[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Als dat maar goed gaat!!!!!!


Gast

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ja willem,je had het zondagavond al voorspeld.

Als ik dit allemaal mee zou maken.

en ik stond ook op de parking en zag mijn truck wegglijden, ja wat dan, lig je dan in een deuk door de stress.

ik heb geen idee, kan me moeilijk in de sitguatie verplaatsen.

maar ik denk dat je daar op die parking radeloos op je knieen zou vallen en vragen wanneer deze ellende ophoudt.

-drie dagen verder en nog niet leeg

-en al 3 keer de viking gebeld, (ja die worden vrienden voor het leven.)

-allemaal sneeuw en ijs en kou

-een telefoonrekening waar je u tegen zegt.

-schade door je wegglijdende truck

ik zou mischien in een lachstuip raken van de stress.

Hoe is het met hem Willem?

ziet ie het nog zitten?

Heeft ie wel genoeg warme kleding bij zich en eten, en extra dekens.

zomaarwat vragen, heb de hele dag aan hem lopen denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met mij is het goed hoor. met jou ook?;)

deze pool dacht ik blijf maar in het zuiden. daar ligt gelukkig geen sneeuw.

de beelden helpen je misschien bij de voorstelling.

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Vogntog-med-oel-kjoerte-i-elven-974916.html

en nog meer ellende. sorry bert. maar ze vriendin belde hem vandaag op.

ze heeft een ander ontmoet. zijn verkering is nu dus ook uit.

sorry, ik kan het ook niet leuker maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en nog meer ellende. sorry bert. maar ze vriendin belde hem vandaag op.

ze heeft een ander ontmoet. zijn verkering is nu dus ook uit.

sorry, ik kan het ook niet leuker maken.

Aah:(:( bah wat een bak ellende toch allemaal, je zegt ook dat het een charter is nou al die rekeningen gaat ie ook voelen, hopelijk dat hij leert van deze les en zijn bedrijf wel voort kan zetten want een rekening in de duizende euro's is ook niet mis voor een normale chauffeur/charter of zou de verzekering hier nog wat aan vergoeden?:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de ellende is nog niet over.

en van de verzekering kreeg die geen positief nieuws.

krijg net door dat die op zijn losadres staat. morgenochtend lossen.

en de planning zit hem ook niet mee. ze denken/zeggen nu al waar die morgen heen kan rijden. en daar is niks, dus kan die nog verder.

wat een ellende, wat een drama. het blijft maar doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja nu moet ie keuzes maken, of nog verder het land in, en niet weten wat ie tegen komt, of terug, weet je ook niet wat je tegenkomt en kijken of daar vracht is. Dit is een duur ritje geworden, of die van't jaar wat verdient heeft valt nog te betwijfelen.

En als ook eenmaal iets tegenzit zit alles tegen. Hoop dat ie dit overleeft en er straks op terugkijkt en denkt tjonge had ik toch maar naar Willem en die andere collega geluisterd en het niet gedaan. Die ander die nog onderweg is, is zo eigenwijs dat ie niet wil bellen, blijkbaar luistert die ook niet naar zijn collega?? en al zeker niet naar Willem omdat ie denkt dat het een beetje een opgeblazen verhaal is.

Hij is dus nog minsten een week onder de pannen voor die weer in NL is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tja, geen regen, maar sneeuw dus. maar het is wel +1c.

had hem zojuist aan de tel. hij had weer een verhaaltje voor me (zo zei die het) er stond een deen op een parking kettingen teleggen. hij stopt om aan die deen info tevragen. hij verzet zijn auto nog een keer, en ze auto begint teglijden. klaboem zo tegen de vangrail. zijkant in elkaar.:(

en dan stond gelukkig die vangrail daar. glomfjord, fjord..... klinkt niet goed. en dan staat die op een parkeerplaats.

is het nog ver grote smurf? ja nog 26km heeft die tegaan. hij heeft de viking maar weer gebeld, en die rijd nu voor hem de laatste 26km.

het is inmiddels woensdagmiddag. 3dagen en 200km verder. en lossen vandaag doet die waarschijnlijk niet meer. dan zal die waarschijnlijk morgen niet laden. en dan is het alweer vrijdag. en dan zijn we 7dagen verder. 7dagen verder als toen die dacht, het is (maar)1800km.

Het is hier nu nog maar dinsdag Kalakuski!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en nog meer ellende. sorry bert. maar ze vriendin belde hem vandaag op.

ze heeft een ander ontmoet. zijn verkering is nu dus ook uit.

sorry, ik kan het ook niet leuker maken.

:mad:

Dat kun je toch onder die omstandigheden zo niet brengen!!!

Had ze daar nou niet mee kunnen wachten totdat hij weer veilig thuis was???

Nou nou nou nou nou ... ik heb hier werkelijk geen woorden voor hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:mad:

Dat kun je toch onder die omstandigheden zo niet brengen!!!

Had ze daar nou niet mee kunnen wachten totdat hij weer veilig thuis was???

Nou nou nou nou nou ... ik heb hier werkelijk geen woorden voor hoor.

ja, uiteindelijk ben je toch voor je vrouw onderweg. Ook al vind je het werk leuk, uiteindelijk ben je voor je gezin aan het rijden en geef je je aan die auto. Zeer triest ja. tjonge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de ellende is nog niet over.

en van de verzekering kreeg die geen positief nieuws.

krijg net door dat die op zijn losadres staat. morgenochtend lossen.

en de planning zit hem ook niet mee. ze denken/zeggen nu al waar die morgen heen kan rijden. en daar is niks, dus kan die nog verder.

wat een ellende, wat een drama. het blijft maar doorgaan.

Het is misschien makkelijk gezegd maar als jij zegt dat daar niets is dan zou ik als ik die chauffeur was even de planning vertellen dat ik terug ging.Geld heeft het al gekost,maar om nog meer ellende te krijgen terwijl er (waarschijnlijk) niets te laden is is het niet waard.Gelukig kan hij nu lekker onder een warme douche gaan staan en even rustig alles overdenken.

Wens hem maar sterkte,volgens mij heeft hij die steun hard nodig.

Ook moet ik even zeggen dat het helemaal top is wat je voor die chauffeur doet om hem te helpen :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

suggereren heeft ook helemaal geen zin. namen of bedrijsnamen noemen heeft geen nut.

het kan ons allemaal overkomen. we worden ergens heen gestuurt, en hebben geen idee van wat ons tewachten staat.

het gebeurt elke dag in noorwegen. vraag het de andere noorse leden maar.

nederlanders, polen, spanjolen, en zelfs finnen, zweden en noren.

die deen die die aansprak, stond daar ook met kapote kettingen.

er is genoeg teladen. alleen niet in de bodo hoek, en waar ze hem heen sturen ook niet. hij zal een kilometer of 200moeten rijden naar een laadadres.

ik had gehoopt/gegokt dat die in de "buurt" kon laden, maar daar is blijkbaar niks, of er staan daar al genoeg auto's.

leeg terug is ook niet echt een optie. hij staat ruim 2500km van huis. terwijl er genoeg goed betaalde terugvrachten zijn.

het hele probleem is, hij heeft een verkeerde auto. op zich nog niet zo erg, maar hij heeft het weer tegen. en het weer word nog niet beter. daarom blijft dit drama maar doorgaan.

volgende week komt er iemand anders, en dan is er niks aan de hand.

10x gaat het makelijk, en de 11de keer even niet. en dit is nu een elfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Ja kan dr over mee praten..Ritje noord italie,paar adresjes milaan en ff 1 adresje net boven genua in de binnenlanden...Sneeuw en ijzel,ben daar aan het spoken geweest...Was naar mn klant onderweg,gewoon autostrada afgesloten dus hangen en wurgen de eerste de beste afslag eraf en naar een ristoranto...En wat je dan de volgende ochtend allemaal zag liggen....Niet normaal..:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

moet even kwijt aan kalakuski dat ik het geweldig vind dat hij die man blijft steunen .je kent hem niet en toch blijf je goede raad geven .denk zoals u bestaan er niet meer veel .je bent niet bij hem maar toch steun je hem met goede raad en ik vind dat deze chauffeur elke steun kan gebruiken die hij nodig heeft . doe zo voort en probeer met goede raad deze collega veilig terug thuis te krijgen al zal hij het toch zelf moeten doen .hoop ook als je hem ooit tegen komt hij u een rondje laat biertjebiertjebiertjebiertjebiertjebiertjebiertje .verdien je wel :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

john, volgens mij is het gewoon collegialiteit. ;)

om jullie op de hoogte tehouden.

het valt mee. hij gaat laden waar ik gehoopt had dat die kon laden.

90km heeft die terijden.

37128133.png

tussen 4 en 5 is een boot, en tussen 6 en 7 ook.

en bij 8 gaat die weer een boot op naar een eiland.

het weer zit hem nog niet mee. 0c en sneeuwval.

maar het weer verandert de komende dagen nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee kan niet. de hurtiguten is de postboot. daar gaan geen vrachtwagens met mee.

de asdruk hebben we opgelost. gewoon de trailer vol met sneeuw laten scheppen door een shovel. :D

maar jullie hebben nu het hele verhaal meegelezen he.

nou hoe achterlijk firma's of planners kunnen zijn bewijst het volgende wel.

ze hebben de volgende chaufeur gevraagt of die aanstaande vrijdag hetzelfde ritje wil doen.:hamer:

deze chauffeur heeft volgens die planner de verkeerde weg genomen. hij had via noorwegen moeten rijden. :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zolang ie geen brokken maakt of een ander of zichzelf de vernieling in rijdt is het in ieder geval een mooi avontuur.

Verder denk ik dat de nood bij zijn bedrijf hoog is (lees geen ander werk voorhanden) als ze weer een wagen die kant uitsturen. Of zou dat een sleepasser zijn met voldoende kettingen en ervaring aan boord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

En van dat soort bedrijven en planners had ik mijn buik onderhand goed vol. En bazen die nog steeds beweren dat Noorwegen te doen is (?) mogen van mij zelf eens een ritje naar boven doen. En dan wel in de winter, op "hun" Tenerife summerdekk! met een voorloper!:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En van dat soort bedrijven en planners had ik mijn buik onderhand goed vol. En bazen die nog steeds beweren dat Noorwegen te doen is (?) mogen van mij zelf eens een ritje naar boven doen. En dan wel in de winter, op "hun" Tenerife summerdekk! met een voorloper!:stom:

Helemaal mee eens, het niet voor niets dat we op winterbanden rijden en ijs kettingen hebben.....en wat is het nut van een voorloper/sleepas als je 'm niet kan liften als je beladen bent..

zowiezo rijden ze liever hier niet graag met voorlopers..

Enne kalakuski laat je wel je telefoon aanstaan in het weekend, dan kunnen we weer 'meegenieten':nee:.....ik hou de lokale noord Noorse kranten en het Noorse transportforum ook al in de gaten om kijken of ze daar al zijn gesignaleerd..

dit kan je ook gebeuren

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1272934.ece

een duitser veroozaakt een ongeval en rijd een 40 jarige man dood,de truck was niet echt geschikt voor de noorse wegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

deze noor had zijn dag ook even niet.

Vogntog_334971c.jpg

http://www.an.no/indresalten/article4729261.ece

hier liep de planning ook anders.

TWQvIO4DDcIu5l0sBfUh5wwkoHQZWPKkj63m4Uq9HP6A.jpg

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.6887925

bomenauto.

1259578590000_SKOGEN_kam_2936501708.jpg

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article4733288.ece

3 buitenlanders met probleempje.

Lastebil_Langbakken_258423c.jpg

http://www.framtidinord.no/nyheter/article314559.ece

deze pool lost vandaag ook niet meer.

Semi_337074c.jpg

http://www.folkebladet.no/nyheter/article314539.ece

deze word wel gelost.

yiFFHYIIHIoWRWauWgq4uwCJmRrj4XIQF5y.jpg

http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article4737424.ece

ik denk dat ik me tel maar aan laat. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden