Spring naar bijdragen

Hoekstra Stadskanaal failliet: Vijfendertig ontslagen


Recommended Posts

  • Forumlid

Wat een gedram weer over NVO dat je daar hard moet trappen weet iedereen wel.

Maar van hard werken is nog nooit iemand doodgegaan.

En er zijn genoeg leden die daar voor rijden dus zo slecht zal het wel niet zijn.

Wens alle chauffeurs/medewerkers van Hoekstra veel sterkte in deze moeilijke tijden.

Zal nie makkelijk worden om ander werk te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Erg jammer dat een bedrijf er naar zoveel jaar er mee moet/gaat stoppen en idd al die mensen die daar werken. Voor hen valt het niet mee om nu wat anders te vinden. Er zijn meerdere bedrijven die het nu moeilijk hebben. Soms is het beter om er op tijd, wat is op tijd er mee te stoppen. Wens ze in ieder geval sucses en hoop voor de Chauffeurs dat het ze een goede/leuke baan weer krijgen.

bewerkt door Doorgaan maar weer
Typ fout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar van hard werken is nog nooit iemand doodgegaan.

Wel aan ongelukken veroorzaakt door oververmoeidheid, slaaptekort, teveel druk en de daaruit komende stress, etc. etc. etc. Om over andere ongemakken zoals versleten ruggen, versleten knieën, burn-outs etc. etc. etc. maar te zwijgen.

Goh, trap nog eens een open deur in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dat ze failliet gaan is erg genoeg maar ook wel een beetje eigenschuld, als de prijzen zo slecht zijn probeer je een manier te vinden om te stoppen of om het roer om te gooien, maar wat mij zo stug lijkt dat zo een oud transport bedrijf, zo zwak is dat het omvalt, terwijl veel jongere nog bestaan.

Ik heb wel eens nvo rijders horen zeggen, en ook vele andere, voor die prijzen rijden wij niet, en iedereen en alleman schiet onder hun duiven door, maar zij doen het nooit fout, allen anderen, zij rijden voor goede en gezonde prijzen, ik ben nu zover dat ik zelf vrachten uitbesteed onder andere via internet, man je wilt niet weten wat ze doen om het werk te krijgen, je hoeft zelf geen prijs te noemen doen hun wel, als ze maar kunnen laden................

Toen ik als eigenrijder reed, let wel ik rijd nog maar op een heel andere manier, ben nog steeds zelfstandig, en heb nog steeds een auto en nog veel meer, waren wij, de eigen rijder de luis in de pels, want wij reden voor prijzen die de markt kapot maakte, nu zijn het de oostblokkers die het doen, maar mensen als je het niet kunt voor dat geld, doe het dan niet,

Als een eigenrijder omvalt ligt het aan hem zelf, als een grotere omvalt ligt het aan alle andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat ze failliet gaan is erg genoeg maar ook wel een beetje eigenschuld, als de prijzen zo slecht zijn probeer je een manier te vinden om te stoppen of om het roer om te gooien, maar wat mij zo stug lijkt dat zo een oud transport bedrijf, zo zwak is dat het omvalt, terwijl veel jongere nog bestaan.

Ik heb wel eens nvo rijders horen zeggen, en ook vele andere, voor die prijzen rijden wij niet, en iedereen en alleman schiet onder hun duiven door, maar zij doen het nooit fout, allen anderen, zij rijden voor goede en gezonde prijzen, ik ben nu zover dat ik zelf vrachten uitbesteed onder andere via internet, man je wilt niet weten wat ze doen om het werk te krijgen, je hoeft zelf geen prijs te noemen doen hun wel, als ze maar kunnen laden................

Toen ik als eigenrijder reed, let wel ik rijd nog maar op een heel andere manier, ben nog steeds zelfstandig, en heb nog steeds een auto en nog veel meer, waren wij, de eigen rijder de luis in de pels, want wij reden voor prijzen die de markt kapot maakte, nu zijn het de oostblokkers die het doen, maar mensen als je het niet kunt voor dat geld, doe het dan niet,

Als een eigenrijder omvalt ligt het aan hem zelf, als een grotere omvalt ligt het aan alle andere.

Er zijn nog steeds teveel die maar moeilijk aan goede opdrachtgevers kunnen komen. Dan denk je dat je er een gevonden hebt en dan betalen ze niet. Dan kom je steeds krapper te zitten en ga je maar snel door naar de volgende; en dan voor prijzen die eigenlijk veel te laag zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en waarom zijn die oostblokkers zo goedkoop met dank aan brussel et al die subsidies zo dat ze er kunnen horen:mad: maar er over klagen mag je niet

ik hoor wel eens er zijn geen betere dan polen nee die houden de bek wel dicht en werken doen ze ook niet alleen rijden en lossen ho maar je weet he ich nicht verstehen ich nicht begreifen ich aus polen zolang de werkgevers en de bevrachters daarmee accoord gaan hebben wij niets meer:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en waarom zijn die oostblokkers zo goedkoop met dank aan brussel et al die subsidies zo dat ze er kunnen horen:mad: maar er over klagen mag je niet

ik hoor wel eens er zijn geen betere dan polen nee die houden de bek wel dicht en werken doen ze ook niet alleen rijden en lossen ho maar je weet he ich nicht verstehen ich nicht begreifen ich aus polen zolang de werkgevers en de bevrachters daarmee accoord gaan hebben wij niets meer:stom:

Zo praatte Hitler ook over de joden in de 2e wereldoorlog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo praatte Hitler ook over de joden in de 2e wereldoorlog...

En moet je zien wat voor mooie wegen we eraan hebben overgehouden...:(..

Wat een vergelijking zeg...

Hoe wil je ze dan noemen ? oosteuropeanen.. klinkt inderdaad netter.. alleen of het het verhaal dan inhoudelijk anders maakt betwijfel ik.

-=== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en waarom zijn die oostblokkers zo goedkoop met dank aan brussel et al die subsidies zo dat ze er kunnen horen:mad: maar er over klagen mag je niet

ik hoor wel eens er zijn geen betere dan polen nee die houden de bek wel dicht en werken doen ze ook niet alleen rijden en lossen ho maar je weet he ich nicht verstehen ich nicht begreifen ich aus polen zolang de werkgevers en de bevrachters daarmee accoord gaan hebben wij niets meer:stom:

Neem er een voorbeeld aan dus mondje dicht en gewoon doorwerken.;);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en waarom zijn die oostblokkers zo goedkoop met dank aan brussel et al die subsidies zo dat ze er kunnen horen:mad: maar er over klagen mag je niet

ik hoor wel eens er zijn geen betere dan polen nee die houden de bek wel dicht en werken doen ze ook niet alleen rijden en lossen ho maar je weet he ich nicht verstehen ich nicht begreifen ich aus polen zolang de werkgevers en de bevrachters daarmee accoord gaan hebben wij niets meer:stom:

En helaas doet jouw werkgever er inmiddels ook aan mee.......:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En moet je zien wat voor mooie wegen we eraan hebben overgehouden...:(..

Wat een vergelijking zeg...

Hoe wil je ze dan noemen ? oosteuropeanen.. klinkt inderdaad netter.. alleen of het het verhaal dan inhoudelijk anders maakt betwijfel ik.

-=== Freddy ==--

Polen worden belachelijk gemaakt en als mongolig afgeschildert, en als zondebok aangewezen omdat er nu veel Nederlandse chauffeurs zonder werk zitten. Toen het in Duitsland in de jaren 30 slecht ging, was er een heel vervelend mannetje die miljoenen mensen de dood in heeft gejaagd, en ook een bevolkingsgroep als zondebok wilde gebruiken. Weet niet waarom mijn vergelijking dan zo raar is?

Als je een Pool met respect behandeld, behandeld die jou ook met respect. Maar schijnbaar vinden sommige mensen zich "beter" dan een een Pool. Da's tegenwoordig de maatschappij in Nederland. Als het de trend is om op dit forum Oosteuropeanen belachelijk te maken, dan denk ik dat ik op het verkeerde forum zit. Snap sowieso niet wat Polen met Hoekstra te maken hebben, daar ging dit topic over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je een Pool met respect behandeld, behandeld die jou ook met respect. Maar schijnbaar vinden sommige mensen zich "beter" dan een een Pool. Da's tegenwoordig de maatschappij in Nederland. Als het de trend is om op dit forum Oosteuropeanen belachelijk te maken, dan denk ik dat ik op het verkeerde forum zit. Snap sowieso niet wat Polen met Hoekstra te maken hebben, daar ging dit topic over.

Helemaal mee eens, vind het ook nogal off-topic gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Baas? Doe dit topic maar afsluiten, want het gaat weer nergens meer om.

Van een transportbedrijf uit Stadskanaal zijn we in het beland in... Ja, waar zijn we nu ergens?

In de openingspost staat dat het bedrijf niet kon concureren tegen Oost Europese bedrijven. Daar zijn we nu nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden