Spring naar bijdragen
Gast frankie_o

26bis

Recommended Posts

Gast frankie_o   
Gast frankie_o

een nieuw totaal concept voor vrachtwagenchauffeurs.

een zeer goed restaurant(goed eten voor een redelijke prijs)

sanitair perfect

erg mooie douche's

er zit een supermarkt bij

fitness ruimte is in aanbouw

bewaakte parkeerplaats.

wat even raar was was de wijze van betalen voor de parkeerplaats. dit gaat per uur. als je consumptie gedrag hoger is dan de kosten voor de parkeerplaats krijg je 90% van het parkeerplaats tarief terug. is het minder betaal je de parkeerplaats en zijn je consumpties gratis.

wij hebben er donderdagavond gestaan en het is me er erg goed bevallen.

truckstop 26bis

industriestraat 15

heusden-zolder

http://www.securetruckstop.eu/content.php?hmID=1824

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De site bekeken en als ze doen wat ze beloven...

Hopenlijk gooien ze die eene eikel die het altijd verziekt rechtstreeks in het kanaal.

Ter vergelijking, had vanochtend ontbijt in een truckstop, wat ik bijna nooit doe ,maar sinds er een file stond even rust genomen.

Had 2 karbonades, gebakken aardappelen, twee eitjes, gebakken, twee sneetjes toast met jam en koffie voor $10.34, plus twee dollar tip.

Je krijgt dan ook een Coffee to go.

Het was zowaar best goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Dennis410   
Gast Dennis410

Hopenlijk gooien ze die eene eikel die het altijd verziekt rechtstreeks in het kanaal.

Ter vergelijking, had vanochtend ontbijt in een truckstop, wat ik bijna nooit doe ,maar sinds er een file stond even rust genomen.

Had 2 karbonades, gebakken aardappelen, twee eitjes, gebakken, twee sneetjes toast met jam en koffie voor $10.34, plus twee dollar tip.

noem je dat een ontbijt??? wat eet je 's avnds dan wel niet allemaal????:stom:

gr.Den

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is niet ontbijten <dat is grote hopen kweken> :D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
een nieuw totaal concept voor vrachtwagenchauffeurs.

een zeer goed restaurant(goed eten voor een redelijke prijs)

sanitair perfect

erg mooie douche's

er zit een supermarkt bij

fitness ruimte is in aanbouw

bewaakte parkeerplaats.

wat even raar was was de wijze van betalen voor de parkeerplaats. dit gaat per uur. als je consumptie gedrag hoger is dan de kosten voor de parkeerplaats krijg je 90% van het parkeerplaats tarief terug. is het minder betaal je de parkeerplaats en zijn je consumpties gratis.

wij hebben er donderdagavond gestaan en het is me er erg goed bevallen.

truckstop 26bis

industriestraat 15

heusden-zolder

http://www.securetruckstop.eu/content.php?hmID=1824

En gratis WIFI:ja:. Parkeren is 1.50 euro per nacht als je er eet anders 1.50 euro per uur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit er nu....

Dit is nu wat je noemt een klasse tent!

- douchecabines zo groot als een balzaal, schoon en netjes

- soep vooraf, prima dagmenu en dessert € 12,50

- de rest ook schappelijke prijzen,

- mooi net restaurant

- ruimte genoeg om te parkeren en rustig te staan, (kosten €1,50 bewaakt parkeren mits binnen gegeten)

- en gratis Wi-Fi in het restaurant !!

:ok: Zeker een aanrader en ik kom er beslist weer...:ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
vooral het huis reglement bevalt me erg goed

Dat huisreglement hanteren ze op heel veel plekken, alleen word er nooit zo nauw gekeken.

Bij 2Bis is dat anders: daar is het zó schoon en netjes dat je het wel uit je hoofd laat...:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier   
Gast routier
Het schijnt dat ik daar eerdaags in het vervolg moet blijven staan ipv op Gilze of bij joost... Dus ben benieuwd...:confused:

Als ik mag speculeren, dan denk ik dat het met beveiligd parkeren te maken.

Maar Joost NL is met een niet al te lang termijn ook beveiligd.

Maar dat even terzijde...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als ik mag speculeren, dan denk ik dat het met beveiligd parkeren te maken.

Maar Joost NL is met een niet al te lang termijn ook beveiligd.

Maar dat even terzijde...

Maar het menu laat daar de laatste tijd erg te wensen over.. En dat is op Gilze ook al... Weinig keus en toch de volle mep.... Hoop dat je daar een beetje rustig staat.. Had vanmorgen vroeg,denk uurtje of 5 .. Dat een paar colega's lekker met elkaar gaan staan beppen,op een volume niveau niet normaal... Ik werd er dus wakker van... En dan ook nog een colega die lekker zn auto een uurtje laat warm draaien voor hij gaat rijden.. Wel de avond ervoor zeiken dat iemand zn neus snuit tijdens het douchen.. Asociaal vond hij.. Mmm wie is hier nu asociaal...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, ik stond een paar weken geleden op Binzen en hoor en voel een tikje tegen mijn auto midden in de nacht,stil blijven liggen, zal wel een portier zijn geweest tegen mijn auto dacht ik nog...

5 minuten later brak ongeveer de hel los naast me, laadkleppen,schreeuwen en rammelen met karren en meer van dat soort ongein. Toen ik opstond zag ik dat mijn linker spiegel ingeklapt was, dat verklaarde de tik tegen mijn auto, de "collega" had waarschijnlijk iets te weinig ruimte!

Jongens uit Almkerk, als jullie dit lezen, achter het autohof is een industrietererrein,ruimte genoeg om om te laden....! :hamer:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Toen ik opstond zag ik dat mijn linker spiegel ingeklapt was, dat verklaarde de tik tegen mijn auto, de "collega" had waarschijnlijk iets te weinig ruimte!

Toch netjes van ze Herman, dat ze je spiegel even inklapten....:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

jij kan daar ook gaan staan om te slapen ,hoeven die mannen niet van de vaste plek weg waar ze dit al jaren doen LOLLOLLOLLOL

Jongens uit Almkerk, als jullie dit lezen, achter het autohof is een industrietererrein,ruimte genoeg om om te laden....! :hamer:
bewerkt door Marotrans

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelijk heb je Nal. Laat die Herman lekker parkeren op 'n industrieterrein en heen en weer lopen naar het restaurant. Dan hebben die gasten uit Almkerk mooi de ruimte bij het restaurant om om te laden. Die gast heeft nou éénmaal altijd wat te zeiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier   
Gast routier
Ik zit er nu....

Dit is nu wat je noemt een klasse tent!

- douchecabines zo groot als een balzaal, schoon en netjes

- soep vooraf, prima dagmenu en dessert € 12,50

- de rest ook schappelijke prijzen,

- mooi net restaurant

- ruimte genoeg om te parkeren en rustig te staan, (kosten €1,50 bewaakt parkeren mits binnen gegeten)

- en gratis Wi-Fi in het restaurant !!

:ok: Zeker een aanrader en ik kom er beslist weer...:ja:

Deze week ben ik er ook voor het eerst geweest.

Ik kan mij hier volledig bij aansluiten.

Van zulke tentjes moeten er meer zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik had geluk dat ik niet te breed was anders kon ik buiten blijven staan. Want de toegangspoort is niet erg breed.:eek: En je staat zelfs overdekt.

Om de hoek, nog voor je de straat van het restaurant inrijd is nog een parkeerterrein waar je eventueel een breedte-transport kwijt zou kunnen.

Niet bewaakt en over het algemeen staan hier onze vrienden uit het oosten, of een verdwaalde Nederlander die 's avonds ook een keer uit de kist wil eten...

Ik kan mij hier volledig bij aansluiten. (...)

Wat dacht jij dan.. Dat ik hier sprookjes vertel? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden