[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

MAN XXL 5asser (treker) vraagje


Robbert

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Inverband met het willen bouwen van een MAN TGA XXL 5asses zwaar transport treker (modelbouw)

ben ik op zoek gegaan op internet maar tot op heden kan ik nergens een voorbeeld vinden, of een bedrijf die zoiets heeft.

Nou rijst bij mij de vraag BESTAAT deze uitvoering eigenlijk wel ??

Mischien dat jullie iets weten !?!

alvast bedankt.

Mvg,

Robbert

bewerkt door Robbert
Iets vergeten!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

SUPER Joost !!

Ik dacht echt dat deze uitvoering niet bestond, Maar jij hebt hem gevonden.

En nu jij zelfs je bron erbij hebt vermeld ben ik gewoon te dom waarschijnlijk want ik kan hem op die site nergens terug vinden.

Maar de afbeelding is dermate klein dat ik jammer genoeg niet de bedrijfsnaam kan lezen, Jij wel ?

Grt,

Robbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nondeju :p

Ik heb al dagen zitten googlen en tot op heden niets kunnen vinden en jullie hebben me binnen een paar uur al een oplossing gegeven !!

SUPER !

Ik weet nu eerst genoeg en ben inmiddels al aan het mailen geslagen ;)

Heren nogmaals bedankt

Mvg,

Robbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • Forumlid
  • Forumlid

nee Willem. Viel mij op dat dit een topic van 2 en een half jaar geleden is. Maaaaaaaaaaaaaar, ik ben ook al 2 en een half jaar bezig met een Daf FTG 3305 dks bezig en daar zitten de assen al onder. Alleen de cabine ff weer opzoeken, geen idee waar die gebleven is:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Robert, u vraagt, wij draaien....

post-5704-1394786361,9343_thumb.jpg Wat je wel ziet hier is dat de achterste as omhoog geklapt kan worden indien de trekker los rijdt...

post-5704-1394786362,2594_thumb.jpg Sorry voor de belichting...

post-5704-1394786362,5181_thumb.jpg Hier zie je duidelijk dat die laatste as er "bij" hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

ssssssttttt, dat weet ik, dat weet jij, maar dat weten de andere nog niet......

Ben trouwens benieuwd of dat uberhaupt wel gaat lukken, dat auro6 gedoe. Wat ik laatst las was dat de wetenschap (techneuten en Co) er nog niet in geslaagd waren om de krankzinnige eisen te KUNNEN meten. De marge t.o.v. euro 5 ligt bijna in het technisch onmeetbare....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jij collega, jij moeten beter lezen ik schrijf....

Bassie heeft het over euro6 en ikke heb over auro6...ies tog gelijk?

Das nog zuiniger dan Euro 6, dat zijn ze bij MAN aan het ontwikkelen en wat Murphy al zei, dat is bijna technisch onmeetbaar.

*Mocro modus on*

Ej Bas, beter jij gaat beter Nederlands schrijf, ik en Murphy wij jou niet kunnen volg.

Maar als ik goed begrijp MAN is voorstander in dit techniek? Dat had MAN al vroeg, huidige MAN heb grote gaat in grille.:stom:

*Mocro modus off*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden