de vrachtwagen. :kill:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Heb ik dat weer. Moet ik onverhoopt met de oude bakwagen verderop wat pallets met krachtvoer lossen. De weg is bijna net zo breed als de wagen. Wielen staan aan beide kanten op de rand. Gelost, sigaartje gerookt met klant, staan er 2 personenwagens achter mij. Zonder bestuurders! Zitten die mooi bij de klant binnen aan de koffie!!! Het kan dus ook anders!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden