[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mijn vaste wagen


Gast

Recommended Posts

post-3-1394781640,9846_thumb.jpgSinds een half jaar rij ik op deze Volvo en buiten mijn verwachting is het een super wagen.Ook de reactie die ik onderweg krijg ( bij de pomp ) is vaak om te lachen omdat deze wagen rijd op 30% gas en 70% diesel. :D

post-3-1394781641,1169_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Koos

Ik mis alleen bij jou wel het vaantje van het forum ...

Waar is dat jij als een der eerste van het forum en als ex-admin .:p;)

mooie wagen hoor .

Grz -= Marcel =-:grote smurf::grote smurf:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Koos

Ik mis alleen bij jou wel het vaantje van het forum ...

Waar is dat jij als een der eerste van het forum en als ex-admin .:p;)

mooie wagen hoor .

Grz -= Marcel =-:grote smurf::grote smurf:

He kerel huh ja vaantjes waar kan ik die krijgen dan ? LOL Ja ik ben in dit leven wel meer EX hahhaah.Maar alles goed doar in het zuiden? Ik mag zondag weer om 20.00 in Oss zijn ipv Barneveld :( daar staat mn koets altijd,maar nu ff pech dan eem :) Maar voor straks alvast de beste wensen oet grunn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He kerel huh ja vaantjes waar kan ik die krijgen dan ? LOL Ja ik ben in dit leven wel meer EX hahhaah.Maar alles goed doar in het zuiden? Ik mag zondag weer om 20.00 in Oss zijn ipv Barneveld :( daar staat mn koets altijd,maar nu ff pech dan eem :) Maar voor straks alvast de beste wensen oet grunn :)

Nou het vaantje krijg je bij ons aller grootste smurf :grote smurf: FRED tegen betaling van 12,50 euri issie van jou .

Ja ik moet maandag pas vertrekken richting dole en daarna nog 6 adressen .

Maar ik wens jou ook een goede roetsj in het nieuwe jaar en veel veilige kilometers .

Grz -= Marcel & Vivian =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden