[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

reserve bril verplicht?


steenhaas1

Recommended Posts

  • Forumlid
volgens mij moet je in nederland ook een reserve bril bij je hebben als je brildragend bent.

ook in duitsland en ik denk overal wel.lijkt me ook logisch.ik ben bijziend en zonder bril rijden zou overdag nog wel lukken als ik de weg weet maar in het donker word het erg moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier niet voor zover ik weet.

Als de overheid wilt dat je een reserve bril bij je hebt, laat hun er dan 1 vooor je kopen;).

Je huis kan ook afbranden, maar er staat toch ook geen brandweer auto dag en nacht voor je huis?

De brandweer staat bij mij om de hoekLOLLOLLOL

En corydon ik weet niet hoe lang je weg bent uit nederland maar de overheid geeft nog steeds niks weg,die neemt alleen maar:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zonder bril zie ik niks.

Voor jezelf zou het fijn zijn als je een extra bril bij je hebt, desnoods een oude bril.

Heb al een bril verloren op een laadadres in chemnitz, kwam omdat er een wesp rond mijn hoofd circelde, ik zwaaide de wesp weg, maar mijn bril sloeg ik ook van mijn hoofd. (sukkel)

Daar ging mijn bril in de stortkoker, was blij dat ik een reservebril bij me had.

Anders had ik de hele week zonder bril moeten rondrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Gert-Jan van Ooijen
volgens mij moet je in nederland ook een reserve bril bij je hebben als je brildragend bent.

OP de nieuwe rijbewijzen staat achter de categorieen vermeld of je bril dragend bent

dus na de verval datum (b.v. 13-02-2019,01) de 01 betekend dat je bril of contactlens dragend bent

en dat je deze categrorieen alleen mag besturen met bril of lenzen

dus als je 01 op je rijbewijs hebt moet je reserve bij je hebben of het voertuig laten staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410
Nee hoor, in Nederland is het niet verplicht, je mag zonder bril of contactlenzen niet rijden.

Heb je dus toch ook een probleem.

hoezo heb ik dan dus ook een probleem?? ik heb EN mijn bril bij me (die heb ik op anders is het zicht zeeeer wazig:D) EN mijn reservebril EN mijn contactlenzen bij me dus denk dat ik aardig voorzien ben

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid
OP de nieuwe rijbewijzen staat achter de categorieën vermeld of je bril dragend bent

dus na de verval datum (b.v. 13-02-2019,01) de 01 betekend dat je bril of contactlens dragend bent

en dat je deze categorieën alleen mag besturen met bril of lenzen

dus als je 01 op je rijbewijs hebt moet je reserve bij je hebben of het voertuig laten staan

Klinkt logisch,

Gelukkig ben ik net goedgekeurd zonder bril terwijl ik er net een aangeschaft heb. Geen aantekening dus.

Natuurlijk heb ik er wel een zonnebril op sterkte bij dus zit ik voorlopig goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden