[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Roemenenbende / verdachten


JP eastway

Recommended Posts

  • Forumlid

Vorig jaar eind september of begin oktober zijn bij de garage waar ik mijn onderhoud doe, een paar ongenode gasten 's nachts op bezoek geweest. Daarbij hebben ze een flink aantal nieuwe banden op velg en accu's meegenomen.post-8104-1394781755,5599_thumb.jpg Daaronder waren ook vier banden van mij.

Op de camerabeelden was een LKW-Walter trailer zichtbaar. Maar de camerabeelden van de daders zelf waren niet duidelijk.post-8104-1394781755,3032_thumb.jpg

Wel kwam de politie erbij maar er was geen bewijs en geen strafbaar feit dus deze jongens lachten iedereen uit:mad:.post-8104-1394781755,2153_thumb.jpg Mijn sterke vermoeden is dus dat dit de gasten zijn die ook mijn banden hebben gejat.

post-8104-1394781755,1543_thumb.jpgDe foto's zijn gemaakt terwijl ze de volgende ochtend hun pauze stonden te maken. Ja als je 's nachts werkt...:D

Dus wie heeft deze gasten meer gezien?post-8104-1394781755,0665_thumb.jpg PS LKW-Walter trailers zijn er een hele hoop.

Het kenteken is Roemeens, de eerste twee letters AG is van een provincie bij Boekarest.

Dit is dus meer ter waarschuwing en een oproep voor het geval je ook slachtoffer van deze gasten ben. M'n banden zal ik welniet meer terugkrijgen...

post-8104-1394781754,9905_thumb.jpg

post-8104-1394781755,3824_thumb.jpg

post-8104-1394781755,4516_thumb.jpg

post-8104-1394781755,5003_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als de politie een moord niet belangrijk genoeg vind om d'r vette reet van achter t buro weg te slepen, zal een band plus velg wel helemaal onderaan de lijst staan.

Als je er perse politie bij wilt halen, rij 51 in een 50 km per uur zone. Dan staat er gelijk een peleton op je tree plankje.

Wel goed dat je fotoos hebt, alvast iets om naar uit te kijken.

Zo doen we het hier.....

Trucker kills intruder in Knoxville, TN

Authorities are investigating the fatal shooting of a man who allegedly tried to enter a parked tractor-trailer rig in West Knox County.

Knox County Sheriff’s Office spokeswoman Martha Dooley said the incident occurred about 2:30 a.m. at a warehouse parking lot at 10720 Lexington Drive, which runs off of Lovell Road.

Killed was James Edward Hodges Jr., 34, of Loudon, according to Dooley.

He was trying to break into a tractor-trailer while the driver was asleep in the truck’s sleeper cabin, Dooley said.

Hodges had approached the truck earlier and tried to open its door, Dooley said. He returned a short time later and broke out a window with a rock.

He left again after breaking out the window.

“The suspect returned and was attempting to climb into the truck when the truck driver shot him,” Dooley said. Hodges was dead at the scene.

The truck driver, 68, was taken to Baptist Hospital West with chest pains and is expected to be admitted, Dooley said.

He lives out of state and his name is being withheld until his family can be reached.

Detectives will be meeting with the Knox County District Attorney General’s Office later today to discuss if there will be any charges. A female family member was riding with Hodges during the incident.

Hodges has a lengthy criminal history dating back to 1992 for burglary, numerous thefts, driving under the influence, drug charges, aggravated assault, numerous failures to appear, unlawful possession of a weapon, driving while privilege revoked, criminal trespassing, violation of probation, possession of burglary tools.

He also is wanted in other counties for theft and other charges

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gewoon hun GSM-signaal nagaan...

De politie had hun GSM-nummers moeten bewaren en bekijken waar en wanneer deze telefoons geweest zijn.

Mischien ook wel bij de garage waar jij je onderhoud doet.

Nou sorry hoe kan ik hun GSM signaal nagaan??? Bestaat daarvoor een website ofzo, zou helemaal mooi zijn... Het probleem is dat de politie niks doet, althans voor zover ik weet.

Heb vorige week nog met de garage-eigenaar gesproken, die had sinds de aangifte, nu inmiddels ruim 5 maanden geleden, niks meer van de politie gehoord.

Wat de politie wel heeft gedaan: hun schijven controleren, op aandringen van de garagebaas. En wat bleek: ze hadden alle schijven bij zich, behalve van de nacht van de diefstal. Weet verder niet of ze daar nog een bekeuring voor hebben gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi Dirk,

Volgens mij heeft LKW-Walter hier niks mee te maken, behalve dat hun naam er nog op staat.

Het kenteken van de trekker is AG77NEB, van de oplegger AG78NEB, dat is 1 cijfertje verschil. De trekker is niet van LKW-Walter en de trailer volgens mij dus ook niet, want tegelijk op kenteken gezet. Anders lukt het nooit 2 opeenvolgende kentekens te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jammergenoeg was ik er niet bij:mad:. Anders waren er mogelijk gekke dingen gebeurt:hamer:. Ik zat zelf in 't buitenland. De foto's zijn genomen door de garage-eigenaar, die was gebeld door de eigenaar van de bandenzaak. Hij vertelde die lui dat hij journalist was. En je ziet het niet op de foto's maar er stond ook politie bij op dat moment, die een nogal besluiteloze indruk maakte, heb ik me laten vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb vroeger met LKW Walter wat zaken gedaan, de trailers met hun huiven zijn onderaanemers die alleen voor LKW Walters mogen rijden.

stuur my een email dan zal ik over de komende dagen een lijst met email addresses samenstellen

ik weet niet of deze addressen nog levend zijn maar het is mischien de moeite waard

mvg dirk

Ik heb dit artikel doorgezonden naar A. Herbst hij was de baas van de Benelux sectie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
Gast John van Hal

Het kenteken is Roemeens, de eerste twee letters AG is van een provincie bij Boekarest.

Ja, 100 km boven Boekarest, aan het andere eind van de snelweg.

Het judet (provincie) Arges, met de hoofdstad Pitesti, zeer berucht vanwege een spoorwegovergang die gewoon een half uur dichtzit en de vele zigeuners waar je daar dan last mee krijgt als je voor de bomen staat.

Ik weet dat LKW Walter ook een Hongaarse vestiging heeft, echter niet of dit ook in Roemenie het geval is.

Dan zou het dus geen onderaanemer hoeven te zijn, maar gewoon werknemers van de vestiging aldaar.

In ieder geval succes met het oplossen van de diefstal, als het na bijna een jaar nog actueel is.

Groet, John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja het is nog actueel, oftewel het is nooit opgelost.

Zelf let ik onderweg nog steeds op, of ik ze zie. En telkens als ik een LKW-Walter trailer zie rijden, denk ik eraan.

Maar dit oude type huifoplegger zie ik sowieso niet meer rijden bij LKW-Walter. Dus ik denk dat het een verkochte voormalige oplegger van hun was.

Dat van die zigeuners bij de spoorwegovergang, daar weet ik alles van. Heb ik zelf ook eens gehad bij een vorige baas. Normaal had ik er altijd een dik slot op de achterdeur (kastentrailer) maar een keer toen ik leeg was niet. Toen trokken ze dus ook de deuren open terwijl ik stapvoets over het spoor hobbelde:(.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden