[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Als dat maar goed gaat!!!!!!


Gast

Recommended Posts

kom maar weer eens met foto's i.p.v. ons tot in den treure uit te leggen hoe moeilijk rijden het daar is.( dat wten we nou wel, dat heb je ons in den treure al uitgelegd)

Dus naar buiten en pictures maken.

sorry jongens. maar de tijd van foto's is voorbij.

ps ik was eigelijk nog bezig om tereageren op je vorige postig, maar wiste die posting per ongeluk. heb er nu ff geen zin meer in.

rijden hier is niet moeilijk. anders dat wel.

en nee ik heb het niet in treure uitgelegt. ik zal dit heel de winter moeten blijven schrijven, en onderweg moeten blijven vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

kalakuski.... die scandinavie truckers zijn sneu.... en dan bedoel ik de jongens die in 't zuiden rond koetsen en doen alsof ze heel scandinavie op hun duimpje kennen.

Maar het werk wat jij doet, dat verdient respect. ik zou het niet durven. Mijn werkgebied is west europa en denemarken / polen. Ja in de winter loop ik ook tegen vanalles aan en ik moet altijd lossen of laden op plekken waar zelfs god 't bestaan niet van weet. In polen en diep in de DDR spookt het ook maar in geen vergelijk met noord noorwegen.

Wat ik me afvraag, heeft die jongen waar dit topic over gaat nog foto's gemaakt? ben benieuwd

in je eerste regel kan ik me helemaal vinden.

ga van kristiansand (zuid puntje van noorwegen) naar gibrater (zuid punt spanje) en dat is korter als van kristiansand naar de verste uithoek in noorwegen.

men heeft werkelijk geen idee over welke afstand men praat.

zoek fauske maar op. en 10km ten noorden van fauske staat het bord "middelpunt van de E6" de E6 begint in zweden. en sommige noemen fauske noord noorwegen.:confused:

ik hoef geen respect. ik vind dat zo'n waardeloos woord tegenwoordig. komt via hyves gok ik. ik doe me werk. ik weet wel hoe het komt. puur omdat ik nederlands praat en schrijf (probeer teminste haha) maar ik ben hier thuis. ik ben in nederland geboren, maar leef en werk hier. een collega van mij weet het mooi tezeggen. het werk bestaat al jaren, de auto's zijn al jaren hetzelfde, de verhalen hetzelfde, het enige wat verandert zijn de chauffeurs. en ik zeg tegenwoordig maar zo, ik doe stie's werk, maar zonder stie's map.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als je er nooit geweest ben, heb je werkelijk geen idee waarover je praat.

Hoho ff wachten, eerst een slokbiertje, van lezen krijg ik dorst.

Niet boos worden op mij, ik kan er ook niks aan doen dat daar weinig wegen zijn.

Maar wat denk je nou, wat wil je nou horen van ons.

Op een maandagochtend staat er hier ook een file op de a2 bij Breukelen, zoek dat maar eens op.

oorzaak van de file, een gekantelde vrachtwagen, nou dan kun je hier ook geen kant op, het is er dan zo druk op de omliggende wegen dat ook dat allemaal vast loopt, dus kun je ook geen kant uit.

Dan staan wij ollanders ook uren met zijn allen stil op de snelweg, en de lading wacht.

Denk je dat wij het makkelijk hebben.

Van tilburg naar alkmaar,'s morgens vroeg, daar doe je 4 uur over, als je geluk hebt, en op vrijdagmiddag vanaf amsterdam rai, tot aan gorkum, kost je 6 uur stapvoets rijden, wat zal het zijn een km of 80 gok ik

Ook zijn er wegen in duitsland, ik roep maar eens wat, achter dresden op een B weg, tijdens sneeuwval, een truck geschaard, ja dan kun je ook geen kant op, er zijn wel wat sluiproutes om de geschaarde truck te ontwijken, maar ja, tijdens ijzel en sneeuw ga ik het niet proberen om via een landweggetje er omheen te rijden.

Ik zou zeggen ga jij maar eens in mijn truck zitten en probeer jij hem dan er maar omheen te manouvreren via spekgladde oude ddr landweggetjes, denk niet dat jij het dan doet.

een beetje chauffeur kent zijn grenzen.

Wat betreft die oostblokkers, ja ik stop voor hun, maakt niet uit wie er staat, als ik iemand kan helpen, waarom niet, beetje egoistisch om door te rijden.

Waarom zijn die gasten minder? het zijn ook chauffeurs, als het salaris daar 3 keer zo hoog is als hier dan ga ik daar ook rijden.

al eeuwen trekt de mens daar heen waar werk of eten is.

was al in de prehestorie, middeleeuwen en nu nog steeds.

Volgende keer sta ik een keer ergens in timboektoe met een probleem, dan heb ik ook graag dat ze stoppen.

Voor hetzelfde geld staat die oostblokker te zwaaien omdat zijn bijrijder aan het dood gaan is door een hartaanval, je weet nooit.

Je doet net of dat volk uitschot is, wat heb je tegen hun, (geld ook voor de rest hier op dit forum)

ik gruwel ervan, ik ben internationaal chauffeur roepen ze dan, maar een hekel aan oostblokkers, maar wel lopen zeiken als de politie alleen maar de hollanders eruit haalt tijdens controle, dan voelen ze zich gediscrimineerd.

En ja ik weet heel goed waarover jij praat, het kan daar inderdaad een hel zijn, en dan heb ik het niet over oslo, bergen of trondheim, ja aan de foto's die hier stonden, ook in andere topics, (maar inmiddels alweer verwijdert zijn door je), weten we dat het daar kan spoken.

maar wat wil je ons nu precies duidelijk maken, dat het daar erg is, weet je waar het veel erger is of was?????

Gistermiddag bij Waalwijk op de snelweg, of vorige week in frankrijk bij Macon.

en nee, respect komt niet van hyves, dat woord schijnt hier al jaren te bestaan, vroeger had je respect voor je leraar enzo, tegenwoordig schijnt dat een woord te zijn wat cool is, mijn god ik wordt een ouwe lul, ik trek al die modewoorden niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me afvraag, heeft die jongen waar dit topic over gaat nog foto's gemaakt? ben benieuwd

wat denk je zelf?

die was drukker met ze'n stront binnen tehouden, als de gedachte's aan foto's.;)

en je mag zelf oordelen of ik die jongen geholpen heb.

het laatste telefoontje wat ik van hem gehad heb, is het laatste telefoontje wat in dit topic geschreven staat.

bellen is duur zoals je weet.

ik weet via via alleen wat die gedaan heeft, en wat die nu doet.

stank voor dank? ja zeker wel. maar de volgende mag me gewoon weer bellen, en ik help het weer net zo. krijg ik een bedankje? nou nee.

vind ik het lullig? ja zeker wel. maar het is zo tegenwoordig.

ikzelf heb een supergoed leven. en ik heb tijd. en ik vind het leuk om mensen tehelpen. dus ja, ik zal het blijven doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en ik heb tijd. en ik vind het leuk om mensen tehelpen. dus ja, ik zal het blijven doen.

Maar wel doorrijden bij die oostblokkers, hmm hoe heet dat woord.... oja tegenspreken.:D

Luister, ik heb met heel veel genoegen dit topic gelezen, en sjapoo (schrijf je dat zo) voor willem.

Je hebt wat mij betreft (ff zonder dollen) meer dan geholpen, bedoel lees maar terug, je bek valt open van verbazing van het verhaal die in dit topic staat.

Maar als idd het laatste contact is geweest na dat laatste telefoontje, na alles wat je aan adviezen hebt gegeven, en tips, en doe dit en dat, en luister, en bel maar, ik zal helpen waar ik kan blablabla. en dan geen bedankje?

Ja, en ik hoop dat ie meeleest, schofterig, respectloos (hyveswoord?)

Of het bellen nu wel of niet duur is, een belletje kan er toch wel af. hoeft niet met een bos bloemen aan te komen of zo, maar bedankt is toch gauw gezegd.

Ik zal je niet bellen willem, ik kom daar niet, Ik wil daar niet eens komen, bang, nee dat niet, maar als mijn werkgever mij die kant op zou sturen, dan zou ik met het materiaal wat ik nu heb zeker niet vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

kijk. toch leuk als sommige mensen goed lezen, of weten waarover ik praat.:ok:

ik ga geen stront gooien.

europeaan. zoek nog eens. kristianstad, fauske. zoals ik schreef, fauske is het middelpunt van de E6.

eigelijk moet je kijken, trelleborg zweden, en fauske noorwegen..

de noordkaap is een punt, maar niet de uithoek van noorwegen. (het is het noordelijkste puntje in europa) want dat ga jij in een dagje sturen niet halen. ;)

als je erg nieuwschierig ben, zoek kirkenes maar op. einde van noorwegen. nou nee, want je kan nog verder zakken. ;)

en vergeet nooit, kaarten zijn plat, de aarde niet. van helsinki ver naar het zuiden (voor mij dan) naar japan, vliegt men via de noordpool (niet vergissen met de pool circel) wat dat is korter. een aardbol verstek je zoveel info.

ik woon in finland. wat weet je van finland? niks denk ik, en dat ga ik ook zo houden.

van/aan finland denk je aan helsinki. mooie stad hoor. maar blijf nog maar een dikke dag sturen, en bel dan eens. misschien doen we een bakkie. ;)

woon ik in het hoge noorden? ja. ik woon ook op de hoogte van istanbul. ver in het oosten. dat klopt in je hoofd niet he. een aardbol vertel je zoveel meer.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
kijk. toch leuk als sommige mensen goed lezen, of weten waarover ik praat.:ok:

ik ga geen stront gooien.

europeaan. zoek nog eens. kristianstad, fauske. zoals ik schreef, fauske is het middelpunt van de E6.

eigelijk moet je kijken, trelleborg zweden, en fauske noorwegen..

de noordkaap is een punt, maar niet de uithoek van noorwegen. (het is het noordelijkste puntje in europa) want dat ga jij in een dagje sturen niet halen. ;)

als je erg nieuwschierig ben, zoek kirkenes maar op. einde van noorwegen. nou nee, want je kan nog verder zakken. ;)

en vergeet nooit, kaarten zijn plat, de aarde niet. van helsinki ver naar het zuiden (voor mij dan) naar japan, vliegt men via de noordpool (niet vergissen met de pool circel) wat dat is korter. een aardbol verstek je zoveel info.

ik woon in finland. wat weet je van finland? niks denk ik, en dat ga ik ook zo houden.

van/aan finland denk je aan helsinki. mooie stad hoor. maar blijf nog maar een dikke dag sturen, en bel dan eens. misschien doen we een bakkie. ;)

woon ik in het hoge noorden? ja. ik woon ook op de hoogte van istanbul. ver in het oosten. dat klopt in je hoofd niet he. een aardbol vertel je zoveel meer.;)

Willem,ik tik gewoon een vertrekplaats en bestemming in op Google maps,dat kun je ook op iedere andere routeplanner doen,en die berekent het aantal kilometers en geeft een route aan.

Deze gaan uit van de kilometers over de weg,want daar hadden we t over,de afstand Kristiansand-Noord Noorwegen of Kristiansand-gibraltar.

Dan blijkt dat de afstand Kristiansand-Honningsvag(zoals ik ingegeven had) toch 1250 km minder is dan de afstand Kristiansand-gibraltar.

Zelfs al blijf je op Noors grondgebied,zoals rubberduck aangaf:http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Kristiansand,+Noorwegen&daddr=65.53328,13.40619+to:67.55316,15.72084+to:69.2501,19.86273+to:70.07523,22.98277+to:70.47751,25.17838+to:E75&geocode=Fbc3dwMdTAt6ACmVHubANgI4RjGQJrMoJncBBA%3BFWD15wMd7o_MACn_kXrQY2x0RjFh_cH2qggCEw%3BFYjHBgQdiOHvACnzO89l8tLeRTEAODLkqggCEw%3BFTSsIAQdyhQvASnHIGbZYczaRTFR1qL2qggCEw%3BFV5DLQQdcrBeASl1rq7hGGrPRTFhxLv2qggCEw%3BFcZmMwQdDDGAASnLuR9cJyTJRTHxZhbkqggCEw%3BFaKWMQQdNnvZAQ&hl=nl&mra=mrv&mrcr=0&via=1,2,3,4,5&sll=64.453849,23.510742&sspn=4.086127,21.555176&ie=UTF8&t=h&ll=64.811557,23.730469&spn=23.515011,82.001953&z=4

Is het nog minder als de afstand Kristiansand -Gibraltar.

Dat maakt niet uit of een kaart plat is of niet,ook vanuit NL vliegt men naar Japan en Azië over de Noordpool.

Als je een azimutale wereldkaart neemt zul je zien dat het de kortste weg is.

In ons geval gaat het over de kilometers die jij of ik moeten afleggen en of dat in rechte lijn is maakt niet uit.

Ik woon niet in Finland,maar jij gaat er van uit dat ik dan gelijk aan Helsinki denk.

Ik ben er zelfs nog nooit geweest,Finland en Ierland zijn de enige landen in West Europa die ik niet ken

Misschien denk ik wel aan het Fins,een taal waar ik geen touw aan vast kan knopen(maar de Fin aan het Nederlands waarschijnlijk ook niet)

Of misschien denk ik bij Finland wel aan die verschrikkelijke dronken wijven je je altijd lastig vielen als ik een biertjebiertje ging kopen op de Nyhavn in Kopenhagen,club 17 heette dat :hamer::hamer:

Ik heb wel eens gehoord dat jullie daar een vrouwen overschot hebben,,,,is dat zo??:D:D

Mocht ik ooit eens in Finland komen,stuur ik je gelijk een PB en doe ik eens een bakkie met je.:ok:

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

k hoop dat we het hier gezellig kunnen houden, alle verhalen lees ik graag,

van dubai tot kerstmanstad, en van amerika tot Groot-Britannië, Frankrijk, overige landen, whatever, maak me niet uit, k lees ze allemaal graag...en het liefst kijk ik er nog naar via cam :D, of foto's heb ik ook al prachtige gezien, k reageer niet op allen...maar k lees ze wel.

de 1 is wat grof in de mond of heeft een taalbarriere de ander legt het op zijn/haar manier uit...de 1 mag je wel of niet, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde en doen we niet allemaal hetzelfde werk, we dragen wel allemaal dezelfde naam en dat is beroepschauffeur...niet dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden