Spring naar bijdragen
Gast frankie_o

26bis

Recommended Posts

Gast routier

Helemaal niet Pierre! Ik zou niet durven! :D

Maar je hoeft mij niets over Roncq te vertellen, want daar kwam ik al toen jij nog elke avond thuis aan de prak zat! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jij bent de tweede........

Dank U....:hamer:

Kuch kuch, de oude bokstas snel onder het stof vandaan gehaald, nu nog een ticket...

Eens effe kijken...

post-2002-1394789286,966_thumb.jpg

Net even gebeld naar het opperhoofd, kan de hele week geen vrij krijgen. You lucky b....:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dank U....:hamer:

Kuch kuch, de oude bokstas snel onder het stof vandaan gehaald, nu nog een ticket...

Eens effe kijken...

[ATTACH=CONFIG]61685[/ATTACH]

Net even gebeld naar het opperhoofd, kan de hele week geen vrij krijgen. You lucky b....:D

Waarschijnlijk sta je al ingepland op 14-5? ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lollollol

maarreh, die terugreis pierre. Is dat inclusief een ziekenhuis bezoek om de boel weer recht te zetten of vliegt dat ding achter uit:confused:. !5 uur heen vliegen en 29 uur terug

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
de overkapping bestaat uit zonnepanelen , dus zijn vrij open waardoor de regen "gewoon op de grond valt"

hierdoor valt t met t geluid v/d koelers ook mee

Kijk das een duidelijk antwoord dankje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
de overkapping bestaat uit zonnepanelen , dus zijn vrij open waardoor de regen "gewoon op de grond valt"

hierdoor valt t met t geluid v/d koelers ook mee

Ben er donderdag weer geweest:

Lekker menu 3-gangen, gedoucht, 3 consumpties, parkeergeld, bij elkaar nét twee tientjes...:ok:

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat bouw of loonbedrijf wat achter het parkeerterrein zit.

's Ochtends rond 5 uur begint het daar al met de herrie. Heb je de wekker niet gezet dan word je vanzelf wel wakker...:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het wordt er hier helaas niet beter op. In totaal 8 tafeltjes bezet en een vijftal mensen aan de bar.

Eerst al lang wachten tot ze vragen wat je wilt drinken en vervolgens komt er niemand je bestelling opnemen.

Ze gaan pas raar kijken als je alleen de douche en een cola wilt afrekenen. Heb week gezegd dat ik het jammer vind dat er niemand kwam. Hoe moe4 het dan als de toko vol zit? Dus maar geen eten vanavond.

Of ik terug kom? Ik weet het niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het wordt er hier helaas niet beter op. In totaal 8 tafeltjes bezet en een vijftal mensen aan de bar.

Eerst al lang wachten tot ze vragen wat je wilt drinken en vervolgens komt er niemand je bestelling opnemen.

Ze gaan pas raar kijken als je alleen de douche en een cola wilt afrekenen. Heb week gezegd dat ik het jammer vind dat er niemand kwam. Hoe moe4 het dan als de toko vol zit? Dus maar geen eten vanavond.

Of ik terug kom? Ik weet het niet.

Dan ben ik dan maar die aso Hollander.

Maar zou dan een brul geven zodat ze wel komen

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb even een recensie gegeven op hun Facebook pagina. Het gekke is dat ze dan wel binnen 3 minuten kunnen reageren.

Maar heb mijn hart gelucht en hoop dat er wat aan gedaan wordt. En een volgende keer probeer ik het opnieuw.

Heb ik ook een keer gedaan bij de routier maasvlakte, moet me 2 gratis biertjes nog steeds ophalen haha

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden