[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

adr-container topic


elbiondoitalia

Recommended Posts

  • Forumlid

hier wat foto"s van de containers die ik hier in italie los secu laadt .heb nog nooit zoveel adr gereden in me leven elke week bijna elke dag wel een adr container .eerste serie de hoyer container .

zondag avond weggereden om in ascoli piceno te laden de te laden vloeistof is een soort speciale olie die voor zweden bestemdt is .daarom hangt er een reefer voorop. hier de foto"s

de 2 serie foto"s heb ik genomen bij vicenza .dat gele containertje daar zit een vloeistof die zo gevaarlijk is dat ik moest afkoppelen binnen en dat ik er geen eens met de trekker voor mocht staan.

ze lossen dat met 4 personen 3 van de brandweer van het bedrijf en 1 persoon die de loshandelingen doet .ik heb het van afstand kunnen bekijken maar kon er geen foto"s van maken .

er zit maar 6 ton in die gele container.

hier onder staan de foto"s (sorry voor de kwaliteit)

post-820-1394781542,1557_thumb.jpg

post-820-1394781542,3726_thumb.jpg

post-820-1394781542,554_thumb.jpg

post-820-1394781542,7315_thumb.jpg

post-820-1394781542,9398_thumb.jpg

post-820-1394781543,1718_thumb.jpg

post-820-1394781543,3317_thumb.jpg

post-820-1394781543,497_thumb.jpg

post-820-1394781545,032_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan hoef je denk ik ook niet zo lang op straat te staan voordat je gelost wordt.

ik heb wel eens in ferrara gestaan bij die grote chemieboer en daar kwam er een van Nijman zeetank.

die had ook een of andere smerige handel bij zich en dat ging met voorrang naar binnen.

die chauffeur vertelde me later ook dat ze nooit lang hoefden te wachten op de parking:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reefer was er om het warm te houden?

ik neem aan, om het koud genoeg te houden dat er geen giftige, brandbare dampen vrij komen...

@ elbiondoitalia, diezelfde soort zooi had ik ook wel eens mee.

ik heb toen een video mogen (moeten) kijken wat dat spul doet als het vrij komt. of nog beter, als er water bij komt.

zonder de video te kijken mocht ik er niet eens mee weg........

leuk hoor, voor mij hoeft het niet. gemeen goedje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dan hoef je denk ik ook niet zo lang op straat te staan voordat je gelost wordt.

ik heb wel eens in ferrara gestaan bij die grote chemieboer en daar kwam er een van Nijman zeetank.

die had ook een of andere smerige handel bij zich en dat ging met voorrang naar binnen.

die chauffeur vertelde me later ook dat ze nooit lang hoefden te wachten op de parking:D

Als ik dat zo bekijk is het hetzelfde spul als Nijman-Zeetank rijdt. X333 en zeer afwijkende borden erop. Komt bij Akzo Botlek vandaan. Trimethylaluminium is de naam van die zooi, zeer brandbaar als het in contact komt met lucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De reefer was er om het warm te houden?

Net even ascoli piceno opgezocht. Mooi stadje, er is ook birdseye view.

Woon je daar in de buurt?

nee ik woon vlakbij verona(het dorpje heet palazzolo di sona) maar de truck staat op de tirparking van verona das naast de interporto van verona, waar ik de containers oppak .

de container met die reefer voorop is om de olie rond de 35 a 40 graden te houden anders is het bijna niet te lossen,heb dat ook gevraagdt bij de fabriek want ben redelijk nieuwsgierig aangelegdt.

zal aankomende week wel even meer foto"s maken van me werk hier in italie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
rij jij daar in italie in opdracht van vanden bosch?

ik reedt daar voorheen altijd voor van den bosch ,maar daar ben ik er een beetje uitgewerkt.ach ja is mischien op het eind zelfs beter voor me geworden.(geen trauma aan overgehouden).

het bedrijf waar ik nu werk kreeg meteen een chauffeur met ervaring in het lossen van silocontainers en vloeistofcontainers .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden