Spring naar bijdragen
Busje

Lucht-koppeling

Recommended Posts

Oh, ik lette even niet op :D Ik dacht vangmuil lostrekken = motorwagen los trekken van aanhangwagen. En ik had zoiets van, dan heb je toch liever de aanhanger op de rem? Maar je bedoelt alleen het openen van de vangmuil waarna je met rood eraf trekken alles vastzet en DAN PAS de motorwagen van de aanhanger lostrekt.

Mijn fout. :angel:

Als alleen de rode ernog opzit en de aanhanger niet op de rem staat is het makkelijker om de vangmuil los te trekken.

LET WEL GOED OP, ALS DE WEG NIET VLAK IS KAN DE AANHANGER WEGLOPEN ALS JE VANGMUIL LOSTREKT EN DE RODE SLANG ER ALLEEN OP HEBT. DAN IS HET VERSTANDIG OM EEN WIELKEG ACHTER DE WIELEN TE PLAATSEN ZODAT HIJ NIET TE VER WEG KAN.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast jan putter
Als alleen de rode ernog opzit en de aanhanger niet op de rem staat is het makkelijker om de vangmuil los te trekken.

LET WEL GOED OP, ALS DE WEG NIET VLAK IS KAN DE AANHANGER WEGLOPEN ALS JE VANGMUIL LOSTREKT EN DE RODE SLANG ER ALLEEN OP HEBT. DAN IS HET VERSTANDIG OM EEN WIELKEG ACHTER DE WIELEN TE PLAATSEN ZODAT HIJ NIET TE VER WEG KAN.

Ligt eraan welke kant,als de weg afloopt gaat het niet werken met een wielkeg achter de wielen :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel ver zal die aanhanger nooit weg lopen. Zo sterk is dat slangetje ook weer niet :angel::angel::angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel ver zal die aanhanger nooit weg lopen. Zo sterk is dat slangetje ook weer niet :angel::angel::angel:

je hänger zal maar iets lucht lekken waardoor de remmen lossen, dan is die keg als je hem geplaatst hebt toch nog van nut!

want rode slang eraf betekent niet altijd automatisch dat hij altijd geremd blijft!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
even voor je opgezocht:

[ATTACH]17108[/ATTACH] :D

techniesch gezien is wat ze hier vliegwielnoemen de koppelingsplaat.

ik doe namenlijk een technische opleiding voorvrachtwagenmonteur.

sorry voor OFF-TOPIC

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En sinds wanneer zijn er heuvels in NL. Hebben ze de tent verbouwd de laatste jaren?:bey:

WIJ HEBBEN WEL DE VAN BRIENENOORDBRUG HOOR!!!!!!!!

kappen he, wij tellen ook mee, en ook sneeuwtoppen op onze bergen.

de vaalserberg was wit van de sneeuw.

mount everest eat your heart out.

lekker puh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En sinds wanneer zijn er heuvels in NL. Hebben ze de tent verbouwd de laatste jaren?:bey:

Bergen op Zoom

Bergen aan zee

Bergen

Nieuw Bergen

Berg entheim

Berg eijk

Bergh

Berg haren

Berg hem

Berg schenhoek

berg um

Berg en terblijt

Zevenbergen

Je ziet het Bergen zat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden