Spring naar bijdragen

ik weet niet welke titel ik dit moet geven


Gast Jacq

Recommended Posts

het is een oud berichtje van mij, maar plaats hier de link, je weet maar nooit... er zijn zoveel leden bijgekomen.

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=14806&highlight=jacq

icon5.gifzoek chauffeur, toen werkzaam bij de Wit

weet niet precies meer welk jaar het was 1990 of 1991,

Ik reed met een Belgische vrachtauto de weg van Arras naar Parijs,

Ik reed achter een auto van de Wit transport, deze viel in slaap en reed op zijn voorligger een fransman waarvan de aanhanger afbrak en op z'n kant schoof over de weg.

Dit alles gebeurde voor m'n neus op een afstand van ongeveer 3 meter;

een ongeluk heb ik verder kunnen vermijden door de schuivende trailer over de 3e baan voorbij te gaan want remmen had geen nut, maar heb behoorlijk zitten bibberen.

Ik ben naar de vluchtstrook gegaan om hulp te bieden,

wie was deze chauffeur van De Wit?

Ik heb toen de fransman naar dichtsbijzijnde SOS paal gebracht en nooit meer iets vernomen.

Hoe heeft hij deze trauma verwerkt?

Ik denk nog vaak aan dit gebeuren.

de Wit Transport uit Hillegom, sinds vanavond met collega's hierover gesproken te hebben herkende iemand het verhaal, volgens m'n collega is die chauffeur, hij weet helaas ook de naam niet werkzaam geweest bij Breeuwel Transport toendertijd in Mijdrecht in de periode 1996, dus 'k ben al een beetje opgeschoten, tja vind 'k hem niet...jammer dan.

Jacq

post_old.gif 10-09-2008, 17:59

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi Jacq,

M'n maat is chef werkplaats bij deze firma.

Zijn vader was het voor die tijd (en nu nog steeds werkzaam daar).

Z'n pa is al sinds het begin werkzaam daar als chef werkplaats, die weet het vast nog wel.

Ik zal het eens navragen aan hem.

Als herinnering kan je me ff een e-mail sturen (zit nu in Duitsland voor een projectje en m'n kop loopt over als een vergiet).

Groet ron

ron punt oostdam ed geagroup punt com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ron,

dat is fijn, ik had niet zo vlug reactie verwacht daar ik het al meer dan een jaar geleden geplaatst had,

op aanraden van iemand anders heb ik het vannacht naar deze topic verplaatst, ik stuur je zo vlug mogelijk een mailtje en alvast bedankt voor de moeite :ok::ok::ok:

groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toen jij het postte kwam ik net kijken (hier op het forum dan :stom:).

Heb ik er waarschijnlijk net overheen gelezen.....of niet op gelet.

Alle berichten waren toen nog nieuw zeg maar.

Ik zie ze beide binnen nu en 2 weken.

Dan heb ik geen dienst en hij is wel 3e kerstdag jarig, dus ik kan biertjebiertjedrinken!!

Weet je nog wat voor auto het was? Ja, vast een oranje mercedes met blauwe bak (oei, das lang geleden), maar moterwagen aanhanger, of trekker oplegger.

Wat was ongeveer de leeftijd van de chauffeur, hoe zag ie eruit?

Heb je nog meer info?

Schrijf dat anders ff op de mail, zijn toch prive-gegevens van de man.

groet ron

(eens horen of Pa hem kent, die weg in ieder geval wel....

Pa reed toen bij vd Kwaak uit Hillegom en had als centraal punt Parijs zeg maar.....hij wist in heel frankrijk de weg, maar je moest beginnen bij de Petit bar, Terese of 1 van die andere tenten waar ie het weleens over heeft (behalve tegen m'n moeder dan)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mail is onderweg, zal ff nog een mail nasturen van de week, met idd nog wat privé gevoelige punten.

:ja: mijn man helpt me mee, hij was er bij toen het gebeurde, hij kan zich andere details herinneren dan ik, dat komt denk ik omdat ie het niet heb zien gebeuren (werd wakker door mn aiaiaiaiaiaiaiaiaiai geroep in het voorbijgaan van de schuivende aanhanger) ik was nogal van slag en heb meer gereageerd op hulp bieden. vandaar.... we moeten het ff weer boven water halen... :(

groet Jacq

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Hoi Jacq,

Je hebt een mehl, meel of mail (hoe noemen ze die dingen)... :stom:

Men is niet zeker of de chauffeur gevonden is, enkele zaken komen niet overeen tussen jouw verhaal/beleving en de zaken aan de zijde van de firma.

Echter er is wel een naam boven komen drijven. De naam zal ik uit privacy gronden hier niet noemen, het hoe en waarom staat in de mail.

Ik wil alleen wel ff vermelden, dat de chauffeur (als dit de juiste is!!!!) niet in slaap is gevallen, maar een black-out heeft gehad.

De man heeft later ook de diagnose van een zeer vervelende ziekte gekregen en moest kort daarna ook vanwege deze ziekte stoppen met werken (voorgoed.....).

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Ron,

heb je mail ontvangen, de details die jij beschrijft kloppen, ik zat idd verkeerd met het jaartal,

dank je voor de moeite en beste wensen voor het nieuwe jaar.

groet Jacq

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch knap, iemand zit 20 jaar met een vraag, en na het op het forum gezet te hebben

(ok, voor de tweede keer), en dan zelfs zonder duidelijke titel, binnen 20 uur de goede persoon gevonden om een antwoord op die vraag te vinden.

we zijn nu 4 weken verder, en de betreffende persoon is gevonden.

deze gaat op slot, zoektocht beeindigd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden