[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

South west.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Hebben ze daar geen winkel waarmee ik haar kan omkopen?

Allerlei winkeltjes waar ze van kits tot uniek verkopen.

Er zijn geen Mc Donalds of dat soort in Tombstone.

Wel een paar heel goede restaurantjes.

De vrouw zal in haar nopjes zijn en hoogst waarschijnlijk ook in de kledij rondlopen uit dank.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoi Corydon,

heb begrepen dat je volgend jaar een bijrijder krijgt....

In 2006 ben ik in USA geweest en bij toeval in Vinita Oklahoma uitgekomen.

Daar heb ik een Nederlander ontmoet die een Motel runt.Die heb ik aangeprezen bij Jan Doets en die hebben ze nu opgenomen in hun reisschema.Ik wil hem wel weer eens ontmoeten, vandaar dat ik naar Oklahoma wil.

Verder leek het me wel een mooi idee om via een omweg naar hem toe te rijden.Ik ben nog nooit in het "zuiden" geweest en telkens begonnen vanuit Port Huron(Detroit).

Het zuid westen is het mooist vind ik, echt leeg en nog steeds een beetje wild.

Wat is de naam van dat hotel? Vinita ligt net naast de tolweg in noord oost Oklahoma, waar ik regelmatig langs sjees.

Wat vind je van de gemiddelde amerikaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi, dat motel heet Park Hills Motel and RV park en is eigendom van Frank Nellen.Hij komt uit Nuland Noord Brabant.

Vinita ligt vlakbij het grootste McDonalds restaurant van USA.

Ik heb een zwak voor Amerikanen....eigenlijk alles wat maar Engels praat...

Maar de meeste Amerikanen die ik heb ontmoet zijn erg vriendelijk.Als je zegt dat je uit The Nethelands komt weten ze, de laatste tijd meteen waar je vandaan komt.Meerderen zijn in Duitsland gelegerd geweest en dus zodoende kennen ze Nederland een beetje.

Ooit heb ik er eentje meegemaakt die niet zo vriendelijk was, maar die rook dat ik niet zo pro-duits ben ingesteld....en hij had Duitse achtergronden....

Verder nee....best wel aardig volk.Maar ja, jij werkt er, dus zul je ook wel andere mensen meemaken...

138.jpg

Eigenaar van dit motel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind de meeste inderdaad best aardig, en vaak zijn ze best wel nieuwsgierig naar hoe het gaat in NL, of de rest van de wereld.

Ook de pliesie enz is hier best normaal, zolang je meewerkt, anders zijn ze niet te flauw........

Zal wel eens gedag zeggen bij dat motel.

Nog wat fotoos van de terugreis:mad::(.......

De weg van Tombstone terug naar de snelweg. Tombstone ligt 28 mijl van de Interstate.

1004639.jpg

En terug op de I 10.

1004643.jpg

Na een paar mijl weer gestopt, ik kan er altijd maar met moeite afscheid van nemen.

Dat is waar die grote kiezels liggen.

1004645.jpg

Het feit dat je zo ver kunt kijken is voor ons hollanders een heele ervaring, wel, voor mij dus zeker wel.

1004644.jpg

Dat was naar t zuiden, dit naar t oosten.

Zie je dat huis???

1004649.jpg

Hier helemaal in gezoomd:). Niet drinken geeft je wel een vaste hand.

1004650.jpg

Verder maar weer, dat is Willcox, waar ik altijd een koffie drink downtown op een terrasje. Je leeft maat 1 keer, geniet er van.

1004652.jpg

Dit is de afrit.

1004653.jpg

Dit is op de staatslijn met New Mexico.

1004654.jpg

En daar is Lordsburg, waar ik een douche nam, tankte en even gegeten, toen ik weer verder ging was t donker.

1004656.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De volgende dag in west Texas. Het is daar zo dun bevolkt, er wonen minder dan 1 persoon per vierkante mijl.

! van een paar dorpjes, Sierra Blanca.

De enige reden deze dorpjes zijn daar is vanwege de railroad, toen dat op stoom ging moesten ze constant water bij tanken.

1004659.jpg

En weer verder, Lordsburg is het volgende durp, er is geen huis tot je daar bent.

1004660z.jpg

Er zijn zelfs niet veel zend masten, dus geen cam daar.

1004661.jpg

Wel lekker rustig rijden.

1004664v.jpg

1004665n.jpg

En dan splitst de rutige weg in twee interstates....:D:D. I 10 is bijna niemand, die had ik tijdens de heenreis, I 20 is iets drukker.

En die nam ik op de terug reis.

1004667u.jpg

Ja, een stuk drukker.:o

1004668u.jpg

T spoor is druk zat.

1004670g.jpg

En dit is alweer in Kentucky, nog geen 50 mijl vanwaar ik woon.

1004676.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410

:tu::tu::tu::tu::tu::tu:

schitterend verslag met prachtige foto's!!

mooi om te zien dat er aan "de andere kant vd wereld" toch veel gelijkenissen zijn ,wat betreft t werk, met hier!!!!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooiste ritjes????

Maakt mij niet zoveel uit, de oostkust is druk, maar ben dan 2 nachten weg, het is allemaal wat.

Vond het eigenlijk wel mooi daar in t noorden, zou het wel willen zien, maar niet in willen rijden. Ben net een oud wijf als t op dat kouwe weer aankomt:D:D.

Alles went, kalm an en je komt overal lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden